public client_authorized(id) { UsunUmiejetnosci(id); wczytane_dane[id] = 0; polaczony_raz[id] = 0; for(new i=1 ;i<sizeof nazwy_klas; i++) { lvl_klasy_gracza[id][i] = 0; xp_klasy_gracza[id][i] = 0; int_klasy_gracza[id][i] = 0; zdr_klasy_gracza[id][i] = 0; wyt_klasy_gracza[id][i] = 0; kon_klasy_gracza[id][i] = 0; } get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63); UsunZadania(id); }Zamień na:
public client_authorized(id) { UsunUmiejetnosci(id); for(new i=1 ;i<sizeof nazwy_klas; i++) { lvl_klasy_gracza[id][i] = 0; xp_klasy_gracza[id][i] = 0; int_klasy_gracza[id][i] = 0; zdr_klasy_gracza[id][i] = 0; wyt_klasy_gracza[id][i] = 0; kon_klasy_gracza[id][i] = 0; } get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63); UsunZadania(id); }A w public UsunUmiejetnosci (kilka linijek niżej) dodaj
wczytane_dane[id] = 0; polaczony_raz[id] = 0;