Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

^^KoStEk^^ - zdjęcie

^^KoStEk^^

Rejestracja: 05.05.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.06.2013 10:11
-----

#549243 Prośba o 26 klas m.in Szatan

Napisane przez MamFajnyNick w 12.06.2013 17:48

1. Szatan
Opis: Posiada 2 pioruny.
Bronie: Galil , fiveseven
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 20

2. Okupant
Opis: + 5 DMG z M4.
Bronie: M4 , deagle
Inteligencja: 10
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 25
 
3. Amadeusz
Opis: + 9 DMG z MP5
Bronie: Mp5, Usp
Inteligencja: 20
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 20

4. Osłabiacz
Opis: Po naladowaniu noza truje swoich przeciwnikow.
Bronie: Galil, p229
Inteligencja: 15
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 20

5. Gaterboy (Premium)
Opis: 15 skokow, +15 DMG z UZI i Deagle'a, 2 apteczki.
Bronie: Uzi, Deagle
Inteligencja: 20
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 65
Kondycja: 20

6. Speeder
Opis: 1/1 z noża (PPM) , szybka
Bronie: Deagle
Inteligencja: 15
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 55

7. Sprinter
Opis: Przytrzymaj SHIFT aby pobiec szybciej.
Bronie: Famas , elite
Inteligencja: 20
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
KOndycja: 25

8. Murzyn
Opis: 2 podskoki , 1/2 ze scouta
Bronie: scout , usp
Inteligencja: 20
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 20

9. Zeus
Opis: 5 skoków , ubranie wroga
Bronie: Galil , glock
Inteligencja: 20
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 20

10. Prostak (Premium)
Opis: 15 skokow, 1/2 z AWP, 1/1 z HE, ciche kroki
Bronie: AWP, M4, Deagle , HE
Inteligencja: 5
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20

11. S.W.A.T
Opis: 1/4 z M3
Bronie: M3 , Fiveseven
Inteligencja: 15
Wytrzymałość: 15
Zdrowie: 20
Kondycja: 15

12. Marines
Opis: podczas kucania mniej widoczny
Bronie: TMP , deagle
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 15

13. Radarowy
Opis: Widzi wrogów na radarze
Bronie: AK47, elite
Inteligencja: 10
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 20

14. Szaman
Opis: Z M4 ubrany jak CT , a z AK jak TT
Bronie: M4 , AK, usp
Inteligencja: 15
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 15

15. Deagler
Opis: 1/5 z Deagl'a
Bronie: Deagle
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 15

16. Duszek
Opis: Może przechodzić przez ściany czas trwania ( 8 sekund )
Bronie: SG552, elite
Inteligencja: 20
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 20

17. Master
Opis: + 5 DMG z Uzi
Bronie: UZI , TMP
Inteligencja: 15
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 20

18. S.T.A.L.K.E.R
Opis: 3 skoki , 1/3 z HE
Bronie: Famas, AK47
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałośc: 15
Kondycja: 20

19. Złodziej
Opis: 1/5 na kradzież perku swojego przeciwnika
Bronie: Galil , p229
Inteligencja: 20
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 15

20. Flamaster
Opis: + 5 DMG z Famasa
Bronie: Famas , Deagle
Inteligencja: 15
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 20

21. Awpek
Opis: 150 inteligencja z AWP ( Tak jak Snajper )
Bronie: AWP, Deagle, usp
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 15

22. Arrower (Premium)
Opis: 15 skokow, 1/2 ze Scout'a, 3 apteczki, 1 dzialko, ciche kroki
Bronie: AK47, fiveseven, scout
Inteligencja: 15
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 19

23. Zamrażacz
Opis: Posiada AUG który zamraża swoich przeciwników
Bronie: AUG, p229, usp
Inteligencja: 20
Zdrowie: 20
Wytrzymałośc: 20
Kondycja: 25

24. Parostek (Premium)
Opis: +25 DMG z MP5, 1/1 z HE, 3 miny, 15 skokow.
Bronie: Deagle
Inteligencja: 10
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 20

25. Chuligan
Opis: Posiada 2 apteczki, może wskrzeszać swoich
Bronie: SG552, Glock
Iteligencja: 15
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 15

26. Asternit (Premium)

Opis: 1/2 z He, 1/2 na pojawienie sie u wroga, 15 skokow, 3 rakietki, ciche kroki
Bronie: AK, Deagle, HE

Inteligencja: 15

Zdrowie: 25

Kondycja: 34
Wytrzymałość: 25




#549287 Prośba o 26 klas m.in Szatan

Napisane przez bulka w 12.06.2013 20:12

Okupant:

