Cześć,
Udostępniam Wam przerobiony przeze mnie styl white-blue pod AmxBansa.
Jeżeli macie jakieś propozycje co do niego lub błędy, problemy piszcie tutaj.
Zakaz wrzucania na inne fora bez mojej zgody!
Live demo: http://cs-bsnt.xaa.pl/amxbans
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
pioner103 nie posiada znajomych
Napisane przez kdn1337
w 24.01.2014 21:29
Cześć,
Udostępniam Wam przerobiony przeze mnie styl white-blue pod AmxBansa.
Jeżeli macie jakieś propozycje co do niego lub błędy, problemy piszcie tutaj.
Zakaz wrzucania na inne fora bez mojej zgody!
Live demo: http://cs-bsnt.xaa.pl/amxbans
Napisane przez FarGoosiek
w 02.02.2014 17:49
Napisane przez FarGoosiek
w 02.02.2014 20:11
Napisane przez FarGoosiek
w 02.02.2014 15:19
Napisane przez Wielkie Jol
w 31.01.2014 23:00
Wyrzuci przy wchodzeniu na serwer oraz gdy zostaną zmienione jakiekolwiek informacje o graczu
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Kick Za Nick" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Wielkie Jol" #define MINIMUM 3 new ID_GRACZA; new nick[32]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "SpawnGracza", 1 ) } public client_infochanged(id){ ID_GRACZA = get_user_userid(id) get_user_name(id,nick, sizeof (nick)) if(strlen(nick) <= MINIMUM){ server_cmd("kick #%d ^"Masz za krotki nick! Zmien go^"", ID_GRACZA) } return PLUGIN_HANDLED } public client_connect(id){ ID_GRACZA = get_user_userid(id) get_user_name(id,nick, sizeof (nick)) if(strlen(nick) <= MINIMUM){ server_cmd("kick #%d ^"Masz za krotki nick! Zmien go^"", ID_GRACZA) } return PLUGIN_HANDLED }
Napisane przez FarGoosiek
w 25.01.2014 15:54
Napisane przez 0-0-0
w 25.01.2014 11:30
Napisane przez FarGoosiek
w 22.01.2014 22:47
public set_speedchange(id) { if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2) else agi=BASE_SPEED if (is_user_connected(id) && freeze_ended) { new speeds if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 30 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else if(player_class[id] == Baal) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else if(player_class[id] == Mag) speeds= 20 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else if(player_class[id] == Duriel) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3) set_user_maxspeed(id, agi + speeds) } }
z tego co wiem masz onyke to tutaj masz i tutaj zmieniasz ich speedy
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
chcesz żeby tak szybko nie biegali daj
set_user_maxspeed(id, (agi + speeds)/2)
Napisane przez FarGoosiek
w 18.01.2014 17:45
Napisane przez ex0
w 17.01.2014 23:02
Napisane przez #opcja
w 17.01.2014 22:28
Napisane przez #opcja
w 18.01.2014 11:25