Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Shaxu - zdjęcie

Shaxu

Rejestracja: 19.04.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.10.2021 22:51
*****

#769467 Zombie Plague edited by Shaxu

Napisane przez Shaxu w 27.12.2020 09:57

Cześć, dawno mnie nie było na forum, swoją przygodę skończyłem dawno temu z CS1.6, dlatego może ktoś kto chciałby jeszcze pobawić się serwerami, jakieś pluginy czy też kod źródłowy engine może by się przydał =)

Trzymam w sumie na pendrive tą paczke od spokojnie 7 lat, wydawało mi się że jeszcze coś pobawię się w edycji pluginów, ale chyba lata już nie pozwalają i motywacji na postawieniu serwera również.

Paczka myślę że ogrywana była 2k13 więc na pewno mnóstwo czasu temu, dużo za pewne się mogło zmienić, ale jeśli mnie pamięć nie myli paczka byla stable więc spokojnie można wrzucać i ogrywać na serwerze.

Nie ma tutaj overpowerów, wszystko głównie jest zbalansowane, spokojny i peacefull zombiak.

Myślę że engine silnika ma potencjał do dalszego upgrade oczywiście jeśli właściciel, podchodzi do tego z głową oraz nie wrzuca nie potrzebnego syfu.

 

plugins-zplague.ini

; Do silnika Gry
happyhour.amxx
zp_hammer_vip.amxx
zombie_plague.amxx debug

; Wszystkie Klasy Zombie
zp_zclasses40.amxx
zp_zclass_jumper.amxx
zp_zclass_ghost.amxx
zp_zclass_tesla.amxx debug

; Pluginy Upiekszajace Zombie Moda + Dodatki
zm_vip.amxx
zp_save_ammo_new2.amxx
zp_level_system_xp3.3a.amxx
zp_ammo_donate.amxx
zp_auto_join.amxx
zp_auto_respawn.amxx
addon_nademodes.amxx
zp_countdown_remix.amxx
kills_like_cso.amxx
zp_kill_reward.amxx
zp_kill_reward1.amxx
zp_kill_reward_knife.amxx
zp_ap_za_smierc.amxx
zp_choose_weapons_survivor.amxx
zp_bulletdamage.amxx
zp_informer.amxx
zp_aim_info.amxx
zp_addon_ldp.amxx
zp_addon_death_sprite.amxx
zp_addon_grenade_status.amxx

; Extra Przedmioty dla Ludzi i Zombie
zp_extra_zombiebomb.amxx
zp_extra_longjump.amxx
zp_extra_knife_blink.amxx
zp_extra_laser.amxx
zp_extra_health.amxx
zp_extra_human_armor.amxx
zp_extra_gravity.amxx
zp_extra_lasersight.amxx
zp_extra_no_recoil.amxx
zp_extra_unlimited_clip.amxx
zp_extra_lasermine.amxx
zp_extra_bazooka.amxx
zp_extra_goldendeagle.amxx
zp_extra_goldenak.amxx
zp_extra_virus.amxx
zp_vip_extra_buy_survnem.amxx 

plugins.ini

; Pluginy Gamingowe
remover5x.amxx
gownofire.amxx
no_radio_flood.amxx
allow_roundfinish.amxx
changename.amxx
stuck.amxx
antiblok2.amxx
afkkicker.amxx 

Download - https://www26.zippys...nDOHF/file.html

 

Pozdrawiam Serdecznie Shaxu


  • +
  • -
  • 3


#665764 Znowu problem z kompilacja - extra item dla vipa

Napisane przez Shaxu w 02.10.2014 14:04

Aura Spowalniajaca - spróbuj . . .

