Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Nyc3r. - zdjęcie

Nyc3r.

Rejestracja: 03.07.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.02.2014 14:55
-----

#281243 Licznik C4

Napisane przez hary w 11.08.2011 13:45

Zrobiłem tak wziąłem plugin bcd_hudtimer bo w nim jest stopniowanie koloru tzn im mniej czasu zostaje tym inny kolor i zapożyczyłem fragment rozmieszczenia napisu z pluginu HubertTM
0.0, 0.27, 0, 6.0, 0.5

I wyszło fajnie bo napis jest pod radarem tylko, że cały czas miga

/* 
 Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI

	* Plugin Details
 With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode
  Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green.

	* Required Modules:
 - CSX
 
        * Credits:
- Emp` for various indicates
- Alka for full tests 

	* Changelog
 - Fixed Events problems
 - Pcvars
 - Fixed any bug on plugin

*/


#include <amxmodx>
#include <csx>
 
#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "SAMURAI" 
 
new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;
 
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
 
	pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
 
	register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
	register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
	register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
 
	g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}
 
public newRound()
{
	g_c4timer = -1;
	remove_task(652450);
	b_planted = false;
}
 
public endRound()
{
	g_c4timer = -1;
	remove_task(652450);
}
 
public bomb_planted()
{
	b_planted = true;
	g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
	dispTime()
	set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}
 
public bomb_defused()
{
	if(b_planted)
	{
		remove_task(652450);
		b_planted = false;
	}
    
}
 
public bomb_explode()
{
	if(b_planted)
	{
		remove_task(652450);
		b_planted = false;
	}
	
}
 
public dispTime()
{   
	if(!b_planted)
	{
		remove_task(652450);
		return;
	}
        
 
	if(g_c4timer >= 0)
	{
		if(g_c4timer > 13) set_hudmessage(0, 150, 0, 0.0, 0.27, 0, 6.0, 0.5);
		else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(150, 150, 0, 0.0, 0.27, 0, 6.0, 0.5);
		else set_hudmessage(150, 0, 0, 0.0, 0.27, 0, 6.0, 0.5);
 
		ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4 wybuchnie za: %d", g_c4timer);
 
		--g_c4timer;
	}
  
}

Dołączona grafika


#508384 Opis perku w postaci menu

Napisane przez Vasto_Lorde w 29.01.2013 22:34

Zamiast ostatnich 2 client_print'ów wklej:
new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
format(opis, charsmax(opis), "\yPerk: \w%s^n\yOpis: \w%s", nazwy_perkow[perk], opis_perku);
show_menu(id, 1023, opis);
Lecz w funkcji OpisPerkow_Handle musisz za-komentować lub skasować następującą linijkę:
OpisPerkow(id);
Sposób wziąłem z menu klas z podstawowego silnika i nie wiem czy będzie działał.
  • +
  • -
  • 3