Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
cyckipompa
Rejestracja: 29.03.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.04.2013 18:26





Statystyki
- Grupa: Girl
- Całość postów: 10
- Odwiedzin: 1 432
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Patryk
-
Płeć
Kobieta
-
Lokalizacja
Kutasofy Dolne
Kontakt
#198147 Menu /zakup
Napisane przez Skilled
w 20.12.2010 23:25
pff, tylko pozmieniałeś txt.
o boże co to się dzieję na tym forum -.- same nie ogary, co by tylko kopiowali -.-
#480799 *RPG Mod // HubertTM
Napisane przez Droso
w 19.11.2012 18:00
Witajcie.
Rozpocząłem prace nad modem i mam do was kilka pytań.
Pytania:
Jak nazwać moda?
Nie mam pojęcia jest to mod rpg, więc może to być coś związane z rpg może jakaś gra etc.
Nazwy itemów: (nie mam pomysłu na itemy)
Aktualna lista itemów.
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62.
new const pancerze[][] = {"Brak", // 0 "Zniszczona Skora", // 1 "Zwykla Skora", // 2 "Wzmacniana Skora" // 3 } new const pancerze_opis[][] = {"Brak", "+10 Armoru", "+20 Armoru", "+30 Armoru" } new const bronie[][] = {"Brak", "Zardzewialy Pistolet", // 1 "Mocny Pistolet", // 2 "Modyfikowany Pistolet" // 3 } new const bronie_opis[][] = {"Brak", "+2 Obrazen", "+4 Obrazen, 3%% na uderzenie kryt., +30 obr. Krytycznych", "+8 Obrazen" } new const helm[][] = {"Brak", "Miska", // 1 "Skorzany helm", // 2 "Drewniany helm" // 3 } new const helm_opis[][] = {"Brak", "+5 Armoru", "+10 Armoru", "+20 Armoru" } new const buty[][] = {"Brak", "Rozklejone buty", // 1 "Zamszowe buty", // 2 "Buty Mnicha" // 3 } new const buty_opis[][] = {"Brak", "+3 predkosci", "+8 predkosci", "+8 predkosci +5hp" } new const ochraniacze[][] = {"Brak", "Prowizoryczny Och.", // 1 "Skorzany Och.", // 2 "Drewniany Och." // 3 } new const ochraniacze_opis[][] = {"Brak", "+5 Armoru", "+10 Armoru", "+20 Armoru" }
Jak widać nie będzie tylko 1 itemu, są buty, ochraniacze, bron, pancerz i helm, więc możemy mieć 5 itemów na raz.
Bonusy dla dla itemów jakie już przygotowałem:
+ x armor
+ x obrażen
+ x% na krytyka
+ x obrażeń w czasie krytyka
+ x szybkości
Tutaj też możecie dodać swoje propozycje co do bonusów.
Modele
Nie mam zamiaru użyć niestandardowych modeli (może coś z HL dam, ale wątpie), więc model broni nie będzie zmieniany na jakiś miecz etc.
Item typu broń to po prostu bonusy do naszej aktualnej broni.
Bonusy do przedmiotów
Proszę nie podawać jakiś itemów, które dają np. 20+ obrażeń, czy 25% na krytyka.
Ale na nazwy butów, hełmu, broni, pancerza i ochraniaczy jestem otwarty
Czy robić klasy i zablokować możliwość kupna broni?
Na razie, krótko opisałem ten mod, ale już jest więcej napisane

Przykład: kiedy zdobędziemy np. buty, które już mamy w eq tylko inne to jest pytanie czy chcesz zamienić XXX na YYY.
I na chacie pojawia się opis twojego i opis butów na zmianę ;D
Oddaję się na waszą wyobraźnie.
INFO
Te przedmioty, które dałem wyżej są już dawno zrobione , ale one są na razie testowe
#529916 [ROZWIĄZANE] Prosze o przerobienie 3 klas :) w tym duszka
Napisane przez GienQu
w 30.03.2013 23:15
#529914 Crash serwera ! Prosze o szybka pomoc
Napisane przez NeXt.
w 30.03.2013 23:10
Module: Orpheu (v2.4) - AlliedModders
PS. co prawda miałem problem jeszcze z jednym pluginem ale był źle dopisany.
#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]
Napisane przez QTM. Peyote
w 18.11.2010 18:56

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW. Główną zmianą jest budowa moda. Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami. Podziękowania dla: MieTeK - za grafa. Szyfrant - za testa.

