Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kowalsky - zdjęcie

Kowalsky

Rejestracja: 21.07.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.05.2023 10:26
-----

#720879 Problem z Serwerem (Segmentation fault)

Napisane przez Kowalsky w 18.02.2016 03:27

Ja bym spróbował na Twoim miejscu wgrać optymalniejszego MetaMODa: http://metamod-p.sourceforge.net/oraz wersję beta base i cstrike AMXX 1.8.3: http://www.amxmodx.org/snapshots.php

Niby wersje beta ale nigdy nie miałem z nimi problemu, a są wydajniejsze od AMXX w wersji release ;)

 

Jakbyś jeszcze pokazał zrzut konsoli podczas włączania serwera - od momentu "START" do końca ładowania AMXBans itp.


  • +
  • -
  • 2


#720850 Problem z Serwerem (Segmentation fault)

Napisane przez Kowalsky w 17.02.2016 19:11

0.9.548 powinno bez problemu działać. Pokaż zrzut konsoli jaki wywala tuż przed naruszeniem ochrony pamięci.


  • +
  • -
  • 1


#720830 Plugin na wybieranie serwera

Napisane przez Kowalsky w 17.02.2016 16:47

https://forums.allie...ad.php?t=113807

Ale uprzedzam, że przekierowywanie na serwer nie działa - Valve blokuje wykonywanie takich komend na graczach.


  • +
  • -
  • 1


#720829 Kit Defuse dla każdego

Napisane przez Kowalsky w 17.02.2016 16:45

Cvar:

mp_defuser_allocation "2"

Jak przydzielać defuse dla CT na początku rundy

  • 0=nikt
  • 1=losowo
  • 2=każdy

  • +
  • -
  • 1


#720826 Problem z Serwerem (Segmentation fault)

Napisane przez Kowalsky w 17.02.2016 16:43

Wywala Ci błąd w czasie uruchamiania czy losowo co jakiś czas?

 

Spróbuj wyłączyć 4 ostatnie pluginy od fixów i dproto.


  • +
  • -
  • 1


#720422 Pukawka.pl

Napisane przez Kowalsky w 12.02.2016 18:35

A już nie mogę edytować postu... Zmiana TR na serwerze CS:GO uniemożliwia przywrócenie backupu :mur:


  • +
  • -
  • 1


#720399 Pukawka.pl

Napisane przez Kowalsky w 12.02.2016 03:02


Obecnie w ATM trwają spore zmiany i są one zdecydowanie na plus.
W listopadzie 2015 roku została włączona ochrona ddos i ma tą przewagę na ochroną z Etop, że serwer który jest w tzw blackholingu ma dostęp i do serwerów Steam i do serwerów GT.
Czyli w ATM jest obecnie lepsza ochrona przed ddos.

 

Tylko nadal ATM jak padnie to nie na 5 minut (jak eTOP) a na 5 godzin - jak to ATM...

 


Żeby nie było, że tylko w ATM zdarzają się awarie, również Etop rzadko, ale jednak również pady i to czasami w całości na ponad 5h, a nie tylko straty 25%, (wystarczy poszukać na gth w temacie o Zabijace).
Po prostu shit happed.

 

Oczywiście, że ATM i eTOPowi zdarzają się pady - ale nie tak często jak serwery STEAMA :D

 


Na przestrzeni ostatniego 1,5 roku Etop jest stabilniejszy, ale już na przestrzeni 3 lat ATM jest stabilniejszy.
Etopowi przybywa klientów, więc za jakiś czas będą się zmagać z tymi samymi problemami związanymi ze skalą, z którymi od lat musi się zmagać ATM.
ATM obecnie się mocno reformuje, więc zakładamy, że po tej awarii będzie już bardzo stabilnie.

 

Skoro ATM zmaga się z atakami od lat to na prawdę nie mają pieniędzy, ludzi, programistów (bo programista to nie człowiek :D) żeby uporać się z problemami szybciej?

eTOP wobec tego jest młodszy, ale sprawniejszy.

 


Dla tego możemy podać do nas nr telefonu, bo technicy czy bok odbiorą połączenie od Was, bo są w pracy przy Pukawce, a nie w innej pracy, albo szkole, czy na studiach.

 

A na słuchawce można było usłyszeć "mhm.. proszę napisać na helpdesku".

 


- system instalacji serwerów csgo w 10 sek.

 

Na zasadzie kopiuj source - wrzuć do folderu użytkownika to nawet słaby VPS to zrobi w 10 sekund :D

 


Bo:
- dajemy serwery od razu z Dropto
- serwery były domyślnie instalowane ze starym silnikiem hlds aby zachować maksymalną zgodność ze starymi pluginami
- mięliśmy w panelu 80 pluginów w różnych wersjach, a ludzie bezmyślnie klikając instalowali jak leci...

Konkurencja daje goły serwer cs16 i rób co chcesz.

 

hola, hola, hola... tutaj muszę się nie zgodzić.

Wcześniej była mowa o 1s1k - to ta konkurencja daje goły serwer?