Załączony plik  codclass_okupant.sma   1,32 KB  40 Ilość pobrań
  codclass_okupant.amxx




#549338 Prośba o 26 klas m.in Szatan

Napisane przez Hleb w 13.06.2013 08:47

Szatan

 

Załączony plik  codclass_szatan.sma   3,11 KB  125 Ilość pobrań
  codclass_szatan.amxx

 

 


  • +
  • -
  • 2


#549345 Prośba o 26 klas m.in Szatan

Napisane przez M4RV1N w 13.06.2013 09:18

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#549444 Prośba o 26 klas m.in Szatan

Napisane przez bulka w 13.06.2013 16:51

Amadeusz:

Załączony plik  codclass_amadeusz.sma   1,32 KB  38 Ilość pobrań
  codclass_amadeusz.amxx




#549422 Prośba o 26 klas m.in Szatan

Napisane przez MamFajnyNick w 13.06.2013 15:37

dzięki zza klasy :>

 

czekam na następne :33




#516673 Call of Duty [COD] by Mentos

Napisane przez Daj buziaka w 18.02.2013 07:23

nigdzie nie znalazlem tabeli expa zatem moje pytanie brzmi czy aby zwiekszyc level do np 20k wystrczy zmienic w codmod.cfg wartosc z 4001 na 20001 ? i na jakiej zasadzie wtakim razie dziala obliczanie potrzebnego expa na kolejne levele?


jeśli chcesz to mogę Ci przerobić silnik żeby była tabela expa

łap silnik z tabelą EXPA

Załączone pliki




#528575 Sklep na cod mod.

Napisane przez no.torious w 27.03.2013 08:04

masz tu mój, wgraj sobie plugin /respawn i będzie śmigać

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
new ibuprofen, fenacetyna, tramal, amfetamina, lotto, doswiadczenie, ruletka, ibuhp, fenhp, tramhp, expmin, expmax;
new Float:gravity;
public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.2", "MieTeK");

register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");
register_clcmd("say /codshop", "Sklep");
register_clcmd("say /codsklep", "Sklep");

// Cvary
register_cvar("shop_ibuprofen", "1500");
register_cvar("shop_fenacetyna", "3000");
register_cvar("shop_tramal", "6000");
register_cvar("shop_amfetamina", "8000");
register_cvar("shop_lotto", "7000");
register_cvar("shop_doswiadczenie", "14000");
register_cvar("shop_ruletka", "5000");
register_cvar("shop_ibuhp", "10");
register_cvar("shop_fenhp", "25");
register_cvar("shop_tramhp", "50");
register_cvar("shop_gravity", "0.50");
register_cvar("shop_expmin", "10");
register_cvar("shop_expmax", "1000");

}
public Sklep(id)
{
// Pobieranie cvar
ibuprofen = get_cvar_num("shop_ibuprofen");
fenacetyna = get_cvar_num("shop_fenacetyna");
tramal = get_cvar_num("shop_tramal");
amfetamina = get_cvar_num("shop_amfetamina");
lotto = get_cvar_num("shop_lotto");
doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie");
ruletka = get_cvar_num("shop_ruletka");
ibuhp = get_cvar_num("shop_ibuhp");
fenhp = get_cvar_num("shop_fenhp");
tramhp = get_cvar_num("shop_tramhp");
gravity = get_cvar_float("shop_gravity");
expmin = get_cvar_num("shop_expmin");
expmax = get_cvar_num("shop_expmax");

new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65], res[65];
format(tytul, 24, "\rSklep \yCoD Mod");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
new cb=menu_makecallback("Sklep_CallBack")

if(!is_user_alive(id))
{
  formatex(ibu, 64, "\dIbuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", ibuhp, ibuprofen);
  menu_additem(menu, ibu, "", 0, cb);
}
else
{
  formatex(ibu, 64, "Ibuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", ibuhp, ibuprofen);
  menu_additem(menu, ibu, "", 0);
}

if(!is_user_alive(id))
{
  formatex(fen, 64, "\dFenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", fenhp, fenacetyna);
  menu_additem(menu, fen, "", 0, cb);
}
else
{
  formatex(fen, 64, "Fenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", fenhp, fenacetyna);
  menu_additem(menu, fen, "", 0);
}