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy. say /klasy - Otwiera menu opisów klas. say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku. say /perki - Otwiera menu opisów perków. say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk. say /reset - Resetuje statystyki. say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki. say /pomoc - Tajne.

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo. cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana. cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen. cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP. cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom. cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu. cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

(Tylko dla skrypterów)
forward cod_perk_changed(id, perk); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku ------------------------------*/ forward cod_class_changed(id, klasa); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy ------------------------------*/ forward cod_perk_enabled(id, wartosc); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_used(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku ------------------------------*/ forward cod_class_enabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_class_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji ------------------------------*/

(Tylko dla skrypterów)
native cod_get_user_xp(id); /*------------------------------ Zwraca doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_level(id); /*------------------------------ Zwraca poziom gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_points(id) /*------------------------------ Zwraca punkty gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_xp(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_class(id); /*------------------------------ Zwraca klase gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0); /*------------------------------ Ustawia klase gracza, jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast ------------------------------*/ native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0); /*------------------------------ Zwraca perk gracza, oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku ------------------------------*/ native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1); /*------------------------------ Ustawia perk gracza. Jezeli wartosc = -1, wartosc perku bedzie losowa. Jezeli perk = -1 perk bedzie losowy ------------------------------*/ native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_points_to_health(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_points_to_intelligence(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_points_to_trim(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_points_to_stamina(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0); /*------------------------------ Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji ------------------------------*/ native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]); /*------------------------------ Zwaca numer perku o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_perks_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc perkow ------------------------------*/ native cod_get_perk_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]); /*------------------------------ Zwaca numer klasy o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_classes_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc klas ------------------------------*/ native cod_get_class_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe klasy do Return ------------------------------*/ native cod_get_class_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis klasy do Return ------------------------------*/ native cod_give_weapon(id, bron); /*------------------------------ Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie ------------------------------*/ native cod_take_weapon(id, bron); /*------------------------------ Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania ------------------------------*/ native cod_set_user_shield(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia tarcze gracza. ------------------------------*/ native cod_set_user_nightvision(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia noktowizor gracza. ------------------------------*/ native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0); /*------------------------------ Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer ------------------------------*/ native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci); /*------------------------------ Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer ------------------------------*/ native cod_get_level_xp(poziom); /*------------------------------ Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu ------------------------------*/


----------------> Link

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328
Ostatnie zmiany:
- Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
- Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
- Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
- Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
- Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
- Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
- Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
- Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
- Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
- Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
#189645 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]
Napisane przez MieTeK_
w 18.11.2010 19:45
#529834 [ROZWIĄZANE] Prosze o edycje 3 perkow z niewidzialnoscia w tym nanosuit
Napisane przez
piotrek18
w 30.03.2013 21:03
Załączone pliki
-
codperk_MocAssasina.sma 979 bajtów 23 Ilość pobrań
codperk_MocAssasina.amxx
-
codperk_Nanosuit.sma 1002 bajtów 21 Ilość pobrań
codperk_Nanosuit.amxx
-
codperk_PelerynaKampera.sma 999 bajtów 22 Ilość pobrań
codperk_PelerynaKampera.amxx
#529841 [ROZWIĄZANE] Prosze o przerobienie 3 klas :) w tym duszka
Napisane przez
piotrek18
w 30.03.2013 21:14
Załączone pliki
-
codclass_lord.sma 2,19 KB 28 Ilość pobrań
codclass_lord.amxx
-
models.rar 26,45 KB 28 Ilość pobrań
#529754 [ROZWIĄZANE] Prosze o przerobienie 3 klas :) w tym duszka
Napisane przez koong
w 30.03.2013 18:47
@ EDIT:
sprawdź duszka
Załączone pliki
-
codclass_chudy.sma 2,43 KB 32 Ilość pobrań
codclass_chudy.amxx
-
codclass_duszek.sma 2,08 KB 28 Ilość pobrań
codclass_duszek.amxx
#529166 [ROZWIĄZANE] Prosze O Perk Czarodziej
Napisane przez иєxт
w 28.03.2013 22:01
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: cyckipompa
- Regulamin