Proszę ŁAP
JAK DZIAŁA to proszę o WARNA
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
TheDark88
Rejestracja: 14.04.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.05.2013 13:51





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 11
- Odwiedzin: 708
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
daleko
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
TheDark88 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#543489 [ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy z premium
Napisane przez
BanaNeK1996
w 17.05.2013 19:33
#472587 Perfekcyjne lądowanie
Napisane przez
Zapomniany
w 29.10.2012 17:01
do
public plugin_init
Dopisujemy
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
A na samym dole .sma
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(this))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_FALL)
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
To był wzór na klase jeżeli chcemy dodać to do perku to po prostu zamieniamy
if(!ma_klase[this])na
if(!ma_perk[this])
Dodaje gotowy perk autorem jest Hleb + Poprawkę mała literówka się wkradła

Załączone pliki
-
codperk_mistrzladowania.sma 838 bajtów 86 Ilość pobrań
codperk_mistrzladowania.amxx
#474600 [Perk] Skok wroga
Napisane przez inwcrew
w 03.11.2012 13:45
#311045 Edytowanie klasy na perk (na szybko)
Napisane przez prorok185
w 20.10.2011 20:07
#541544 [ROZWIĄZANE] proszę o klase premium Elektryk
Napisane przez
Daj buziaka
w 09.05.2013 12:22
heh nie zobaczyłem
teraz łap.
Załączone pliki
-
codclass_Elektryk.sma 3,49 KB 28 Ilość pobrań
codclass_Elektryk.amxx
#541116 Prośba o klasy m.in. KNUR, Lewandowski i 3 inne
Napisane przez
Szangi
w 07.05.2013 20:08
KNUR
inteligencja:-20
zdrowie:100
wytrzymałość:30
kondycja:-40
armor;0
niewidzialność:0
bronie: rusher, krowa
opis: dużo hp, wolny, +5dmg z krowy
Myśliwy(premium)
inteligencja:10
zdrowie:20
wytrzymałość:0
kondycja:30
armor;0
niewidzialność:0
bronie: m3, scout
opis:posiada 2 pułapki zakopujące wrogów, ciche kroki, 2 skoki
Generał(premium)
inteligencja:15
zdrowie:20
wytrzymałość:10
kondycja:20
armor;0
niewidzialność:0
bronie: ak47, m4, he
opis: 20hp za każde zabójstwo, 2skoki, 1rakieta, 1/2 z he
Rambo(premium)
inteligencja: 0
zdrowie: 30
wytrzymałość: 10
kondycja:30
armor; 0
niewidzialność: 0
bronie: awp, m4
opis: nie słychać kroków, 4skoki
Lewandowski(premium)
inteligencja: 5
zdrowie: 20
wytrzymałość: 0
kondycja: 40
armor; 0
niewidzialność: 0
bronie: scout, mp5, 2x flesze, he, 1rakieta
opis: 1/5 na oślepienie wroga z mp5, scout który zamraża wrogów, ciche kroki
#535487 Przerobienie klasy Miszczu
Napisane przez
DamageForFun
w 19.04.2013 15:33
Przerobil by mi ktos klase aby klasa miala HE i Dymny ?
Załączone pliki
-
codclass_miszczuSV.sma 2 KB 15 Ilość pobrań
codclass_miszczuSV.amxx
#535900 [ROZWIĄZANE] Prośba O Naprawienie Klasy - Nie Dziala Na frakcjach
Napisane przez
Leewy
w 20.04.2013 18:23


#535999 Prosba jak dodać modele broni do klasy
Napisane przez KluchoPL
w 21.04.2013 09:17
#535963 Prosba jak dodać modele broni do klasy
Napisane przez KluchoPL
w 20.04.2013 23:30
#536016 Prosba jak dodać modele broni do klasy
Napisane przez P0gr0mca
w 21.04.2013 10:19
#539293 Przerobienie Assasina
Napisane przez Decha
w 01.05.2013 17:20
Witajcie zrobiłem klase w generatorze Assasin dalem 1/1 ze scouta i 5 min oraz lekko widoczny podczas kucania.Tylko sęk w tym że ma też 1/1 z noza ;/ Czy naprawiłby mi ktoś to? Poprostu nie chce zeby mial 1/1 z noża. pozdrawiam
Załączone pliki
-
codclass_assasinpremium.sma 4,61 KB 39 Ilość pobrań
codclass_assasinpremium.amxx
#539372 Przerobienie Assasina
Napisane przez
bulka
w 01.05.2013 21:00
Łap, powinno działać:
codclass_assasinpremium.sma 4,9 KB 29 Ilość pobrań
codclass_assasinpremium.amxx
#539531 Przerobienie Assasina
Napisane przez Decha
w 03.05.2013 08:37
#159365 AmxModX 1.8.2 + Metamod-p - Linux & Windows
Napisane przez DarkGL
w 12.08.2010 06:09
diff browse d68aef19f8fb 2010-04-27 00:40 -0700 [email protected] - Fixed fopen leak in mapsmenu (bug 3957, r=dvander, a=blocking). default tip diff browse 65db5eca15fa 2010-04-27 00:24 -0700 Hawk552 - Lowered wait time in between threaded queries (bug 3740, r=dvander). diff browse e1c7dd0b5c29 2010-04-27 00:21 -0700 Ryan L - Fixed amx_ban (bug 4159, r=dvander, a=blocking). diff browse c4c1d9de7a3d 2010-04-04 18:10 -0700 David Anderson - Added packager. diff browse 2b1a04d9b34a 2010-04-04 18:00 -0700 David Anderson - Fixed more Makefile paths. diff browse 3ffe7e0cf857 2010-04-04 17:55 -0700 David Anderson - Fixed Makefile paths for Metamod. diff browse 4b9c665e2fdc 2010-04-04 17:37 -0700 David Anderson - Fixed core build. diff browse 3f8551075da0 2010-04-04 17:22 -0700 David Anderson - Updated version files for HG. diff browse 7ff502465eae 2010-04-04 17:11 -0700 David Anderson - Reversed test condition for build failure. diff browse 3ac22d139430 2010-04-04 17:02 -0700 David Anderson - Invoke builder.exe correctly.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: TheDark88
- Regulamin