Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Qes - zdjęcie

Qes

Rejestracja: 18.04.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.12.2017 01:00
-----

#740771 Info po smierci - Nowa wersja

Napisane przez _McHappy w 05.07.2017 15:41

Skoro to temat związany z danym pluginem, to pisze  tutaj.

Co do Twojego komentarza, to http://darkgl.pl/201.../#comment-30697

 

Korzystam z ReHLDS, a w nim posiadam Revoice, być może on ma coś z tym wspólnego

 

Chyba się nie zrozumieliśmy.

Twój problem może i dotyczy owego pluginu, ale zapewne jest również wynikiem konfliktu z innymi pluginami na Twoim serwerze.

Temat nie służy do spamowania wycinkami konfiguracji serwera. Nie zdziw się, jeżeli ktoś po Twoim komentarzu wtrąci nagle coś od siebie odnośnie samego pluginu (można sobie wyobrazić jakby wyglądał wątek w którym jest 10 równolegle zgłaszanych problemów).

Napisz więc nowy temat, w którym będziesz mógł uzyskać konkretną pomoc.

 

PS. Również posiadam ReHLDS oraz ReVoice i plugin działa poprawnie, bez żadnych 'łatek', także prawdopodobnie nie ma to nic do rzeczy.


  • +
  • -
  • 1


#740772 Info po smierci - Nowa wersja

Napisane przez vanillah w 05.07.2017 16:45

Skoro to temat związany z danym pluginem, to pisze  tutaj.

Co do Twojego komentarza, to http://darkgl.pl/201.../#comment-30697

 

Korzystam z ReHLDS, a w nim posiadam Revoice, być może on ma coś z tym wspólnego

ten plugin ma problemy z Voices Management


  • +
  • -
  • 1


#734319 Zapisywanie paru rzeczy do jednej zmiennej

Napisane przez Master Yoga w 04.01.2017 21:11

bity !!!

#define ASD1 (1<<1)
#define ASD2 (1<<2)
#define ASD3 (1<<3)
#define ASD4 (1<<4)

(...)

new suma[33];

(...)

bool:check_bitsum(param1, param2)
{
     if( (param1 & param2) == param2 )
           return true;

     return false;
}

public asd(id)
{
       if( suma[id] == 0 )
		suma[id] += ASD1;
        else if( check_bitsum(suma[id], ASD1) )
		suma[id] += ASD2;
	else if( check_bitsum(suma[id], ASD2) )
		suma[id] += ASD3;
	else if( check_bitsum(suma[id], ASD3) )
		suma[id] += ASD4;

       if( check_bitsum(suma[id], ASD1 | ASD2 | ASD3 | ASD4 ) )
           client_print(id, print_chat, "Wow, your bitsum is full
}

W przykładzie wyżej podałem ci jak sprawdzać bity pojedynczo i jak sprawdzać kilka (np.: wszystkie na raz )

Nie zdziw się jak spróbujesz wyświetlić sobie tę liczbę, bowiem zostanie ona (suma potęg) wyświetlona w systemie dziesiętnym :)


  • +
  • -
  • 2


#731386 [Szukam] Plugin który pokazuje info kto cię oślepił

Napisane przez j1gg w 09.10.2016 11:46

Witam, szukam pluginu który pokazuje info:

Gracz który rzucił flasha "Oślepiłeś swoich kolegów z drużyny: Nick 1, Nick2"

Gracz który został oślepiony "Zostałeś oślepiony przez: Nick1, Nick2"


  • +
  • -
  • 0


#731443 Problem z DDosami

Napisane przez Linux' w 10.10.2016 15:28

Temat do śmietnika chociaż by za jego nazwę, lecz mimo to się wypowiem. Z tego co widzę, najwięcej do tematu wniósł Qes, reszta postów to zwykły ból d*py.

 

Problemów szukałbym w pluginach, o których autor zapomniał napisać. Jeżeli te "ataki" odbywają się celowo a nie przypadkiem, zapewne gdzieś w którymś pluginie masz lukę. Hldsa zostaw w spokoju, zacznij od przejrzenia listy pluginów.