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#636688 Cod Evolution by Shaxu 501 LvL

Napisane przez Shaxu w 04.05.2014 21:19

Nie ma pliku QTM, ponieważ nazwa została zmieniona na cod_evolution.sma

Dziwne u mnie takiego błędu nie mam coś po prostu robisz nie Tak ^^


  • +
  • -
  • 2


#634923 Sklep z monetami

Napisane przez Shaxu w 26.04.2014 20:43

Widzę że po dwóch latach wciąż jest ten sam problem. ;)

Wtedy też długo się głowiłem i sam postanowiłem działać

 

Proszę trzymaj sklep za same monety ( daj znak czy działa )

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#634915 Cod Evolution by Shaxu 501 LvL

Napisane przez Shaxu w 26.04.2014 20:36

Witam Serdecznie drogich forumowiczów !
opis.png
Chciałbym wam przedstawić mojego Coda Evolution z 501 lvl'ami
Paczkę tworzyłem przez dłuższy czas, aktualnie leży na pendrivie bezużyteczna a ja z pewnością nie będę chciał z nią już pewnie nic robić, dla mnie cod mody to już zdecydowana przeszłość. Dlatego mam nadzieję że przyda się dla początkującej osoby a zarazem bardzo wymagającej, ponieważ moja konfiguracja z pewnością dostarcza rozrywki na wysokim poziomie  ^^
 
Na serwerze znajdują się następujące rzeczy:

  • 21 klas ( w tym 17 klas zwykłych i 4 klasy premium ) + 82 itemów
  • Sklepik wyłącznie na monety
  • Konta VIP
  • Nocny EXP 2 x szybciej EXP w nocy
  • Balans klas zwykłych

komendy.png

/hud - zmiana koloru huda 
/klasa - zmiana klasy
/item - opis itemu
/itemy - opisy wszystkich itemow
/reset - reset statystyk
/drop - wyrzucenie przedmiotu
/pomoc - krotki opis modu
/sklep - menu sklepu z rożnymi gadżetami

konfiguracja.png
plugins.ini


; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx        ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx        ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx        ; basic admin console commands
adminhelp.amxx        ; help command for admin console commands
adminslots.amxx        ; slot reservation
multilingual.amxx    ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx        ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx        ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx            ; players menu (kick, ban, client cmds.)
telemenu.amxx        ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx        ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx        ; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx        ; console chat commands
antiflood.amxx        ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx        ; displays a scrolling message
imessage.amxx        ; displays information messages
adminvote.amxx        ; vote commands

; Map related
nextmap.amxx        ; displays next map in mapcycle
mapchooser4.amxx    ; allows to vote for next map
timeleft.amxx        ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx        ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx        ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
restmenu.amxx        ; restrict weapons menu
statsx.amxx            ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;stats_logging.amxx    ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx    ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Pluginy Gamingowe
GHW_Weapon_Replacement.amxx ; modele granatow i noza
buyzone.amxx ; blokowanie sklepu
hejdz.amxx ; blokada granatu he do 10 sekund
hud_customizer.amxx ; usuwa pieniadze z huda
0_hp_bug.amxx ; likwiduje bug 0 hp
weaponicon.amxx ; ikonka broni
loadingsound.amxx ; muzyczka przy wchodzeniu na serwer
deagle_sniper.amxx ; deagle z luneta
bullet_damage.amxx ; bulletdamage
c4.amxx ; informacja bomby
niesmiertelne_hostage.amxx ; tak jak nazwa
interp.amxx ; wymusza interp , rate , cluptaderate
antikill.amxx ; blokuje zabijanie sie komenda kill
sillyc4.amxx ; przykleja bombe
removerdropped.amxx ; blokada informacji o wyrzuceniu noza
block_name_change.amxx ; zakaz zmiany nicku
allow_roundfinish.amxx ; zakonczenie rundy 

plugins-codmod.ini

cod_evolution.amxx debug

codclass_snajper.amxx
codclass_komandos.amxx
codclass_strzelecwyborowy.amxx
codclass_obronca.amxx
codclass_lekarz.amxx
codclass_wsparcieogniowe.amxx
codclass_saper.amxx
codclass_rusher.amxx
codclass_amadeusz.amxx
codclass_partyzant.amxx
codclass_szpieg.amxx
codclass_skoczek.amxx
codclass_szaleniec.amxx
codclass_weteran.amxx
codclass_zwinnyzolnierz.amxx
codclass_kameleon.amxx
codclass_burzownik.amxx
codclass_admiral.amxx
codclass_enigma.amxx
codclass_umarlak.amxx
codclass_zabojca.amxx

