Sprawdź
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Andrzejek
w 30.07.2014 11:09
Napisane przez Droso
w 19.03.2011 22:36
Bullet_Damage_Mode ;0 = Zawsze pokazuj hud ;1 = pokazuj Hud tylko do ograniczonej odległości między atakujący a obrywającym (cvar ponizej) Jeżeli przeczytacie poniższy cvar to zrozumiecie Bullet_Damage_Distance ;Działa tylko gdy bullet_damage_mode jest na 1 ;- kiedy atakujący i obrywający jest max w X dystansie pokazuje HUD (def. 600) Bullet_Damage_ShowWalls ;- 0 : wyłączone (domyślnie) ;- 1 : pokazuj obrażenia przez ścianę . Bullet_Show_Spec ;- 0 : Wyłączone ;- 1 : Pokazuje obrażenia kiedy patrzysz na kogoś na specie. Bullet_Hs_Mode ;- 0 : Wyłączone ;- 1 : Zawsze pokazuj Director Hud Message kiedy jest HeadShot ;- 2 : Pokazuj HEADSHOT (napis) dla Atakującego i Obrywającego Color_RGB_Victim : ;( DEFAULT = 255000000 ) ;kolor obrażeń, który będzie widział obrywający, kolor ustalamy w RGB [Nasycenie czerwonego od 0 do 255, zielonego 0-255 oraz; ;niebieskiego 0-255] . Color_RGB_Attacker ;( DEFAULT = 000255000 ) ;Kolor obrażeń atakującego, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej) Color_RGB_Ourself_Teammate ( DEFAULT = 255102021 ) ;Kolor obrażeń jeśli sami siebie ranimy, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej) ;13 sierpnia 2011 - Cvary po aktualizacji Bullet_Text_Mode ;typ textu ; 0 : DIRECTOR HUD MESSAGE SIZE //(Director HUD to samo co HUD tylko ma większą czcionke [Polecam!]) ; 1 : HUD // Napis HUD Bullet_Show_Mode ;( DEFAULT = Arch of Circle [3]) ;Jak obrazenia mają być pokazywane? ;Niżej masz zdjęcia jak co wygląda. ;0 - Circle (HUD/DHUD robi koło wokół celownika) ;1 - Vertival (HUD/DHUD pokazywany wzdłuż ekranu obok celownika) ;2 - Horizontal (HUD/DHUD pokazywany jest na dole ekranu) ;3 - Arch of circle (HUD/DHUD robi łuk z boku ekranu)Screeny do CVAR'u Bullet_Show_Mode
Napisane przez CzarnaDupa
w 01.12.2013 12:43
Napisane przez
GT Team
w 09.11.2013 18:00
for(new i=1; i<=32; i++){ g_ChoosenColor[i] = false; if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))tym if'ie jest zakończenie rozgrywki, czyli wtedy masz kazdemu graczowi zakończyć ten mp3 czyli
for(new i=1; i<=32; i++) { g_ChoosenColor[i] = false; if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i)) { client_cmd(i, "mp3 stop") set_user_maxspeed(i, 250.0); } }That's all
Napisane przez
GT Team
w 09.11.2013 14:57
Napisane przez Rivit
w 09.11.2013 10:43
Napisane przez d0naciak
w 08.11.2013 23:07