Ja tam widzę w instalatorze możliwość zainstalowania dproto + vtc, amx mod x, czy zmianę wersji serwera na starego HLDS 5878 czy 6027.

 


Ilość zgłoszeń crashy w cs16 spadła o 80% :)

 

To tylko liczby ;) Ale nie, nie chce dowodów :P

 


Nie ma czegoś takiego, że gdzieś coś działa, a u nas nie.
Mamy albo lepszy, albo identyczny sprzęt, ten sam system, podobne obciążenia maszyn, lepszy support, lepszy panel, niższe (nie wiele ale jednak) ceny.

 

Gdzieś coś działa, a u Was nie - oczywiście, że nie ma takiego problemu. 99,9% że coś nie działa to wina człowieka, który robi sobie serwer. (i to nie jest ironia).

O sprzęcie nie dyskutuje, bo nie wiem co macie (a chętnie bym poznał ilości i parametry). O supporcie nie mam nic do powiedzenia, bo jak widać po tym forum jestem samowystarczalny - z pomocy supportu korzystam, jeżeli mam zastrzeżenia do maszyny, ataków itp. O panelu mógłbym się rozwodzić, że hohoho.. ale co kto lubi. Mnie dobija panel Pukawki.

 

PS. I żeby była jasność - nie jestem pracownikiem 1s1k. Jestem starym klientem Pukawki (a obecnie korzystam z usług 1s1k) który miał kosmiczne problemy z serwerem - zmiana dproto na nowszą wersję wiązała się ze zmianą nazwy serwera na "Counter-Strike 1.6 Servers" - czy jakoś tak (w każdym bądź razie na domyślną nazwę serwera) - dlaczego? Nie mam pojęcia - po kontakcie z supportem okazało się, że winą jest dproto i że Pan zmienił wersję z powrotem na starszą.

System subkont w panelu - toporny, pisałem w którymś temacie o tym - Pukawka.pl sam przyznał, że system subkont jest do przepisania.

Dalej - ataki na maszyny Pukawki wiązały się z niedostępnością serwera przez 2h, a potem przez kolejne 2h pingi były > 300ms.

Dalej - dzwoniąc telefonicznie - tak jak wspomniałem wcześniej - otrzymałem odpowiedź, aby napisać na helpdesku.

 

Jedyne, co mi się podoba w Pukawce to FAQ: http://faq.pukawka.pl/- profesjonalnie, po amerykańsku stworzony system pytań, odpowiedzi, poradników, częstych problemów - jasno wyjaśnione wraz ze screenami. Duży PLUS za to.

 

Pozdrawiam.


  • +
  • -
  • 1


#720397 Skąd pobrać moduł Hamsanwich

Napisane przez Kowalsky w 12.02.2016 02:34

 

Pisz na pw to ci podesle bo mam

Nie wiem, co za problem wstawić w załączniku.

 

Wersja stable i z paczki develop.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#720392 wywoływanie komend w konsoli gracza,jak to zrobic?

Napisane przez Kowalsky w 12.02.2016 02:15

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>


public plugin_init()
{
	register_plugin("You Must Duck!", "1.0", "Kowalsky")
	register_clcmd("amx_kucaj", "wymusKucniecieGracza", ADMIN_BAN, "<nick | #id> - wymusza kucniecie na graczu")
}

public wymusKucniecieGracza(id, level, cid)
{
	if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	new szTarget[32]
	read_argv(1, szTarget, 31)
	
	new iTarget = cmd_target(id, szTarget, CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY|CMDTARGET_ONLY_ALIVE)
	
	if(iTarget)
		client_cmd(id, "+duck")
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#720323 PaintBall CS GO

Napisane przez Kowalsky w 11.02.2016 02:59

Nie, jeszcze nikt nie wydal takiego silniku :)

Chyba pisze się silnika :o
 
ad topic/ znalazłem u naszych dalszych sąsiadów to: http://hlmod.ru/thre...paintball.1093/
 
A oto efekt jak to wygląda: http://images.akamai...71FD41A7B7262F/

Jak sobie dorzucisz jakiś plugin na podmianę modeli i dźwięków to się może udać :D


  • +
  • -
  • 1


#720322 Jak wyłączyc powiadomienia na say

Napisane przez Kowalsky w 11.02.2016 02:48

/cstrike/addons/amxmodx/configs/amxx.cfg

// Pokaż aktywności adminów
// 0 - wyłączona
// 1 - pokaż bez nazwy admina
// 2 - pokaz z nazwa admina
//
// Wartość domyślna: 2
amx_show_activity 2

  • +
  • -
  • 1


#720141 Prośba o przerobienie linki.

