Dzięki wielkie
Wesołych świąt
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Qes w 19.04.2014 10:27
Napisane przez Qes w 15.03.2014 14:39
Napisane przez Qes w 09.02.2014 19:18
Napisane przez Qes w 11.01.2014 19:21
Napisane przez Qes w 22.12.2013 18:48
Napisane przez Qes w 07.12.2013 12:58
Są takie typy reklam boost
Cssetti.pl
Csadv.pl
Cs-reklama (nie wiem czemu to polecacie skoro efekt jest mizerny. Tutaj jest 30 serwerów na około 800/900 unikatów ...)
mastercs.pl
plsetti.pl/boost
cs-boost.pl
To są boosty które mają około 1000 unikatów,a niektóre nawet więcej. Jak wiadomo cssetti.pl ma powyżej 10k.
Zresztą każdy boost ma swoje statystyki na stronie. Wystarczy sprawdzić ile mają uników dziennie
Niektóre z boost'ow nie sprzedają reklam lub szukają partnerów.
Nie polecam korzystać z reklam które polegają na "spamowaniu" po forach bo nic nie dają
Napisane przez Qes w 21.11.2013 19:16
Napisane przez Qes w 12.10.2013 16:06
Nie kompiluje się:
Napisane przez Qes w 21.09.2013 19:26
Napisane przez Qes w 11.09.2013 14:25
Napisane przez Qes w 08.09.2013 17:15
Napisane przez Qes w 10.08.2013 19:59
Napisane przez Qes w 10.08.2013 17:54
Napisane przez Qes w 10.08.2013 17:29
Napisane przez Qes w 05.08.2013 14:44
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); new hp = get_user_health(target); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new timeleft = get_timeleft() set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nKoniec mapy za : %d:%02d^nZdrowie : %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], timeleft / 60, timeleft % 60, hp); return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id); new timeleft = get_timeleft() set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Koniec mapy za : %d:%02d]^n/r[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], timeleft / 60, timeleft % 60, hp); return PLUGIN_CONTINUE; }Na to
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); new hp = get_user_health(target); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new timeleft = get_timeleft() set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nKoniec mapy za : %d:%02d^nZdrowie : %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], timeleft / 60, timeleft % 60, hp); return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id); new timeleft = get_timeleft() set_hudmessage(255, 255, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Koniec mapy za : %d:%02d]^n/r[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], timeleft / 60, timeleft % 60, hp); return PLUGIN_CONTINUE; }