Trzymaj, miałeś dwa małe błędy w kodzie
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Creative444
Rejestracja: 29.06.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.07.2013 11:52





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 16
- Odwiedzin: 486
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Radom
Kontakt
#553176 [ROZWIĄZANE] Prośba o kompilacje klasy
Napisane przez DEADP00L
w 07.07.2013 19:18
#553146 [ROZWIĄZANE] Prośba o klase Wolny Strzelec
Napisane przez
BiolHem
w 07.07.2013 18:44
http://speedy.sh/ukeAp/heheh.sma
Proszę
#552716 [ROZWIĄZANE] Dodanie statystyk
Napisane przez Klakier
w 06.07.2013 16:12
#552706 [ROZWIĄZANE] Dodanie statystyk
Napisane przez
GT Team
w 06.07.2013 15:24
#552378 [ROZWIĄZANE] Klasa Muzułmanin
Napisane przez Klakier
w 05.07.2013 11:28
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fun> new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Muzułmanin"; new const opis[] = "Posiada 3 miny, wybucha po śmierci"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 100; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" new sprite_blast; new sprite_white; new ilosc_min_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("mine", "player", "DotykMiny"); register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1); } public plugin_precache() { precache_model(modelMiny); sprite_white = precache_model("sprites/white.spr"); sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public DeathMsg() { new id = read_data(2); if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<=2;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + 200 ); write_coord( iOrigin[2] + 200 ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); write_byte( 0 ); write_byte( 10 ); write_byte( 10 ); write_byte( 255 ); write_byte( 255 ); write_byte( 100 ); write_byte( 100 ); write_byte( 128 ); write_byte( 0 ); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32); for (new i=0; i<=numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid)) cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0); } return PLUGIN_CONTINUE; } public client_disconnect(id) { new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine"); while(entMiny > 0) { if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public cod_class_enabled(id) { ilosc_min_gracza[id] = 3; give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); } else { ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, modelMiny); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); } } public fwSpawn_Miny(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_min_gracza[id] = 3; } public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } } public NowaRunda_Miny() { new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(entMiny > 0) { remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } }
#552380 [ROZWIĄZANE] Klasa Muzułmanin
Napisane przez
BiolHem
w 05.07.2013 11:30
Sprawdź:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Muzułmanin"; new const opis[] = "Posiada 3 miny, wybucha po śmierci"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 100; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" new sprite_blast, sprite_white; new sprite_blast_miny; new ilosc_min_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("mine", "player", "DotykMiny"); register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1); } public plugin_precache() { precache_model(modelMiny); sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr"); sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ; sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public client_disconnect(id) { new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine"); while(entMiny > 0) { if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public cod_class_enabled(id) { ilosc_min_gracza[id] = 3; give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez Smiley"); } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); } else { ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, modelMiny); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); } } public fwSpawn_Miny(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_min_gracza[id] = 3; } public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast_miny); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } } public NowaRunda_Miny() { new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(entMiny > 0) { remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public Death() { new id = read_data(2); if(ma_klase[id]) Eksploduj(id); } public Eksploduj(id) { new Float:fOrigin[3], iOrigin[3]; entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin); iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]); iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]); iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + 300 ); write_coord( iOrigin[2] + 300 ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( 100 );// r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 8 ); // speed message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(id, pid, 90.0, 0.7); } return PLUGIN_CONTINUE; }
UP
wyprzedił
#552468 Problem z kompilacją QTM_CodMod.sma
Napisane przez
bulka
w 05.07.2013 16:28
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 45,29 KB 21 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#551078 Prośba o klasę Klon [P] i 5 inne :)
Napisane przez M4RV1N
w 30.06.2013 18:51
Na zachętę
Załączone pliki
-
codclass_KapitanP.sma 4,66 KB 15 Ilość pobrań
codclass_KapitanP.amxx
-
codclass_SniperEliteP.sma 1,49 KB 11 Ilość pobrań
codclass_SniperEliteP.amxx
-
codclass_SpeedHackerP.sma 1,66 KB 13 Ilość pobrań
codclass_SpeedHackerP.amxx
#552394 Rozdawanie stat
Napisane przez
BiolHem
w 05.07.2013 12:30
Proszę
Powiedz czy działa
Masz do wyboru:
Download:
http://speedy.sh/7Eqwt/QTM-CoDmOd.sma
wklejka:
http://wklej.org/id/1080636/
#349561 jakie raty pod 201-301 lv CoD:MoD
Napisane przez groundbrkr
w 15.01.2012 08:28
#550806 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją
Napisane przez ^KoZa
w 29.06.2013 20:22
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Creative444
- Regulamin