codperk_adrenalina.amxx
codperk_apteczka.amxx
codperk_autodestrukcja.amxx
codperk_awpscope.amxx
codperk_awpsnajper.amxx
codperk_butykomandosa.amxx
codperk_butysnajpera.amxx
codperk_ciemneokulary.amxx
codperk_defibrylator.amxx
codperk_dezercja.amxx
codperk_eliminatorrozrzutu.amxx
codperk_fartstrzelca.amxx
codperk_gazeciarz.amxx
codperk_granatzamrazajacy.amxx
codperk_gtasanandreas.amxx
codperk_kamizelkanasa.amxx
codperk_kamuflaz.amxx
codperk_kapciezeskorykrolika.amxx
codperk_karasapera.amxx
codperk_ksiegaexpa.amxx
codperk_marzeniecomandosa.amxx
codperk_meczennik.amxx
codperk_meekstone.amxx
codperk_mistrzostrza.amxx
codperk_mocrushera.amxx
codperk_modulodrzutowy.amxx
codperk_morfina.amxx
codperk_nabojekapitana.amxx
codperk_nabojeninjy.amxx
codperk_nabojepulkownika.amxx
codperk_nanokamizelka.amxx
codperk_narzedziapirotechnika.amxx
codperk_notatkikapitana.amxx
codperk_notatkininjy.amxx
codperk_notatkisapera.amxx
codperk_nozkomandosa.amxx
codperk_nozmedyka.amxx
codperk_oczy.amxx
codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx
codperk_palacerekawiczki.amxx
codperk_pancerzneomexowy.amxx
codperk_pelerynakucacza.amxx
codperk_pierwszapomoc.amxx
codperk_piorunochron.amxx
codperk_platynowenaboje.amxx
codperk_plonacenaboje.amxx
codperk_podrecznikszpiega.amxx
codperk_podwojnakamizelka.amxx
codperk_prawarekarambo.amxx
codperk_przyczajony.amxx
codperk_przysposobienieobronne.amxx
codperk_psychopata.amxx
codperk_radartelegrafisty.amxx
codperk_rozblysk.amxx
codperk_sekretkrowy.amxx
codperk_sekretzolnieza.amxx
codperk_shot.amxx
codperk_skrzyniagranatow.amxx
codperk_sprytnycwaniaczek.amxx
codperk_superscout.amxx
codperk_swat.amxx
codperk_szczesliwasiodemka.amxx
codperk_sztukadezorientacji.amxx
codperk_tajemnicaadmirala.amxx
codperk_tajemnicagenerala.amxx
codperk_tajemnicaskazanca.amxx
codperk_tajemnicawojskowa.amxx
codperk_tarczaswat.amxx
codperk_totalnezaskoczenie.amxx
codperk_twardybaniak.amxx
codperk_tytanowenaboje.amxx
codperk_weterannoza.amxx
codperk_wolnystrzelec.amxx
codperk_wykrywaczmetali.amxx
codperk_wyposazeniewsparcia.amxx
codperk_wyrzuceniebroni.amxx
codperk_wyszkoleniemistrza.amxx
codperk_wytrenowanyweteran.amxx
codperk_wzmocnionakamizelka.amxx
codperk_zaskoczeniewroga.amxx
codperk_zawodowyrusher.amxx
codperk_zestawalkaida.amxx
codperk_zestawpulkownika.amxx
codperk_zwinnepalce.amxx


cod_adminmenu.amxx ; menu admina ( komenda say /zgadnijkomende )
cod_dajperk.amxx ; dawanie itemow dla gracza
cod_mod_vip.amxx ; vip do cod moda
EOG.amxx ; nocny exp 2 x
prefixy_cod.amxx ; prefiksy na sayu
wytrzymalosc_itemu.amxx ; wytrzymalosc itemow

cvary.png
amxx.cfg


amx_mapchooser_type "1"
amx_mapchooser_mapsloc "0"
amx_mapchooser_mapsfile "maps.ini"
amx_mapchooser_mapsfile_s "maps_small.ini"
amx_nominfromfile "1"
amx_maxnominperplayer "1"
amx_map_history 10
amx_extendmap_max "10"
amx_extendmap_step "10"
amx_ext_round_max "1"
amx_ext_round_step "1"
amx_ext_win_max "1"
amx_ext_win_step "1"
amx_rtv "1"
amx_rtv_percent "0.55"
amx_rtv_min_time "0"
amx_rtv_map_time "10"

amx_hud_hide_money 1
amx_hud_hide_timer 0
amx_hud_hide_flashlight 0
amx_hud_hide_radar_health_armor 0
amx_hud_hide_crosshair (def 0) 0
amx_hud_hide_cross_ammo_weaponlist 0

