A wiec tak miałem troche wiecej pracy niż podejrzewałem
1.Brak nieba chociaż ja to zrobiłem byle jak, zrobiłem ala karton w którym zamknąłem mape
taki sposób działa lecz na finalne wydanie pasuje to zmienić
2.Problemy z texturami
nie możesz skalować textur poniżej 0.200 , max co ja uznaje to 0.300 natomiast u ciebie widziałem 0. 010 i głownie to powodowało te błędy
3Jesli chodzi o budynki
twój sposób działa lecz z wydajnoscią nie ma to nic wspólnego
porównaj sobie swój budynek - 143 obiekty x min kąty wychodzi 572 wielokątów
vs mój który zrobiłem w niecałe 5 min 48 obiekty x4 0 - 192 wielokąty
+ jak budujesz nowe obiekty buduj je na texturze null. dopiero finalnie nakładaj swoje textury
od siebie proponuje abyś pobrał przykładowe pliki map .rmf i na takim przykładzie zobaczył jak zrobić prawidłowe niebo oraz jak optymalizować mape
http://gamer-lab.com...Ishodniki_kart - spoko strona z takimi rzeczami
https://drive.google.com/file/d/1tqJpKYFkaCnTXyy9FzDLl_En0PUjGJfm/view?usp=sharing