Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

ShineBow's Photo

ShineBow

Rejestracja: 05.04.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.12.2015 23:39
-----

#535411 [ROZWIĄZANE] Jak zrobić żeby moja klasa miała TYLKO awp? v1

Posted by bulka on 18.04.2013 21:49

Do public plugin_init

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

 

I na koniec sma daj:

public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_AWP)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}

public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_awp");
}

 

Przykładowa klasa:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "Ma tylko AWp";
new const bronie = 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 30;

new ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_AWP)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}

public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_awp");
}



#531915 Jak zrobić? v3

Posted by Flk on 05.04.2013 23:24

cstrike/addons/amxmodx/plugins

cod3.sma wrzucasz do(opcjonlane to ci jest nie potrzebne):

cstrike/addons/amxmodx/scripting

A teraz ten plik dzwięki i modele.

pliki w folderze sound do :

cstrike/sound

pliki w folderze models do:

cstrike/models

Co za brednie :)

Tu masz plugin do tego wszystko ładnie opisane.
http://amxx.pl/topic...replacement-13/


#531799 Jak zrobić? v2

Posted by Guzik on 05.04.2013 18:28

Pod bibliotekami dodajesz:

#define DMG_BULLET (1<<1)


Potem do plugin_init dodajesz:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


I na końcu dodajesz:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.00, 0.00, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


PS: Na końcowej fazie masz "CSW_BRON" i "... this, 1.00, 0.00
CSW_BRON (bron z której chcesz dodatkowe dmg) - tutaj masz nazwy broni CSW_ http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/

"... this, 1.00, 0.00"
1.00 to 1 dodatkowy dmg. (ustawiasz jak chcesz)
0.00 to ilość dodatkowych dmg za jeden punkt w inteligencję. (ustawiasz jak chcesz)
  • +
  • -
  • 1


#531853 Jak zrobić?

Posted by GoldenKill on 05.04.2013 20:44

Dodaj bibliotekę

#include <fun>

  • +
  • -
  • 1


#531739 Jak zrobić?

Posted by GoldenKill on 05.04.2013 17:03

Pan Marian klasa będzie dostawała usp i glocka bo jest w silniku

Do public plugin_init

		register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");


I na sam koniec klasy


public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}

public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}

  • +
  • -
  • 2