  • +
  • -
  • 1


#731444 Problem z DDosami

Napisane przez ex0 w 10.10.2016 15:39

Temat do śmietnika chociaż by za jego nazwę, lecz mimo to się wypowiem. Z tego co widzę, najwięcej do tematu wniósł Qes, reszta postów to zwykły ból d*py.

 

Problemów szukałbym w pluginach, o których autor zapomniał napisać. Jeżeli te "ataki" odbywają się celowo a nie przypadkiem, zapewne gdzieś w którymś pluginie masz lukę. Hldsa zostaw w spokoju, zacznij od przejrzenia listy pluginów.

Przestudiuj jeszcze raz co napisałem potem stwierdzaj, że to ból d*py o wielki Linuxie... 
Napisałem to na samym początku sugerując również że dproto w wersji z której korzysta ma połowe bibliotek "zabezpieczających" więc to jest powielanie tego samego a wiemy jak to wygląda w kwestii HLDSa.. Więc o co Ci chodzi? 

Sam kasujesz ludzi za zlecenia i pomoc oraz również piszesz jedynie informacje gdzie szukać rozwiązania co zrobiłem tutaj.
Jak widać droga Pani nie potrafi zastosować się do porad których otrzymała przynajmniej PIĘĆ, więc nie rozumiem po raz kolejny o co chodzi? :)


  • +
  • -
  • 1


#731462 CodMod_Stary - W pelni odwzorowany cod do CS:GO

Napisane przez Linux' w 11.10.2016 10:04

Będziesz tworzył też jakieś klasy z daną widocznością?

Chodzi oto by stworzyć jakąś klasę z niewidzialnością, a potem perk który pozwala widzieć takie osoby

 

Mysle, ze juz raczej nie. W kazdym razie do nie dla starego coda.

 

Sprobuj przy pomocy SetTransmit np

SDKHook(client, SDKHook_SetTransmit, Hook_SetTransmit); 
public Action:Hook_SetTransmit(entity, client) 
{
	if(!IsValidClient(entity) || !IsValidClient(client) || entity == client)
		return;

	if(ma_perk[entity] && !ma_odpornosc[client])      
		return Plugin_Handled;

	return Plugin_Continue;
}  

Powinno dzialacz lecz takie rozwiazanie ma i swoje wady. Odpornosc bedzie dzialac tylko na osoby z niewidzialnoscia, ktore zostaly przypisane tym sposobem a zatem tylko z calkowita niewidka.

 

 

Jezeli chcialbys przypisac odpornosc na niewidke ustawiona tym: https://amxx.pl/topi...dla-klasyperku/ sposobem, to juz bedzie ciezej. Musialbys przeslac poziom widzialnosci gracza do zmiennej a nastepnie u osoby z odpornoscia wywolywac np sprite na graczach z zmniejsza widzialnoscia niz 255. Mozesz wzorowac sie np na perku wh z amxmoda.


  • +
  • -
  • 1


#730159 usuwanie wpisu/gracza z bazy mysql

Napisane przez Master Yoga w 29.08.2016 22:16

W przypadku zapisu na nick
DELETE FROM tablee where name = ^"%s^";
W przypadku gdy dysponujemy id użytkownika ( z bazy ).
DELETE FROM tablee where id = %d;
Gdzie:
• tablee - to nazwa twojej tabeli;
• name - to nazwa kolumny;
• id - to nazwa kolumny;
  • +
  • -
  • 3


#729570 Ban z użyciem plików Cookie

Napisane przez tytusek w 18.08.2016 02:47

łap

Załączone pliki

  • Załączony plik  cookie.rar   25,91 KB  202 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#699902 Eventy (wydarzenia) SourceMod (część I)