Bullet_Show_Mode 2
Show_Accumulated_Damage 0
Bullet_Hs_Mode 0
Color_RGB_Ourself_Teammate 000000000 

codmod.cfg

cod_killxp 400 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 200 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 5 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 501 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 35 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni

cod_inteligencja "150" //ustawia limit inteligencji
cod_zdrowie "225" //ustawia limit zdrowia
cod_wytrzymalosc "175" //ustawia limit wytrzymalosci
cod_kondycja "250" //ustawia limit kondycji
cod_obrazenia "100" //ustawia limit obrazen
cod_armor "100" //ustawia limit armoru

eog_expodgodziny 20 // od godziny podwojny exp
eog_expdogodziny 8 // do godziny podwojny exp
eog_killxp 800 // ilosc expa za zabojstwo
eog_winxp 400 // ilosc expa za wygrana

inneinformacje.png
Aby usunąć ala reklamę z HUDA ( należy otworzyć plik SMA silnika - cod_evolutoin.sma )
Odszukać 1096 Linijkę oraz zmienić nazwę z - Twoja-Strona.pl na swoją stronę internetową lub po prostu usunąć jesli ktoś nie chce mieć reklamy.
instalacja.png
Standardowa, paczkę można bez problemu wrzucać w całości oraz podmieniać wszystkie cfg , pluginy itp, moja paczka cod evolution zawiera dodatkowe pluginy jak nie związane z code'm, polecam zostawić wszystkie aby paczka prezentowała się okazale. Zaś jeśli nie chcecie dodatkowych modyfikacji do Coda, możecie je wyłączyć w plugins.ini
ss.png
image.png
download.png

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#633847 [TUT] zwracanie ammo packów wydanych przed pojawieniem się modu

Napisane przez Shaxu w 21.04.2014 20:48

Witam Serdecznie.

 

W moim poradniku chciałbym pokazać wam jak można wykonać zwracanie wydanych ammo packów przed pojawieniem się infekcji. Jeśli kupiliśmy coś w sklepie oraz staniemy się pierwszym zombie lub np nemesisem nasze ammo packi za zakupienie przedmiotu zostaną zwrócone.

 

1 ) Otwieramy nasz silnik ( standard to zombie_plague40.sma )

2 ) W " // Player vars " znajdź następującą linijkę

new g_ammopacks[33] // ammo pack count

Dodaj pod nią

new BackAmmoPacks[33] // ammo pack return

Całość ma wyglądać Tak

new g_ammopacks[33] // ammo pack count
new BackAmmoPacks[33] // ammo pack return

3 ) W " // CVAR pointers " na samym dole dodaj

cvar_retammo

Całość ma wyglądać Tak

... cvar_keephealthondisconnect, cvar_buyzonetime, cvar_huddisplay, cvar_retammo

4 ) W " // CVARS - General Purpose " znajdź następującą linijkę

cvar_huddisplay = register_cvar("zp_hud_display", "1")

Dodaj pod nią

cvar_retammo = register_cvar("zp_return_ammo", "1")

Całość ma wyglądać Tak

cvar_huddisplay = register_cvar("zp_hud_display", "1")
cvar_retammo = register_cvar("zp_return_ammo", "1")

5 ) W " public fw_PlayerSpawn_Post(id) " znajdź następującą linijkę

g_isalive[id] = true

Dodaj pod nią

BackAmmoPacks[id] = 0

Całość ma wyglądać Tak

g_isalive[id] = true
BackAmmoPacks[id] = 0

6 ) W " buy_extra_item(id, itemid, ignorecost = 0) " znajdź następującą linijkę

g_ammopacks[id] -= ArrayGetCell(g_extraitem_cost, itemid)

Dodaj pod nią

BackAmmoPacks[id] += ArrayGetCell(g_extraitem_cost, itemid)

Całość ma wyglądać Tak

g_ammopacks[id] -= ArrayGetCell(g_extraitem_cost, itemid)
BackAmmoPacks[id] += ArrayGetCell(g_extraitem_cost, itemid)

7 ) Znajdź " zombieme(id, infector, nemesis, silentmode, rewards) " oraz dodaj powyżej następującą funkcje

public returnammo() {
	for(new i = 1; i <= g_maxplayers; i++) {
		if(!is_user_connected(i)) continue
		
		if((g_nemesis[i] || g_zombie[i] || g_survivor[i]) && get_pcvar_num(cvar_retammo)) 
			g_ammopacks[i] += BackAmmoPacks[i] 
	}
}

8 ) Teraz wystarczy wykonać kompilację silnika i gotowe.


