Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Cin3k - zdjęcie

Cin3k

Rejestracja: 19.04.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.05.2013 12:30
-----

#448621 Zombie Mod Plague 5.0

Napisane przez Misiaczek ;c w 19.08.2012 18:30

Dołączona grafika



opis
Zombie Mod Plague jest to mod do gry Counter-Strike zmieniający standardowy styl gry na pocztyczke Zombie vs Ludzie :)

Bazuje na orginalnym trybie infekcji jednak wprowadza kilka zmian oto one:
  • Nowe tryby gry takie jak: Infekcja, Swarm, Plaga, DeatchMatch
  • System Klas Zombie: Pozwala dowolnie modyfikować nasze zombiak, dając im specialne moce oraz uprawnienia dostępne tylko danym klasą zombie
  • System Klas Ludzi: Pozwala dowolnie modyfikować ludzie klasy, dając im specialne moce oraz uprawnienia dostępne tylko danym klasą ludziów
  • System AmmoPacków: Gracze dostają je za gre na serwerze, przec co moga kupować rzeczy w specialnie przygotowanym sklepie
  • Niestandardowe Granaty: W modzie zamiast zwykłych granatów dostajemy dostęp do całkiem ciekawych rozwiązań takich jak: Flara, Granat Zamrazajacy, Granat Podpalający oraz dla Zombie Bomba Infekcyjna
  • Menu Admina: Pozwala w bardzo prosty sposób zarządzać rozgrywką na serwerze
  • Specialne Efekty: Pochodzące z Silnika HL, czyli np. dynamiczne światła czy też mgłę
Główną zaletą moda jest jego wysoka możliwość presonalizacji przez każdego, przez co każdy serwer może być wyjątkowy. Za pomocą Cvarów możemy zmienić np:
  • Ustawić: życie, modele, nagrody, moce, oraz wielle innych osobno dla każdej klasy ludzi jak i zombie
  • Włączenie nieskończonej amunicji albo odrzutu przez broń
  • Oddzielnie włanczać i dostosowywac każdy tryb rozgrywki w zależności od upodobań
  • Zmiana ogólnego oświetlenia mapy (błyskawice dostępne dla ciemnych ustawień)
  • Zmiana koloru noktowizora oraz latarki
  • Włączyc tkz. Long Jumpy oraz Brak obrazen przy spadaniu z wysokości
  • Zmieniać różne efekty zakażenia, takie jak iskry, trzęsienie ekranem czy też dźwięki
  • Zmieniać dowolnie dźwięki, modele oraz wiele wiele więcej
screenshot
Zombie Plague (Infection Mod) [Part 2] - Counter Strike 1.6 - YouTube
Zombie Plague (Infection Mod) [Part 1] - Counter Strike 1.6 - YouTube

inne informacje
Mod: Counter-Strike bądź Counter-Strike: Condition-Zero
AMXX: Wersjia 1.8.0 bądź wyższa

instalacja
Sciagnij i rozpakuj archiwum do odpowieniego działu serwera i upewnij się że utrzymałeś strukture folderów
zp_plugin_50.zip: Pliki moda oraz pliki Konfiguracyjne
zp_resources.zip: Standardowe modele oraz dźwięki moda potrzebne do odpalenia serwera

inne informacje
Lista Zmian po Angielsku(Będe miał czas to przetłumacze na polski)
Spoiler


download
Załączony plik  zp_plugin_50.zip   894,66 KB  3708 Ilość pobrań

Załączony plik  zp_resources.zip   3,06 MB  3312 Ilość pobrań


inne informacje
Wersja Beta/Aktualizacje
Lista Zmian
Spoiler


download
Załączony plik  zp508.zip   917,58 KB  2934 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 15


#535813 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacja pluginu

Napisane przez kukla1910 w 20.04.2013 14:25

podaj .sma
  • +
  • -
  • 1


#535819 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacja pluginu

Napisane przez Pan Marian w 20.04.2013 14:37

Najprawdopodobniej w folderze kompilatora a mianowicie scripting/include nie posiadasz biblioteki colorchat.inc

 

/* Fun functions
*
* by Numb
*
* This file is provided as is (no warranties).
*/

#if defined _colorchat_included
#endinput
#endif
#define _colorchat_included

enum Color
{
    NORMAL = 1, // clients scr_concolor cvar color
    GREEN, // Green Color
    TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
    GREY, // grey
    RED, // Red
    BLUE, // Blue
}

new TeamName[][] =
{
    "",
    "TERRORIST",
    "CT",
    "SPECTATOR"
}

ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
{
    new message[256];

    switch(type)
    {
        case NORMAL: // clients scr_concolor cvar color
        {
            message[0] = 0x01;
        }
        case GREEN: // Green
        {
            message[0] = 0x04;
        }
        default: // White, Red, Blue
        {
            message[0] = 0x03;
        }
    }

    vformat(message[1], 251, msg, 4);

    // Make sure message is not longer than 192 character. Will crash the server.
    message[191] = '^0';

    new team, ColorChange, index, MSG_Type;
    
    if(id)
    {
        MSG_Type = MSG_ONE;
        index = id;
    } else {
        index = FindPlayer();
        MSG_Type = MSG_ALL;
    }
    
    team = get_user_team(index);
    ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);

    ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
        
    if(ColorChange)
    {
        Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
    }
}

ShowColorMessage(id, type, message[])
{
    static get_user_msgid_saytext;
    if(!get_user_msgid_saytext)
    {
        get_user_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText");
    }
    message_begin(type, get_user_msgid_saytext, _, id);
    write_byte(id)        
    write_string(message);
    message_end();    
}

Team_Info(id, type, team[])
{
    static bool:teaminfo_used;
    static get_user_msgid_teaminfo;
    if(!teaminfo_used)
    {
        get_user_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo");
        teaminfo_used = true;
    }
    message_begin(type, get_user_msgid_teaminfo, _, id);
    write_byte(id);
    write_string(team);
    message_end();

    return 1;
}

ColorSelection(index, type, Color:Type)
{
    switch(Type)
    {
        case RED:
        {
            return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
        }
        case BLUE:
        {
            return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
        }
        case GREY:
        {
            return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
        }
    }

    return 0;
}

FindPlayer()
{
    new i = -1;
    
    static iMaxPlayers;
    
    if( !iMaxPlayers )
    {
        iMaxPlayers = get_maxplayers( );
    }
    
    while(i <= iMaxPlayers)
    {
        if(is_user_connected(++i))
            return i;
    }

    return -1;
}