Napisane przez Kowalsky w 07.05.2015 12:40

1. Śmierć gracza:
HookEvent("player_death",  Event_PlayerDeath);
public Event_PlayerDeath(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	new userid = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); // id zabitego
	new attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); // id atakujacego
	new assister = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "assister")); // id asystujacego
	new bool:headshot = GetEventBool(event, "headshot"); // czy headshot (1), czy nie (0)
	decl String:weapon[64]
	GetEventString(event, "weapon", weapon, sizeof(weapon)) // pobieranie nazwy broni do stringu
}
2. Otrzymywanie obrażeń:
HookEvent("player_hurt",  Event_PlayerHurt);
public Event_PlayerHurt(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
		new userid = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); // id otrzymujacego obrazenia
		new attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); // id zadajacego obrazenia
		new health = GetEventInt(event, "health"); // ile HP pozostalo ofiarze
		new armor = GetEventInt(event, "armor"); // ile armoru pozostalo ofiarze
		decl String:weapon[64]
		GetEventString(event, "weapon", weapon, sizeof(weapon)) // pobieranie nazwy broni do stringu
		new dmg_health = GetEventInt(event, "dmg_health")); // ile HP zadal atak?
		new dmg_armor = GetEventInt(event, "dmg_armor")); // ile armoru zabral atak?
		new hitgroup = GetEventInt(event, "hitgroup")); // gdzie zostaly zadane obrazenia (hitbox)
}

3. Odrodzenia gracza:
HookEvent("player_spawned", Event_OnPlayerSpawned);
public Event_OnPlayerSpawned(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); // id odrodzonego
	new bool:inrestart= GetEventBool(event, "inrestart"); // Czy przez restart rundy/gry?
}
4. Zaczęcie podkładania bomby:
HookEvent("bomb_beginplant", Event_BombBeginPlant);
public Event_BombBeginPlant(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	new userid = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); // id podkladajacego
	new site = GetEventInt(event, "site"); // id bobsite na ktorym zostanie podlozona bomba
}
5. Przerwanie podkładania bomby:
HookEvent("bomb_abortplant", Event_BombAbortPlant);
public Event_BombAbortPlant(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	new userid = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); // id podkladajacego
	new site = GetEventInt(event, "site"); // id bobsite na ktorym zostala podlozona bomba
}
6. Bomba podłożona:
HookEvent("bomb_planted", Event_BombPlanted);
public Event_BombPlanted(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
    new userid = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); // id podkladajacego
    new site = GetEventInt(event, "site"); // id bobsite na ktorym zostala podlozona bomba
}
7. Bomba rozbrojona:
HookEvent("bomb_defused", Event_BombDefused);
public Event_BombDefused(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
    new userid = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); // id rozbrajajacego
    new site = GetEventInt(event, "site"); // id bobsite na ktorym zostala podlozona bomba
}
8. Bomba wybuchła:
HookEvent("bomb_exploded", Event_BombExploded);
HookEvent("bomb_exploded", Event_BombExploded);

public Event_BombExploded(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	new userid = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); // id podkladajacego
	new site = GetEventInt(event, "site"); // id bobsite na ktorym zostala podlozona bomba
}
9. Bomba upuszczona:
HookEvent("bomb_dropped", Event_BombDropped);

public Event_BombDropped(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	new userid = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); // id upuszczajacego bombe
}
10. Bomba podniesiona:
HookEvent("bomb_pickup", Event_BombPickup);
public Event_BombPickup(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	new userid = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); // id podnoszacego bombe
}

  • +
  • -
  • 7


#689688 Pseudo stock na zmiane recoil'a

Napisane przez plx211 w 21.02.2015 16:20

Witam,
Jako że w csgo nie można użyć "m_vecPunchAngle", przygotowałem stocka do zmianny recoil'a w broni (chociaż zbytnio nie ma sensu tego trzymać w stocku :D):
stock SetClientRecoil(client, value){
	new m_Offset=FindSendPropOffs("CWeaponCSBase","m_iRecoilIndex");
	SetEntData(GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hActiveWeapon"), m_Offset, value);
}
"m_iRecoilIndex" zawiera liczbę pocisków wystrzelonych przez broń, która po pewnnym czasie (jak nie strzelamy) jest zerowana.
Cały trick polega na tym aby przy evencie "weapon_fire" (najlepiej pre) wywoływać podanny wyżej kod, dzięki czemu będziemy strzelać non stop z broni tak jak byśmy strzelali danym pociskiem (value)
np. dla value = 0 będziemy nonstop strzelać tak jak byśmy strzelali pierwszym pociskiem.
 