  • +
  • -
  • 2


#633602 [TUT] Blokowanie infekcji na danych mapach

Napisane przez Shaxu w 20.04.2014 20:33

Witam Serdecznie.

 

W moim poradniku chciałbym pokazać wam jak można wyłączyć infekcję na danych mapach. Można polecieć na skróty używając np cvaru zp_delay 99999, ale ja zaprezentuję wam swój sposób, który jest niezawodny.

Część osób się zastanowi po co jest stosowana taka modyfikacja ? Głównym powodem są bossy serwerowe ( Oberon / Alien itp ), które wprowadzają powiew świeżości do naszego Zombie Plague, to głównie dla nich się specjalnie wyłącza infekcję aby nie było problemów z rozgrywką.

 

1 ) Otwieramy nasz silnik ( standard to zombie_plague40.sma )

2 ) W " // Game vars " znajdź następującą linijkę

new g_switchingteam // flag for whenever a player's team change emessage is sent

Dodaj pod nią

new Alien_Map

Całość ma wyglądać Tak

new g_switchingteam // flag for whenever a player's team change emessage is sent
new Alien_Map
3 ) Znajdź następujący kod
// Check if it's a CZ server
	new mymod[6]
	get_modname(mymod, charsmax(mymod))
	if (equal(mymod, "czero")) g_czero = 1
}

Dodaj pod nim

if(contain(MapName, "zp_boss_city" ) != -1)
	Alien_Map = 1
	else
	Alien_Map = 0
}

Całość ma wyglądać Tak

	// Check if it's a CZ server
	new mymod[6]
	get_modname(mymod, charsmax(mymod))
	if (equal(mymod, "czero")) g_czero = 1

	new MapName[64]
	get_mapname(MapName, 63)

	if(contain(MapName, "zp_boss_city" ) != -1)
	Alien_Map = 1
	else
	Alien_Map = 0
}

4 ) W " make_a_zombie(mode, id) " znajdź następującą linijkę

if (iPlayersnum < 1)

Zamień ją na 

if (iPlayersnum < 1 || Alien_Map)

5 ) Teraz wystarczy wykonać kompilację silnika i gotowe.

 

W Tutorialu zastosowałem mapę " zp_boss_city " , ty możesz podać każdą inną na której będziesz chciał wyłączyć infekcję.


  • +
  • -
  • 1


#632368 [ROZWIĄZANE] zamiana hudmessage na colorchat

Napisane przez Shaxu w 16.04.2014 13:02

Zastosowałem ChatColor ( trochę inny niż ColorChat ) ale działa na takiej samej zasadzie.

 

Sprawdź i powiedz czy jest wszystko w porządku i taki czy taki efekt oczekiwałeś ^^

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#630661 GWH New-Replacement nie podmienia modelu noża

Napisane przez Shaxu w 07.04.2014 12:20

p_knife - odpowiada za model noża który widzi inny gracza

v_knife - odpowiada za model noża który widzisz ty trzymając go w dłoni.

 

"models/v_knife.mdl" "models/zmiana/v_knife.mdl"

 

 


  • +
  • -
  • 1


#596710 CODMod 2.0 temat ogólny

Napisane przez Shaxu w 26.12.2013 09:14

Można też naprawić wyrzucenie broni.

 

Kiedy gramy Strzelcem Wyborowym dostajemy 2 bronie m4a1 i ak47, po wyrzuceniu jednej z nich nie mozna z powrotem podniesc.

 

Zas jesli wyrzucimy obydwie bronie, podniesie nam tylko 1.

 

To taki mini bug do naprawienia ;)


  • +
  • -
  • 3