Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

iprim - zdjęcie

iprim

Rejestracja: 04.04.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.08.2013 09:44
-----

#537266 [ROZWIĄZANE] Prośba o 55 perków min. Złoty Płaszcz

Napisane przez bulka w 25.04.2013 09:40

Platynowe Naboje:

Załączony plik  codperk_platynowenaboje.sma   1,06 KB  75 Ilość pobrań
  codperk_platynowenaboje.amxx

 

Bezlik ammo:

Załączony plik  codperk_bezlikammo.sma   1,2 KB  62 Ilość pobrań
  codperk_bezlikammo.amxx

 

Buty Indian:

Załączony plik  codperk_butyindian.sma   585 bajtów  57 Ilość pobrań
  codperk_butyindian.amxx

 

Buty poszukiwacza zlota:

Załączony plik  codperk_butyposzukiwaczazlota.sma   692 bajtów  46 Ilość pobrań
  codperk_butyposzukiwaczazlota.amxx

 

Buty szlachcica:

Załączony plik  codperk_butyszlachcica.sma   684 bajtów  44 Ilość pobrań
  codperk_butyszlachcica.amxx

 

Eliminator rozrzutu:

Załączony plik  codperk_eliminatorrozrzutu.sma   967 bajtów  46 Ilość pobrań
  codperk_eliminatorrozrzutu.amxx

 

Kamuflaz:

Załączony plik  codperk_kamuflaz.sma   723 bajtów  46 Ilość pobrań
  codperk_kamuflaz.amxx

 

Maksymalne skupienie:

Załączony plik  codperk_maksymalneskupienie.sma   1 KB  50 Ilość pobrań
  codperk_maksymalneskupienie.amxx

 

Narzedzia demolitions:

Załączony plik  codperk_narzedziademolitions.sma   3,74 KB  40 Ilość pobrań
  codperk_narzedziademolitions.amxx

 

Ogranicznik rozrzutu:

Załączony plik  codperk_ogranicznikrorzutu.sma   960 bajtów  39 Ilość pobrań
  codperk_ogranicznikrorzutu.amxx

 

Zwinne palce:

Załączony plik  codperk_zwinnepalce.sma   1,8 KB  41 Ilość pobrań
  codperk_zwinnepalce.amxx

 

Podręcznik szpiega:

Załączony plik  codperk_podrecznikszpiega.sma   1,96 KB  43 Ilość pobrań
  codperk_podrecznikszpiega.amxx

 

Podwójna kamizelka:

Załączony plik  codperk_podwojnakamizelka.sma   772 bajtów  40 Ilość pobrań
  codperk_podwojnakamizelka.amxx

 

Rozbłysk:

Załączony plik  codperk_rozblysk.sma   2,21 KB  64 Ilość pobrań
  codperk_rozblysk.amxx

 

Tytanowe naboje:

Załączony plik  codperk_tytanowenaboje.sma   982 bajtów  50 Ilość pobrań
  codperk_tytanowenaboje.amxx

 

Weteran noża:

Załączony plik  codperk_weterannoza.sma   1,31 KB  55 Ilość pobrań
  codperk_weterannoza.amxx

 

Zaskoczenie wroga:

Załączony plik  codperk_zaskoczeniewroga.sma   2,38 KB  45 Ilość pobrań
  codperk_zaskoczeniewroga.amxx




#385454 [ROZWIĄZANE] Prozba o perki do nowego cod moda

Napisane przez Bloody_ w 24.03.2012 12:15

proszę wszystkie perki w paczce

Cy ktos wie jak dodac muzyke do nowego cod moda jezeli tak proszę pisac na pw ;)

to zależy jak dodać czy podczas gry, albo podczas wygrania rundy itp...

Załączone pliki

  • Załączony plik  Perki.rar   38,18 KB  85 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 5


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39701 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#94910 AMX SSBan v2.6

Napisane przez _Marcin w 22.11.2009 21:18

AMX SSBan v2.6 by God@Dorin & Fysiks



Informacje:

Plugin który umożliwia adminowi zrobienie graczowi screen-ów. Jest to najnowsza wresja Wydana przed God-a i Fysiks-a.
Do Pluginu zostało dodane menu, oraz automatyczne banowanie normalnie albo automatycznie przez amxbans.
Przy robieniu ss-ów graczowi wyświetla się na say Nick admina robiącego screeny, nazwa serwera, godzina itd.
Wersja językowa Polska.

