Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Aqku - zdjęcie

Aqku

Rejestracja: 06.03.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.05.2013 18:14
-----

#533654 AutoBH na nożu knife_mod

Napisane przez GwynBleidD w 12.04.2013 10:31

public client_PreThink(id){

    new Weapon = read_data(2)

 

A od kiedy to w PreThinku się tak da, hmm? ;) Musisz sobie zrobić tablicę globalną z przechowywaniem aktualnie trzymanej broni i aktualizować ją w CurWeapon. Możesz oczywiście pobierać broń w PreThinku, ale będzie to nieoptymalne... PreThink się wykonuje co klatkę gracza, czyli średnio 60 razy na sekundę... Przy słabej wydajności serwera może być mniej, ale i tak będzie to kilka razy na sekundę co najmniej. Więc lepiej zapamiętać broń w tablicy globalnej.


  • +
  • -
  • 1


#533863 AutoBH na nożu knife_mod

Napisane przez K!113r w 12.04.2013 22:18

http://amxx.pl/topic/1680-eventy/ Tam masz event curweapon Tablice globalną tworzysz poza funkcją, przyjęło się definiowanie ich przed funkcjami, czyli w Twoim przypadku za "#define" a przed "public plugin_init()".
  • +
  • -
  • 1


#533924 AutoBH na nożu knife_mod

Napisane przez K!113r w 13.04.2013 10:23


new bron_gracza[33]
i możesz zapisać w niej bronie w postaci CSW_*
  • +
  • -
  • 1


#529416 [ROZWIĄZANE] Admin_level_h w menu

Napisane przez Klakier w 29.03.2013 16:03

Masz, działa na 100%

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#527793 [ROZWIĄZANE] Admin_level_h w menu

Napisane przez Klakier w 24.03.2013 15:38

Zrob tak jak ja ci podałem i dodaj jeszcze według swoich wymagań
public display_knife_Handler(id, menu, item)

  • +
  • -
  • 1


#527809 [ROZWIĄZANE] Admin_level_h w menu

Napisane przez GwynBleidD w 24.03.2013 16:06

W starym typie menu numerowanie case masz od 1, nie od 0. W nowym typie menu używasz tylko menu_display, nie używasz show_menu, nie używasz keys, nie używasz jednego wielkiego stringa do wrzucenia zawartości menu. Kolorowanie jest automatyczne, więc \w na początku każdej opcji oraz \y na początku tytułu jest zbędne. Dodatkowo jak masz menu_create, musisz wrzucić wynik tej komendy do menuBody. Zmień więc to:
new menuBody
menu_create("\yWybierz Noz", "knifemenu")

na to:
new menuBody = menu_create("\yWybierz Noz", "knifemenu")


Czegoś jeszcze nie rozumiesz?
  • +
  • -
  • 1


#527909 [ROZWIĄZANE] Admin_level_h w menu

Napisane przez K!113r w 24.03.2013 21:57


menu_display(id, keys, menuBody)

na
menu_display(id, menuBody)


i w knifemenu() case nie od 1 do 8, tylko od 0 do 7 (knifemenu(id, menu, item) czy zamiast item jak masz w switchu key knifemenu(id, menu, key) )
  • +
  • -
  • 1


#527917 [ROZWIĄZANE] Admin_level_h w menu

Napisane przez GwynBleidD w 24.03.2013 22:23

W STARYM menu numerujemy od 1, w NOWYM menu numerujemy od 0. Nowe menu nie potrzebuje keys, wywalasz to CAŁKOWICIE! Samo sobie sprawdzi jakie klawisze są potrzebne na podstawie listy opcji.
  • +
  • -
  • 1


#526527 [ROZWIĄZANE] Knife_mod dla VIP

Napisane przez Andrzejek w 20.03.2013 14:04

No to tak pisz ;d

Po tym :

knife_model[id] == 1


dodaj:

|| knife_model[id] == 5

  • +
  • -
  • 1