Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DaRo1996 - zdjęcie

DaRo1996

Rejestracja: 27.06.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.03.2015 22:56
-----

#653646 Plugin czapki daje error engfunc

Napisane przez Andrzejek w 30.07.2014 11:09

Sprawdź

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#227328 Bullet Damage (Ulepszony, poprawiony, zmiana kolorów, DHUD)

Napisane przez Droso w 19.03.2011 22:36

opis
Autor: bboygrun

Bullet Damage with Director Hud Message and HudMessage.
Dodano kilka opcji takich jak wyłączenie HUD podczas skanowania , dodany HUD "HEADSHOT" , dodany nowy kolor gdy sam się uderzysz ,
widzisz kogoś uderzenia na specie

Kolory:
Obrywający widzi czerwony* HUD/DHUD*
Atakujący zielony* HUD/DHUD*
Kiedy sam się zranisz widzisz pomarańczowy* HUD/DHUD*

*Kolory HUD'a lub DHUD'a można ustawić cvarami! Używanie HUD'a lub DHUD (DHUD ma większą czcionkę), także można ustalić cvarem.

cvary
Bullet_Damage_Mode
;0 = Zawsze pokazuj hud
;1 = pokazuj Hud tylko do ograniczonej odległości między atakujący a obrywającym (cvar ponizej)
Jeżeli przeczytacie poniższy cvar to zrozumiecie

Bullet_Damage_Distance
;Działa tylko gdy bullet_damage_mode jest na 1
;- kiedy atakujący i obrywający jest max w X dystansie pokazuje HUD (def. 600)

Bullet_Damage_ShowWalls
;- 0 : wyłączone (domyślnie)
;- 1 : pokazuj obrażenia przez ścianę .

Bullet_Show_Spec
;- 0 : Wyłączone
;- 1 : Pokazuje obrażenia kiedy patrzysz na kogoś na specie.

Bullet_Hs_Mode
;- 0 : Wyłączone
;- 1 : Zawsze pokazuj Director Hud Message kiedy jest HeadShot
;- 2 : Pokazuj HEADSHOT (napis) dla Atakującego i Obrywającego

Color_RGB_Victim :
;( DEFAULT = 255000000 )
;kolor obrażeń, który będzie widział obrywający, kolor ustalamy w RGB [Nasycenie czerwonego od 0 do 255, zielonego 0-255 oraz; ;niebieskiego 0-255]
.

Color_RGB_Attacker
;( DEFAULT = 000255000 )
;Kolor obrażeń atakującego, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)

Color_RGB_Ourself_Teammate
( DEFAULT = 255102021 )
;Kolor obrażeń jeśli sami siebie ranimy, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)

;13 sierpnia 2011 - Cvary po aktualizacji

Bullet_Text_Mode
;typ textu
; 0 : DIRECTOR HUD MESSAGE SIZE  //(Director HUD to samo co HUD tylko ma większą czcionke [Polecam!])
; 1 : HUD  // Napis HUD



Bullet_Show_Mode
;( DEFAULT = Arch of Circle [3])
;Jak obrazenia mają być pokazywane?
;Niżej masz zdjęcia jak co wygląda.
;0 - Circle (HUD/DHUD robi koło wokół celownika)
;1 - Vertival (HUD/DHUD pokazywany wzdłuż ekranu obok celownika)
;2 - Horizontal (HUD/DHUD pokazywany jest na dole ekranu)
;3 - Arch of circle (HUD/DHUD robi łuk z boku ekranu)
Screeny do CVAR'u Bullet_Show_Mode
- 0 : Circle ---> ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
- 1 : Vertical ---> ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
- 2 : Horizontal ---> ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
- 3 : Arch of circle ---> http://img855.images...rclevictime.jpg


@edycja
Nowa wersja 13 sierpnia 2011:
-Dodano nowe cvary
-Od teraz do kompliacji wymagany jest bulletdamage.inc(zalącznik)

instalacja
Standardowa.

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 28


#589959 Plugin Blokujący

Napisane przez CzarnaDupa w 01.12.2013 12:43

http://amxx.pl/topic...se-button-once/

możesz sobie ustawić jaki przycisk ma być użyty tylko raz :)


  • +
  • -
  • 1


#584013 Nie wiem co zrobić by zakończyć

Napisane przez GT Team w 09.11.2013 18:00

teoretycznie w
for(new i=1; i<=32; i++){
        g_ChoosenColor[i] = false;
	if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))
tym if'ie jest zakończenie rozgrywki, czyli wtedy masz kazdemu graczowi zakończyć ten mp3 czyli
for(new i=1; i<=32; i++)
{
	g_ChoosenColor[i] = false;
	if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))	
	{
		client_cmd(i, "mp3 stop")
		set_user_maxspeed(i, 250.0);
	}
}
That's all


#583877 Nie wiem co zrobić by zakończyć

Napisane przez GT Team w 09.11.2013 14:57

Wtedy, kiedy chcesz by się skończyło :) Czyli w funkcji, kiedy jest ustawiane, ze koniec zabawy


#583814 Nie wiem co zrobić by zakończyć

Napisane przez Rivit w 09.11.2013 10:43

albo zrobic taskiem i potem remove task
  • +
  • -
  • 1


#583764 Nie wiem co zrobić by zakończyć

Napisane przez d0naciak w 08.11.2013 23:07

Wykorzystaj komendy

na zatrzymanie MP3

mp3 stop

na zatrzymanie WAV

stopsound

Ew. skróć nutkę ręcznie ;)


  • +
  • -
  • 1