Napisane przez Kowalsky w 09.02.2016 01:53

Sprawdź:

Wklejka 1m0egh640pqgz(JailBreak Hook for ADMIN_LEVEL_H (flag t)) dodana przez Kowalsky, 09.02.2016 01:53
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
 
#define TASK_HOOK_THINK 865367
#define MAX_PLAYERS 32
 
new Float:g_vecHookOrigin[MAX_PLAYERS + 1][3];
new g_pSpriteRicho2, g_pSpriteLgtning;
 
public plugin_init()
{
	register_plugin("[JBE] Hook", "1.0", "Sanlerus");
 
	register_clcmd("+hook", "ClCmd_HookOn");
	register_clcmd("-hook", "ClCmd_HookOff");
}
 
public plugin_precache()
{
	engfunc(EngFunc_PrecacheSound, "jb_engine/hook.wav");
	g_pSpriteLgtning = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/lgtning.spr");
	g_pSpriteRicho2 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/richo2.spr");
}
 
public ClCmd_HookOn(id)
{
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		if(task_exists(id+TASK_HOOK_THINK))
		{
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		if(is_user_alive(id))
		{
			new iOrigin[3];
			get_user_origin(id, iOrigin, 3);
			g_vecHookOrigin[id][0] = float(iOrigin[0]);
			g_vecHookOrigin[id][1] = float(iOrigin[1]);
			g_vecHookOrigin[id][2] = float(iOrigin[2]);
			CREATE_SPRITE(g_vecHookOrigin[id], g_pSpriteRicho2, 10, 255);
			emit_sound(id, CHAN_STATIC, "jb_engine/hook.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
			jbe_hook_think(id+TASK_HOOK_THINK);
			set_task(0.1, "jbe_hook_think", id+TASK_HOOK_THINK, _, _, "b");
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public ClCmd_HookOff(id)
{
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		if(task_exists(id+TASK_HOOK_THINK))
		{
			remove_task(id+TASK_HOOK_THINK);
			emit_sound(id, CHAN_STATIC, "jb_engine/hook.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, SND_STOP, PITCH_NORM);
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public jbe_hook_think(pPlayer)
{
	pPlayer -= TASK_HOOK_THINK;
	new Float:vecOrigin[3];
	pev(pPlayer, pev_origin, vecOrigin);
	new Float:vecVelocity[3];
	vecVelocity[0] = (g_vecHookOrigin[pPlayer][0] - vecOrigin[0]) * 3.0;
	vecVelocity[1] = (g_vecHookOrigin[pPlayer][1] - vecOrigin[1]) * 3.0;
	vecVelocity[2] = (g_vecHookOrigin[pPlayer][2] - vecOrigin[2]) * 3.0;
	new Float:flY = vecVelocity[0] * vecVelocity[0] + vecVelocity[1] * vecVelocity[1] + vecVelocity[2] * vecVelocity[2];
	new Float:flX = (5 * 120.0) / floatsqroot(flY);
	vecVelocity[0] *= flX;
	vecVelocity[1] *= flX;
	vecVelocity[2] *= flX;
	set_pev(pPlayer, pev_velocity, vecVelocity);
	CREATE_BEAMENTPOINT(pPlayer, g_vecHookOrigin[pPlayer], g_pSpriteLgtning, 0, 1, 1, 60, 30, 255, 69, 0, 200, _);
}
 
stock CREATE_SPRITE(Float:vecOrigin[3], pSptite, iWidth, iAlpha)
{
	engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, vecOrigin, 0);
	write_byte(TE_SPRITE);
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecOrigin[0]);
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecOrigin[1]);
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecOrigin[2]);
	write_short(pSptite);
	write_byte(iWidth);
	write_byte(iAlpha);
	message_end();
}
 
stock CREATE_BEAMENTPOINT(pEntity, Float:vecOrigin[3], pSprite, iStartFrame = 0, iFrameRate = 0, iLife, iWidth, iAmplitude = 0, iRed, iGreen, iBlue, iBrightness, iScrollSpeed = 0)
{
	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
	write_byte(TE_BEAMENTPOINT);
	write_short(pEntity);
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecOrigin[0]);
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecOrigin[1]);
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecOrigin[2]);
	write_short(pSprite);
	write_byte(iStartFrame);
	write_byte(iFrameRate); // 0.1's
	write_byte(iLife); // 0.1's
	write_byte(iWidth);
	write_byte(iAmplitude); // 0.01's
	write_byte(iRed);
	write_byte(iGreen);
	write_byte(iBlue);
	write_byte(iBrightness);
	write_byte(iScrollSpeed); // 0.1's
	message_end();
}


  • +
  • -
  • 1


#719529 Jak usunąć rozgrzewkę

Napisane przez Kowalsky w 01.02.2016 16:31

mp_do_warmup_period "0"

I nie w server.cfg tylko w gamemod_tryb_server.cfg, bo wartośći z server.cfg podmieniane są przez gamemod.


  • +
  • -
  • 1


#719528 Zwiekszenie obrazen

Napisane przez Kowalsky w 01.02.2016 16:30

http://amxx.pl/topic...e-na-obrażenia/


  • +
  • -
  • 1


#719212 Problem z TeamJoinControl

Napisane przez Kowalsky w 28.01.2016 14:23

Wersja 1.2 nie ma supportu dla CS:GO. Użyj wersji 1.5 z tego postu: https://forums.allie...d.php?p=1811319:)


  • +
  • -
  • 1