Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

nieT.ogarnieT - zdjęcie

nieT.ogarnieT

Rejestracja: 03.06.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.04.2014 20:14
-----

#547577 [ROZWIĄZANE] Prośba o napisanie pluginu

Napisane przez Amaroq w 04.06.2013 18:44


Ps Nie wiem czy jak wgram jakas muzyczke to czy ona sie wylaczy po tym gdy ktos ubije tego fraga <jak stanie sie dzien

Tak, wyłączy się

 

cvary

darkmap_on <0|1> - włącza plugin

darkmap_szansa - szansa na włączenie się ciemnej rundy jak 1/x

darkmap_players - liczba graczy, od której plugin ma działać


  • +
  • -
  • 2


#547535 [ROZWIĄZANE] Prośba o napisanie pluginu

Napisane przez Amaroq w 04.06.2013 16:46

Plugin bez komend (amx_day, amx_night)

#include <amxmodx>
#include <engine>

new bool:dark_map;
new cvar_flashlight;
new cvar_darkmap_on;
new cvar_darkmap_szansa;
new maxplayers;

new const sciezka[] = { "sound/misc/muza.mp3" }

public plugin_precache()
{
    precache_generic(sciezka);
}

public plugin_init()
{
    register_plugin("DarkMap", "1.1", "FD_GODPL");
    register_event("DeathMsg", "Smierc", "a");
    register_clcmd("+nightvision", "BlokujCmd");
    register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End");
    cvar_darkmap_on = register_cvar("darkmap_on", "1");
    cvar_darkmap_szansa = register_cvar("darkmap_szansa", "2");
    cvar_flashlight = get_cvar_pointer("mp_allowflashlight")
    register_event("HLTV", "HLTV_event", "a", "1=0", "2=0");
    maxplayers = get_maxplayers();
}

public BlokujCmd()
{
    if(dark_map)
        return PLUGIN_HANDLED;
        
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public client_putinserver(id)
{
    if(dark_map)
        client_cmd(id, "mp3 play %s", sciezka);
}

public Koniec_Rundy()
{
    for(new i=1;i<=maxplayers;i++)
    {
        client_cmd(i, "mp3 stop");
    }
    set_lights("#OFF");
    dark_map = false;
}

public Smierc()
{
    new attacker = read_data(1);
    new victim = read_data(2);
    if(attacker == victim)
        return PLUGIN_CONTINUE;
    if(attacker == 0)
        return PLUGIN_CONTINUE;
    if(get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
        return PLUGIN_CONTINUE;
        
    if(dark_map)
    {
        dark_map = false;
        set_lights("#OFF");
        set_pcvar_num(cvar_flashlight, 1);
        for(new i=1;i<=maxplayers;i++)
        {
            client_cmd(i, "mp3 stop")
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public HLTV_event()
{
    if(get_pcvar_num(cvar_darkmap_on) && random_num(1, get_pcvar_num(cvar_darkmap_szansa)) == 1)
    {
        dark_map = true;
        set_lights("a")
        set_pcvar_num(cvar_flashlight, 0);
        for(new i=1;i<=maxplayers;i++)
        {
            client_cmd(i, "mp3 play %s", sciezka);
        }
    }
}
Plugin z komendami(amx_day, amx_night)
#include <amxmodx>

new bool:dark_map;
new cvar_flashlight;
new cvar_darkmap_on;
new cvar_darkmap_szansa;
new maxplayers;

new const sciezka[] = { "sound/misc/muza.mp3" }

public plugin_precache()
{
    precache_generic(sciezka);
}

public plugin_init()
{
    register_plugin("DarkMap", "1.1", "FD_GODPL");
    register_event("DeathMsg", "Smierc", "a");
    register_clcmd("+nightvision", "BlokujCmd");
    register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End");
    cvar_darkmap_on = register_cvar("darkmap_on", "1");
    cvar_darkmap_szansa = register_cvar("darkmap_szansa", "2");
    cvar_flashlight = get_cvar_pointer("mp_allowflashlight")
    register_event("HLTV", "HLTV_event", "a", "1=0", "2=0");
    maxplayers = get_maxplayers();
}

public BlokujCmd()
{
    if(dark_map)
        return PLUGIN_HANDLED;
        