Przepraszam za błędy i "łopatologiczny" opis, ale nie stety nie jestem najlepszym "polonistą" :D
 
 
screen bez zmianny:
http://imgur.com/e9UlRZU
 
screen zmiana z eventem weapon_fire (pre):
http://imgur.com/ieCHtbp
  • +
  • -
  • 6


#688199 [ROZWIĄZANE] Kary JailBreak.

Napisane przez Droso w 13.02.2015 22:08

    static szDay[256];
    static id;
    formatex(szDay, 63, "Siedzisz za: %s^nDzien %i - %s^n", reasons[userreason[id]], jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7]);
    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.01, 1.0);
    if(prowadzacy && !szInfo[0])
    {    
        set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.01, 1.0);
        format(szDay, 255, "%s%s jest prowadzacym straznikiem.", szDay, nazwa_gracza[prowadzacy]);
    }
    else if(szInfo[0])
    {
        set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.01, 1.0);
        format(szDay, 255, "%s%s", szDay, szInfo);
    }
    ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj3, szDay);
    

->

	static szDay[256];
	
	
	for(new i=1; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
		return;
		
		if(gTeam[i] == 1)
		formatex(szDay, 63, "Siedzisz za: %s^nDzien %i - %s^n", reasons[userreason[i]], jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7]);
		else
		formatex(szDay, 63, "Dzien %i - %s^n", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7]);
		
		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.01, 1.0);
		if(prowadzacy && !szInfo[0])
		{    
			set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.01, 1.0);
			format(szDay, 255, "%s%s jest prowadzacym straznikiem.", szDay, nazwa_gracza[prowadzacy]);
		}
		else if(szInfo[0])
		{
			set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.01, 1.0);
			format(szDay, 255, "%s%s", szDay, szInfo);
		}
		ShowSyncHudMsg(i, SyncHudObj3, szDay);
	}

  • +
  • -
  • 2


#612225 JailBreak Mod Api 1.0.7p [8 sierpnia]

Napisane przez Droso w 02.02.2014 15:25

JAILBREAK Mod Api Cypis

Na wstępnie zaznaczam tutaj będę umieszczane kolejne wersje tego silnika:  http://amxx.pl/topic...s-aktualizacja/

Autor niezmienny: Cypis

Z powodu braku czasu "przejmuję" aktualizacje.

Aktualizacje wykonuje Cypis oraz HubertTM.

 

Aktualna wersja 1.0.7p

 

KOMPILUJEMY LOKALNIE!

PRZEKOMPILOWAĆ NALEŻY WSZYSTKIE ZABAWY, ŻYCZENIA I PLUGINY UŻYWAJĄCE jailbreak.inc JESZCZE RAZ!

 

Changelog

1.0.6 -> 1.0.7a

Spoiler

1.0.7a -> 1.0.7h

Spoiler

1.0.7h -> 1.0.7i

Spoiler

1.0.7i -> 1.0.7j

Spoiler

1.0.7j -> 1.0.7k

Spoiler

1.0.7k -> 1.0.7L

Spoiler

1.0.7L -> 1.0.7M

Spoiler

1.0.7M -> 1.0.7N

Spoiler

1.0.7N -> 1.0.7o

Spoiler

1.0.7o -> 1.0.7p

  • Naprawa niewidocznego licznika (Nowe Binarki);

 

 

UWAGA

Macie piłke Cypisia?

Wykonajcie tylko KROK 1!

http://amxx.pl/topic...ończeniu-rundy/

 

Podziękowanie

Dla Cypisia - za zgodę na moje rozwijanie projektu i za udostępnienie jego kilku poprawek oraz zabaw! :)

 

Nowy HLDS oraz Stan Projektu

Stan Projektu: WSTRZYMANY!

Nowy HLDS - API już działa na nowych binarkach od wersji API większej niż 1.0.7K

WYMAGA AMXMODX 1.8.2!