Instalacja: Standardowa

Cvary:

* amx_ssdelay "1.0"
Czas między robionymi screenshot-ami
* amx_bandelay "10.0"
Czas w którym ban zostanie dany po zrobieniu screenshoot-ów
* amx_ssnumber "3"
Ilość robionych screenshot-ów
* amx_website "www.amxx.pl"
Strona na której zbanowany może ubiegać się o Unbana
* amx_msg_type "3"
Gdzie ma się pojawić wiadomość dla gracza/admina: 1 - chat | 2- hud | 3- chat+hud (Def.: "3")


Komendy Admina:

* amx_ss <name or #userid>
Robienie screenshotów ręcznie (Robienie ss-ów poprzez wpisanie komendy i nicku)
* amx_ssban <name or #userid> <minutes> [reason]
Po zrobieniu screenshot-ów gracz otrzymuje bana (Robienie ss-ów i ban poprzez wpisanie w konsole Komendy, Nicku, minut i powodu)
* amx_ssmenu
Robienie screenshotów poprzez menu (Robienie Samych ss-ów Przez menu)
* amx_ssbanmenu
Robienie screenshot-ów przez menu łącznie z banem (SS + Ban Przez menu)


Przykłady:

Gdy banuje gracza
http://img190.images...ansion0002.png/
Gdy poprzez menu musimy na koncu wpisać powód
http://img193.images.../banreason.jpg/


Możliwość zmiana na ban przez amxbans:
Podmień w amx_ssban.sma linijki (Linijka 105)

#define AMXBANS 0 // Set this to 1 to enable AmxBans support. (Uses amx_ban <minutes> <userid> [reason])

Na taką:

#define AMXBANS 1 // Set this to 1 to enable AmxBans support. (Uses amx_ban <minutes> <userid> [reason])


Źródło:
http://alliedmods.net/


Download:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 49


#531624 Call of Duty By PiroPOL Linux

Napisane przez Heineken w 05.04.2013 11:31

Dołączona grafika
Witam dzisiaj chciałbym wam zaprezentować moją paczkę Call of Duty, myślę że docenicie mój czas poświęcony na zrobienie tej paczki.

Dołączona grafika


Plugins.ini


Spoiler


Pugins-codmod.ini

Spoiler


Opisy Klas:

Spoiler


Perki:

Spoiler

Cvary:
Spoiler

Dołączona grafika

Dołączona grafikaDodane Frakcje


Dołączona grafikaSzybkie Rozdawanie Ststystyk


Dołączona grafikaLekko zmodyfikowany HUD


Dołączona grafikaTrochę zmienione misje


Dołączona grafikaReszty dowiesz się jak pobierzesz



Niżej pare ss i info co i gdzie zmienić:


Główne Okno:

Spoiler

Nowe menu /perk /perki

Spoiler

System frakcji:

Spoiler

System misji co i jak:
Spoiler

Dołączona grafika


http://www75.zippysh...14272/file.html


Instalacja:


Folder cstrike podmien z folderem cstrike na serwerze gry i to tyle




#35733 FakeFull Original v1.7.6

Napisane przez Abes Mapper w 18.01.2009 13:31

FakeFull Original v1.7.6
by (current) JTP10181, (oryginal) Freecode


Dołączona grafika
Plugin daje na serwer fikcyjne boty. Po prostu siedzą sobie na serwerze (na spec).
Jak wchodzi jakiś gracz to jeden bot wychodzi.

Dołączona grafika
amx_addfake <X | @FILL> - Dodaj X botów (X - ilość botów) albo zapełnij serwer (@FILL)
amx_removefake <X | @ALL> - Skasuj X botów (X - ilość botów) albo skasuj wszystkie (@ALL)

Dołączona grafika
Dodaj całość do amxx.cfg

// ****************** FakeFull Settings ******************
//Włącz plugin automatycznie.
//ff_players musi być większe niż 0.
//<1 = ON || 0 = OFF>
ff_automode 1

//Minimum botów które wbiją na serwer.
//Nie wolno ustawiać większej wartości niż taką
//jaką twój serwer może pomieścić graczy bo nikt nie będzie mógł wejść.
//Wymagana wartość powyżej 0 dla ff_automode 1.
ff_players 2

//Opóźnienie kiedy bot wchodzi lub wychodzi.
//Wymagane powyżej 0 dla ff_automode 1 lub ręczne dodawanie botów.
ff_delay 1


Dołączona grafika
Standardowa [ http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20 ]
Plik botnames.txt dodajemy do addons/amxmodx/configs
Tam edytujemy nazwy botów.

Dołączona grafika
Fakemeta
Fun

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 32


#531621 [ROZWIĄZANE] Przywitanie głosowe

Napisane przez Pan Marian w 05.04.2013 11:19

Powinieneś to skompilować przez amxx.pl/kompilator, ale masz tu gotowca

Załączone pliki




#531600 [ROZWIĄZANE] Przywitanie głosowe

Napisane przez Pan Marian w 05.04.2013 10:17

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



#define PLUGIN "xXPLUGINXx"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Pan Marian"





public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

}



public client_putinserver(id){

    client_cmd(id, "mp3 play sound/misc/plik.mp3")

}