if(!is_user_alive(id))
{
  formatex(tra, 64, "\dTramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", tramhp, tramal);
  menu_additem(menu, tra, "", 0, cb);
}
else
{
  formatex(tra, 64, "Tramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", tramhp, tramal);
  menu_additem(menu, tra, "", 0);
}
if(!is_user_alive(id))
{
  formatex(amf, 64, "\dAmfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %i$", amfetamina);
  menu_additem(menu, amf, "", 0, cb);
}
else
{
  formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %i$", amfetamina);
  menu_additem(menu, amf, "", 0);
}
if(!is_user_alive(id))
{
  formatex(lot, 64, "\dLotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %i$", lotto);
  menu_additem(menu, lot, "", 0, cb);
}
else
{
  formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %i$", lotto);
  menu_additem(menu, lot, "", 0);
}
formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %i$", doswiadczenie);
menu_additem(menu, dos, "", 0, cb);

formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %i$", ruletka)
menu_additem(menu, rul, "", 0, cb);

if(is_user_alive(id))
{
  formatex(res, 64, "\dRespawn \r[Odradza Gracza] \yKoszt: 16000$");
  menu_additem(menu, res, "", 0, cb);
}
else
{
  formatex(res, 64, "Respawn \r[Odradza Gracza] \yKoszt: 16000$");
  menu_additem(menu, res, "", 0);
}
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_CallBack(id, menu, item)
{
if(item==0||item==1||item==2||item==3||item==4||item==7)
return ITEM_DISABLED
return ITEM_ENABLED
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;

new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100

if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
  case 0:
  {
   if(kasa >= ibuprofen)
   {
    new nowe_zdrowie = (zdrowie+ibuhp);
    if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
    {
	 cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen);
	 set_user_health(id, nowe_zdrowie);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", ibuhp);
    }
    if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
    {
	 cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen);
	 set_user_health(id, maxzdrowie);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
    }
   
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!");
  }
  case 1:
  {
   if(kasa >= fenacetyna)
   {
    new nowe_zdrowie = (zdrowie+fenhp);
    if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
    {
	 cs_set_user_money(id, kasa-fenacetyna);
	 set_user_health(id, nowe_zdrowie);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", fenhp);
    }
    if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
    {
	 cs_set_user_money(id, kasa-fenacetyna);
	 set_user_health(id, maxzdrowie);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
    }
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!");
  }
  case 2:
  {
   if(kasa >= tramal)
   {
    new nowe_zdrowie = (zdrowie+tramhp);
    if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
    {
	 cs_set_user_money(id, kasa-tramal);
	 set_user_health(id, nowe_zdrowie);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", tramhp);
    }
    if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
    {
	 cs_set_user_money(id, kasa-tramal);
	 set_user_health(id, maxzdrowie);
	 ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
    }
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!");
  }
  case 3:
  {
   if(kasa >= amfetamina)
   {
    cs_set_user_money(id, kasa-amfetamina);
    set_user_gravity(id, gravity);
    ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Skaczesz wyzej!");
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!");
  }
  case 4:
  {
   if(kasa >= lotto)
   {
    cs_set_user_money(id, kasa-lotto);
    ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Trwa losowanie!");
    new totek = random_num(0, 10);
   
    switch(totek)
    {
	 case 0:
	 {
	  new moneybonus = random_num(500,5000);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
	  cs_set_user_money(id, moneybonus);
	 }
	 case 1:
	 {
	  new moneybonus = random_num(5000,16000);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
	  cs_set_user_money(id, moneybonus);
	 }
	 case 2:
	 {
	  set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!");
	 }
	 case 3:
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Niestety nic nie wygrales!");
	 case 4:
	 {
	  new bonusxp = random_num(expmin ,75);
	  cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
	 }
	 case 5:
	 {
	  cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales losowy perk!");
	 }
	 case 6:
	 {
	  new healthbonus = random_num(10,tramal);
	  set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
	 }
	 case 7:
	 {
	  new healthbonus = random_num(10,ibuprofen);
	  set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus);
	 }
	 case 8:
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Niestety nic nie wygrales !");
	 case 9:
	 {
	  new xpbonus = random_num(75,expmax);
	  cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
	 }
	 case 10:
	 {
	  cs_set_user_money(id, lotto);
	  ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
	 }
	 
    }
   } 
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!");
  }
  case 5:
  {
   if(kasa >= doswiadczenie)
   {
    new exp = cod_get_user_xp(id);
    new losowy = random_num(expmin, expmax);
    cs_set_user_money(id, kasa-doswiadczenie);
    cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
    ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!");
  }
  case 6:
  {
   if(kasa >= ruletka)
   {
    cs_set_user_money(id, kasa-ruletka);
    cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
    ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Kupiles losowy perk!");
   }
   else
    ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!");
  }
  case 7:
  {
   client_cmd(id, "say /respawn")
   return PLUGIN_HANDLED;
  }
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#542563 Propozycje pluginów od was

