Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NickXd12 - zdjęcie

NickXd12

Rejestracja: 07.03.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.03.2013 12:38
-----

#529371 [ROZWIĄZANE] 2 perki, m.in. "Zestaw Egzo"

Napisane przez koong w 29.03.2013 13:47

już dodałem.
  • +
  • -
  • 1


#529368 [ROZWIĄZANE] 2 perki, m.in. "Zestaw Egzo"

Napisane przez koong w 29.03.2013 13:46

Zestaw Ego

zestaw snajperski

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#529256 Prosze O Klase Pyro

Napisane przez LuKoIl w 29.03.2013 07:49

Załączony plik  codclass_pyru.sma   2,35 KB  54 Ilość pobrań
  codclass_pyru.amxx
  • +
  • -
  • 1


#529166 [ROZWIĄZANE] Prosze O Perk Czarodziej

Napisane przez иєxт w 28.03.2013 22:01

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#522657 [ROZWIĄZANE] Prośba Zrobienia klasy Assassin

Napisane przez Jadek w 07.03.2013 22:48

Proszę bardzo. pliki modelu wgrywasz tak jak są w paczce, pliki .wav (z noża) wgrywasz do sound/weapons oraz model noża to /model
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
		
new const nazwa[]   = "Assasin(Premium)";
new const opis[]	= "Mega zabojca";
new const bronie	= 0;
new const zdrowie   = 60;
new const kondycja  = 45;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
	
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "rendering", 1);
  
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "grawitacja", 1);
		RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "model");

		register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")

}

public cod_class_enabled(id)
{

	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	
	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public plugin_precache()
{

	static szModel[ ] = "models/player/terror/terror.mdl";
	precache_model( szModel );

}


public rendering(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	new button = get_user_button(id);
	if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public grawitacja(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
	{
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
	}
	else
	{
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0);
	}
}

public CurWeapon(id)
{
		new weapon = read_data(2);

		if(ma_klase[id])
		{
				if(weapon == CSW_KNIFE)
				{
						set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_knife.mdl")
				}
		}
}

public model( id )
{
	if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] )
		return;

	engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "terror" );
}


  • +
  • -
  • 2