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public client_putinserver(id)
{
    if(dark_map)
        client_cmd(id, "mp3 play %s", sciezka);
}

public Koniec_Rundy()
{
    for(new i=1;i<=maxplayers;i++)
    {
        client_cmd(i, "mp3 stop");
    }
    server_cmd("amx_day");
    dark_map = false;
}

public Smierc()
{
    new attacker = read_data(1);
    new victim = read_data(2);
    if(attacker == victim)
        return PLUGIN_CONTINUE;
    if(attacker == 0)
        return PLUGIN_CONTINUE;
    if(get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
        return PLUGIN_CONTINUE;
        
    if(dark_map)
    {
        dark_map = false;
        server_cmd("amx_day");
        set_pcvar_num(cvar_flashlight, 1);
        for(new i=1;i<=maxplayers;i++)
        {
            client_cmd(i, "mp3 stop")
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public HLTV_event()
{
    if(get_pcvar_num(cvar_darkmap_on) && random_num(1, get_pcvar_num(cvar_darkmap_szansa)) == 1)
    {
        dark_map = true;
        server_cmd("amx_night")
        set_pcvar_num(cvar_flashlight, 0);
        for(new i=1;i<=maxplayers;i++)
        {
            client_cmd(i, "mp3 play %s", sciezka);
        }
    }
}

cvary

darkmap_on <0|1> - włącza plugin

darkmap_szansa - szansa na włączenie się ciemnej rundy jak 1/x


  • +
  • -
  • 1


#547416 [ROZWIĄZANE] Prośba o napisanie pluginu

Napisane przez Amaroq w 03.06.2013 21:44

Wersja bez komend amx_day, amx_night
#include <amxmodx>
#include <engine>

new bool:dark_map;
new cvar_flashlight;

public plugin_init()
{
	register_plugin("Ciemna mapa", "1.0", "FD_GODPL");
	register_event("DeathMsg", "Smierc", "a");
	register_clcmd("+nightvision", "BlokujCmd");
	cvar_flashlight = get_cvar_pointer("mp_allowflashlight")
	register_event("HLTV", "HLTV_event", "a", "1=0", "2=0");
}

public BlokujCmd()
{
	if(dark_map)
		return PLUGIN_HANDLED;
		
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Smierc()
{
	new attacker = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	
	if(attacker == victim)
	 	return PLUGIN_CONTINUE;
	 
	if(attacker == 0)
	 	return PLUGIN_CONTINUE;
	 	
	if(get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
	 	return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(dark_map)
	{
	 	dark_map = false;
	 	set_lights("#OFF");
	 	set_pcvar_num(cvar_flashlight, 1);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public HLTV_event()
{
	dark_map = true;
	set_lights("a")
	set_pcvar_num(cvar_flashlight, 0);
}
A tutaj wersja z komendami wyżej wymienionymi
#include <amxmodx>

new bool:dark_map;
new cvar_flashlight;

public plugin_init()
{
	register_plugin("Ciemna mapa", "1.0", "FD_GODPL");
	register_event("DeathMsg", "Smierc", "a");
	register_clcmd("+nightvision", "BlokujCmd");
	cvar_flashlight = get_cvar_pointer("mp_allowflashlight")
	register_event("HLTV", "HLTV_event", "a", "1=0", "2=0");
}

public BlokujCmd()
{
	if(dark_map)
		return PLUGIN_HANDLED;
		
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Smierc()
{
	new attacker = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	
	if(attacker == victim)
	 	return PLUGIN_CONTINUE;
	 
	if(attacker == 0)
	 	return PLUGIN_CONTINUE;
	 	
	if(get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
	 	return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(dark_map)
	{
	 	dark_map = false;
	 	server_cmd("amx_day");
	 	set_pcvar_num(cvar_flashlight, 1);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public HLTV_event()
{
	dark_map = true;
	server_cmd("amx_night");
	set_pcvar_num(cvar_flashlight, 0);
}
W oby dwóch wersjach jest zablokowanie latarki oraz noktowizora kiedy jest ciemno, w przypadku noktowizora nie jestem pewny czy to na pewno go zablokuje.
  • +
  • -
  • 1