Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dregon - zdjęcie

Dregon

Rejestracja: 13.07.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.01.2014 19:35
-----

#438280 Paczka Perków by NothiNg

Napisane przez иєxт w 30.07.2012 15:40

W paczce znajdują się perki podstawowe i dodatkowe ..
Od razu mówię że perki nie moje, może z 2 :D
Dodaję tą paczkę dla ułatwienia :)
W paczce znajduje się 95 perków

opis:
Spoiler


Instalacja:
Z folderu plugins wrzucamy wszystkie pliki do folderu plugins na naszym serwerze
Tak samo postępujemy z folderem scripting .
Następnie modele do models
dźwięki czyli sound do folder sound
tak samo ze sprites :)

/Edit 28.03.2013 Perki nie powinny już bugować he

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 18


#579828 Generator klas- dodatki.

Napisane przez GoldenKill w 22.10.2013 21:51

1/x na podpalenie

 

Moduły:

#include <fakemeta>
#include <xs>
Zmienne:
 
#define MAX 32
#define DMG_BULLET (1<<1) 


new bool:ma_klase[33];
new palenie_gracza[MAX+1];
new sprite_fire,
sprite_smoke;
 
do plugin_init:
 
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
 
do plugin_precache:
 
sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr")
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
public:
 
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker) || get_user_team(id) == get_user_team(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;


if(ma_klase[attacker] && random_num(1, 2) <= 1)
{
if(task_exists(id+2936))
remove_task(id+2936);
palenie_gracza[id] = 25;
new data[2]
data[0] = id
data[1] = attacker
set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


public burning_flame(data[2])
{
new id = data[0]


if(!is_user_alive(id))
{
palenie_gracza[id] = 0
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


new origin[3], flags = pev(id, pev_flags)
get_user_origin(id, origin)


if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id))
{
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SMOKE)
write_coord(origin[0])
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2]-50)
write_short(sprite_smoke)
write_byte(random_num(15,20))
write_byte(random_num(10,20))
message_end()


remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


if(flags & FL_ONGROUND)
{
static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
}
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.0, 0, 1<<24);


message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(origin[0]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[1]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[2]+random_num(-10,10))
write_short(sprite_fire)
write_byte(random_num(5,10))
write_byte(200)
message_end()


palenie_gracza[id]--
return PLUGIN_CONTINUE;
}

 


  • +
  • -
  • 0


#579819 Generator klas- dodatki.

Napisane przez Hleb w 22.10.2013 21:24

Szansa na zrespienie się u wroga + przebranie wroga;

 

Załączony plik  EnemyRespawn.php   2,71 KB  211 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 4


#579959 Dziwna sprawa - minusy

Napisane przez GT Team w 23.10.2013 18:49

A gdzie równouprawnienia ja się pytam? :) Dyskryminacja mężczyzn? Żądam równouprawnień! :) Pozdro. dla chłopaków ^^


#574491 Generator klas- dodatki.

Napisane przez corel w 30.09.2013 16:33

Taka propozycja która padła już wcześniej , zamiast 1/x ze wszystkich broni to 1/x z wybranych broni oraz taka opcja jak spadochron w której można zaznaczyć ilość spadochronów których można użyć


  • +
  • -
  • 1


#548701 Generator klas- dodatki.

Napisane przez ^^KoStEk^^ w 09.06.2013 19:08

Tak proszę o dodanie 1/x z wybranej broni i tego co napisał Zpygloris.


  • +
  • -
  • 2


#558643 Prośba o zrobienie klasy Szybki (Premium)

Napisane przez Kot-CSHH w 27.07.2013 10:53

Sprawdź czy wszystko działa

 

@Edit: sorry, dodałem bez eliminatora ale już poprawiłem

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#558412 [ROZWIĄZANE] Prośba o przerobienie klasy Robot

Napisane przez Cyb3rShot w 26.07.2013 15:14

łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#558239 [ROZWIĄZANE] Proszę o zatrzymanie EXP'a po nabiciu max. poziomu

Napisane przez Andrzejek w 25.07.2013 20:04

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#558244 [ROZWIĄZANE] Proszę o zatrzymanie EXP'a po nabiciu max. poziomu

Napisane przez SAL w 25.07.2013 20:36

Andrzejek zapomniales jeszcze "pobrac" powinno byc 

while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]))

a nie

while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])

i wszystko ladnie sie kompiluje :)


  • +
  • -
  • 1


#558202 [ROZWIĄZANE] Proszę o zatrzymanie EXP'a po nabiciu max. poziomu

Napisane przez Andrzejek w 25.07.2013 16:01

To:

 

else if(zdobyl_poziom)
    {
        punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
        set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
        client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
    }

 

zamień na to:

 

else if(zdobyl_poziom)
{
    while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
    {
        punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
        set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
        client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
    }
}


  • +
  • -
  • 1


#557997 Prośba o zrobienie klasy HitMan (Premium)

Napisane przez Cyb3rShot w 24.07.2013 20:02

łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#557684 [ROZWIĄZANE] Prośba o przerobienie klasy Fight

Napisane przez Cyb3rShot w 23.07.2013 20:30

łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#331881 Prefixy w say

Napisane przez DarkGL w 09.12.2011 12:19

Plugin wyświetla w say przed naszym nickiem
  • Klasę (cod_prefix 1)
  • Level (cod_prefix 2)
  • Klasę i level (cod_prefix 3)
można to ustawić za pomocą cvara cod_prefix (standardowo na 1) :)

WyglądPrefixy w say Cod Nowy | DarkGL Blog

Załączony plik  prefixy_cod.amxx   2,39 KB  201 Ilość pobrań

Załączony plik  prefixy_cod.sma   1,43 KB  2628 Ilość pobrań
  prefixy_cod.amxx
  • +
  • -
  • 50


#533226 Klasa Aimer

Napisane przez Daj buziaka w 09.04.2013 17:40

new const opis[]    = "1/3 na natychmiastowe zabicie z HeadShota";

to brzmi jak by trzeba było podejść do gracza i mu z bani :D