 

Licznik dalej nie działa!

ABY LICZNIK DZIAŁAŁ I ZABAWY SIĘ NIE BUGOWAŁY POTRZEBUJESZ:

BINAREK 6153

Metamod v1.20-am

AMXX v1.8.2

DPROTO v0.9.548

+

Oczywiście ściągając najnowsze AMXX itd. to kompilujcie pluginy właśnie z .INC z tych paczek... nie używajcie przestarzałych .INC, a na serwer tylko wgrywacie najnowszą wersję ...

 

 

 

Kiedy jest KILLDAY, gdzie to zmienić?

#define KILLDAY_DAY PIATEK  - tutaj w jailbreak.inc zmieniasz kiedy jest killday!

Nie zapomnij ponownie przekompilować killdaya ;)

download

Aktualizacja wymagana:

Załączony plik  jail_api_jailbreak.sma   60,72 KB  1543 Ilość pobrań
  jail_api_jailbreak.amxx (WERSJA P)

 

Aktualizacja Wymagane (jeśli miałeś poniżej N):

Załączony plik  jail_team.sma   6,65 KB  1182 Ilość pobrań
  jail_team.amxx

 

Aktualizacje wymagane (jeśli miałeś poniżej M):

Załączony plik  jailbreak.inc   11,88 KB  1666 Ilość pobrań

Załączony plik  jail_freeday.sma   2,32 KB  1034 Ilość pobrań
  jail_freeday.amxx

Załączony plik  jail_kd.sma   2,29 KB  1001 Ilość pobrań
  jail_kd.amxx

Załączony plik  jail_menu.sma   10,64 KB  1163 Ilość pobrań
  jail_menu.amxx

 

 

Aktualizacje wymagane (jeżeli miałeś wersje niższą niż 1.0.7L):

 

 

Wybierz życzenia:

NIE MUSISZ PODMIENIAĆ ŻYCZEŃ NA TE PONIŻSZE, JEŻELI MASZ JAKIEŚ SWOJE SKOMPILUJ JE TYLKO Z NOWYM jailbreak.inc :)

Standardowe:

Załączony plik  jail_zyczenia.sma   7,37 KB  867 Ilość pobrań
  jail_zyczenia.amxx

lub wersja z nowymi życzeniami (rpg i rzucanie się nożami):

http://www16.zippysh...13121/file.html

 

NIEWYMAGANA AKTUALIZACJA, ALE PLIK JEST WYMAGANY, DO KAŻDEJ WERSJI:

Załączony plik  cs_player_models_api.sma   6,53 KB  767 Ilość pobrań
  cs_player_models_api.amxx

 

Modele i dźwięki w oficjalnym temacie:

http://amxx.pl/topic...s-aktualizacja/

(UWAŻAJ, ŻEBY NIE PODMIENIĆ .SMA/.AMXX/jailbreak.inc)

 

 

 

 

Zabawy dodatkowe od Cypis/HubertTM

Berek

Więźniowie się ganiają, berek ma 15s. na oddanie berka inaczej zginie i zostanie losowany nowy berek!

[Autor: Cypis]

[Wersja: 1.0.7M 7 kwietnia 14r.]

Załączony plik  jail_berek.sma   8,33 KB  868 Ilość pobrań
  jail_berek.amxx


  • +
  • -
  • 34


#685807 [ROZWIĄZANE] Team Balancer Manager error CommandJoinTeam i TBMShowTeamPanel

Napisane przez sebul w 01.02.2015 00:17

Być może wiem co jeszcze może być nie tak, ale teraz nic nie poradzę, bo aktualnie nie mam starego lapka, a na nowym jeszcze zbytnio nie ogarnąłem wszystkiego.


  • +
  • -
  • 1


#686530 Kupowanie tego samego perku (ulepszanie go)

Napisane przez Eryk172 w 05.02.2015 12:32

http://amxx.pl/dokum...d_get_user_perk

 

http://amxx.pl/dokum...d_get_user_perk


  • +
  • -
  • 1