Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

TheDark88 - zdjęcie

TheDark88

Rejestracja: 14.04.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.05.2013 13:51
-----

#543489 [ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy z premium

Napisane przez BanaNeK1996 w 17.05.2013 19:33

Proszę ŁAP :) 

JAK DZIAŁA :) to proszę o   WARNA :)

Załączone pliki




#472587 Perfekcyjne lądowanie

Napisane przez Zapomniany w 29.10.2012 17:01

Witam, nie widziałem oraz nie znalazłem nigdzie poradnika, który by opisywał jak zrobić, aby podczas upadku na ziemię nie odejmowało hp.

do
public plugin_init


Dopisujemy

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


A na samym dole .sma

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(this))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_FALL)
return HAM_SUPERCEDE;

return HAM_IGNORED;
}



To był wzór na klase jeżeli chcemy dodać to do perku to po prostu zamieniamy
if(!ma_klase[this])
na
if(!ma_perk[this])


Dodaje gotowy perk autorem jest Hleb + Poprawkę mała literówka się wkradła :D

Załączone pliki




#474600 [Perk] Skok wroga

Napisane przez inwcrew w 03.11.2012 13:45

Ludzie sa niewidzialni na tym. :D
  • +
  • -
  • 1


#311045 Edytowanie klasy na perk (na szybko)

Napisane przez prorok185 w 20.10.2011 20:07

Poradnik ładne 8/10, ale twoje słownictwo? Tera te i tym podobne, jezu człowieku skąd ty jestes z buszu?
  • +
  • -
  • 5


#541544 [ROZWIĄZANE] proszę o klase premium Elektryk

Napisane przez Daj buziaka w 09.05.2013 12:22

heh nie zobaczyłem xD

teraz łap. ;P

Załączone pliki




#541116 Prośba o klasy m.in. KNUR, Lewandowski i 3 inne

Napisane przez Szangi w 07.05.2013 20:08


KNUR
inteligencja:-20
zdrowie:100
wytrzymałość:30
kondycja:-40
armor;0
niewidzialność:0
bronie: rusher, krowa
opis: dużo hp, wolny, +5dmg z krowy

Myśliwy(premium)

inteligencja:10
zdrowie:20
wytrzymałość:0
kondycja:30
armor;0
niewidzialność:0
bronie: m3, scout
opis:posiada 2 pułapki zakopujące wrogów, ciche kroki, 2 skoki

Generał(premium)
inteligencja:15
zdrowie:20
wytrzymałość:10
kondycja:20
armor;0
niewidzialność:0
bronie: ak47, m4, he
opis: 20hp za każde zabójstwo, 2skoki, 1rakieta, 1/2 z he

Rambo(premium)

inteligencja: 0
zdrowie: 30
wytrzymałość: 10
kondycja:30
armor; 0
niewidzialność: 0
bronie: awp, m4
opis: nie słychać kroków, 4skoki

Lewandowski(premium)


inteligencja: 5
zdrowie: 20
wytrzymałość: 0
kondycja: 40
armor; 0
niewidzialność: 0
bronie: scout, mp5, 2x flesze, he, 1rakieta
opis: 1/5 na oślepienie wroga z mp5, scout który zamraża wrogów, ciche kroki


#535487 Przerobienie klasy Miszczu

Napisane przez DamageForFun w 19.04.2013 15:33

Przerobil by mi ktos klase aby klasa miala HE i Dymny ?

Załączone pliki




#535900 [ROZWIĄZANE] Prośba O Naprawienie Klasy - Nie Dziala Na frakcjach

Napisane przez Leewy w 20.04.2013 18:23

Love You :* Dla Ciebie + Można Zamknąć :)


#535999 Prosba jak dodać modele broni do klasy

Napisane przez KluchoPL w 21.04.2013 09:17

Ehh nie o to mi chodzi 1 bron mi działa zmieniona ale nie 2 proszę o pomoc jak zmienić w klasie nie 1 tylko 2 modele broni :>


  • +
  • -
  • 1


#535963 Prosba jak dodać modele broni do klasy

Napisane przez KluchoPL w 20.04.2013 23:30

Mam pytanie jak dodac modele broni do klas czytałem poradniki ale chodzi mi o to że jak dodać np wygląd ak 47 i deagle


  • +
  • -
  • 1


#536016 Prosba jak dodać modele broni do klasy

Napisane przez P0gr0mca w 21.04.2013 10:19

Daj link do modelu broni ja ci to zrobie

 



oraz sma klasy ;]

 


  • +
  • -
  • 1


#539293 Przerobienie Assasina

Napisane przez Decha w 01.05.2013 17:20

Witajcie zrobiłem klase w generatorze Assasin dalem 1/1 ze scouta i 5 min oraz lekko widoczny podczas kucania.Tylko sęk w tym że ma też 1/1 z noza ;/ Czy naprawiłby mi ktoś to? Poprostu nie chce zeby mial 1/1 z noża. pozdrawiam

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#539372 Przerobienie Assasina

Napisane przez bulka w 01.05.2013 21:00

Łap, powinno działać:

Załączony plik  codclass_assasinpremium.sma   4,9 KB  29 Ilość pobrań
  codclass_assasinpremium.amxx




#539531 Przerobienie Assasina

Napisane przez Decha w 03.05.2013 08:37

Dziękuje działa masz+.


  • +
  • -
  • 1


#159365 AmxModX 1.8.2 + Metamod-p - Linux & Windows

Napisane przez DarkGL w 12.08.2010 06:09

wycinek
diff
browse	d68aef19f8fb
2010-04-27 00:40 -0700	[email protected] - Fixed fopen leak in mapsmenu (bug 3957, r=dvander, a=blocking). default tip
diff
browse	65db5eca15fa
2010-04-27 00:24 -0700	Hawk552 - Lowered wait time in between threaded queries (bug 3740, r=dvander).
diff
browse	e1c7dd0b5c29
2010-04-27 00:21 -0700	Ryan L - Fixed amx_ban (bug 4159, r=dvander, a=blocking).
diff
browse	c4c1d9de7a3d
2010-04-04 18:10 -0700	David Anderson - Added packager.
diff
browse	2b1a04d9b34a
2010-04-04 18:00 -0700	David Anderson - Fixed more Makefile paths.
diff
browse	3ffe7e0cf857
2010-04-04 17:55 -0700	David Anderson - Fixed Makefile paths for Metamod.
diff
browse	4b9c665e2fdc
2010-04-04 17:37 -0700	David Anderson - Fixed core build.
diff
browse	3f8551075da0
2010-04-04 17:22 -0700	David Anderson - Updated version files for HG.
diff
browse	7ff502465eae
2010-04-04 17:11 -0700	David Anderson - Reversed test condition for build failure.
diff
browse	3ac22d139430
2010-04-04 17:02 -0700	David Anderson - Invoke builder.exe correctly.

  • +
  • -
  • 2