Napisane przez Andrzejek w 13.05.2013 00:20

Siemka, tworze ten temat wyłącznie z dobrych chęci do was wszystkich. Piszcie tutaj propozycje pluginów, które mógł bym napisać. Ja mam w tym taki interes że będę ulepszał swoje umiejętności w AMXX. Propozycje mogą dotyczyć prawie wszystkiego oprócz zapisu SQL oraz dużych modów i nie mogą dotyczyć modyfikacji plików gracza oraz zmianom ustawień gracza. A wszystkie wykonane będę umieszczał w tym forum http://amxx.pl/forum/105-pluginy/

 

Wszelkie propozycje typu, zrobisz mi VIPA, przerobisz mi codmoda itd. będą negowane(ignorowane) przez mą osobę.

Po prostu piszcie konkrety, czy mają mieć cvary co i jak ma wyglądać, no chyba wiecie o co chodzi.

 

No to zapraszam :D :D


  • +
  • -
  • 1


#542619 Propozycje pluginów od was

Napisane przez Na 5tyk w 13.05.2013 14:58

Napisz może jakiegoś EXPModa pod BaseBuilder/PaintBalla.
  • +
  • -
  • 1


#542650 Propozycje pluginów od was

Napisane przez Andrzejek w 13.05.2013 16:19

Prosiłem o konkrety, dokładny opis, przeczytaj to co wyżej napisałem :)


  • +
  • -
  • 1


#542653 Propozycje pluginów od was

Napisane przez Gość w 13.05.2013 16:24

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXXPytania

do

InneOFF Topic


#542666 Propozycje pluginów od was

Napisane przez Daj buziaka w 13.05.2013 17:23

co wy na to aby stworzyć LaserMod ?

Ogólnie chodziło by żeby mapy były malutkie coś podobnego do aim.

I każdy dostaje laser + jeśli strzelimy w ściane to laser się odbija.

każdy laser strzelony może się odbić tylko raz.



hmm no albo mógłbyś zrobić Gildie pod COD NOWEGO ;)

widziałem dużo osób tego szukało. :)



tutaj co do tych propozycji LaserMod.

Pokaże jak to by wyglądało. W CS2D jest to tak.

 

(Możliwość wyboru koloru lasera)

 

y28gzqa3zdj5.png

 

(Odbicie się lasera od ścian)

 

e8xs15j0ke9g.png




#542674 Propozycje pluginów od was

Napisane przez Andrzejek w 13.05.2013 17:25

Propozycje mogą dotyczyć prawie wszystkiego oprócz zapisu SQL oraz dużych modów i nie mogą dotyczyć modyfikacji plików gracza oraz zmianom ustawień gracza

 


  • +
  • -
  • 2


#542844 Propozycje pluginów od was

Napisane przez Daj buziaka w 14.05.2013 13:25

Albo stworzyć ConstutionMod.
Jest to dla mnie bardzo dobry mod ponieważ dużo ludzi uwielbia na nim grać ( w CS2D )
Pod klawiszem 3 dostajemy klucz do budowania.

Tryb jest respawn.

Jak Budować ?
Musimy mieć klucz w ręce i naciskamy dwa razy prawym przyciskiem myszy i pojawi nam się takie menu.

y9iz1gvbtaak.png

W tym modzie jest dużo fajnych bajerów takich jak:

Turret - Zadaje obrażenia przeciwnikowi ( Można go rozbudowywać do 3 poziomów, Poziomy podałem w kolejności na screenie )

ny6zdiugvzlc.png

Supply - Dzięki temu możemy mieć za darmo nowe bronie, granaty. ( Też pokaże na Screenie )
Możliwość jest jeszcze podbudowania Supply do 100% i wtedy pod 6 punktem mamy dodatkowe 2 funkcje.
np. Można dodać armor 50% albo 75% i jeszcze inne bajery.

pmr49eqzl739.png

Gate Field - Jest to coś jak pole obrażen że jeśli przeciwnik wejdzie to zabiera mu 10hp = 1pole

30r2dzgv2obp.png

Dispensor - Jeśli jesteśmy obok tego dodaje nam 10HP - 1sekunda

9mebwrj7nk9g.png

Wall - Możliwość postawienia 3 poziomów wall. Możliwość budowania swoich baz itd.

7c3e61eip3vw.png

Teleport - Gdy postawimy wejście na początku mapy i konieć na końcu mapy to nas tam przenosi. Nie trzeba iść.

6vx5a2iyg721.png