Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

RapName - zdjęcie

RapName

Rejestracja: 26.02.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.01.2015 23:01
-----

#524243 [ROZWIĄZANE] [Prośba] Ranking w HUD

Napisane przez Play 4FuN w 13.03.2013 17:15

Załączony plik  ranga.sma   3,15 KB  39 Ilość pobrań
  ranga.amxx
  • +
  • -
  • 1


#521437 [Prośba] Dodanie wytrzymałości Przedmiotu

Napisane przez Play 4FuN w 03.03.2013 21:46

Sprawdź:
Załączony plik  QTM_CodMod.sma   46,78 KB  28 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
  • +
  • -
  • 1


#521201 [ROZWIĄZANE] [Prośba] Zmiana na niewidzialność na nożu

Napisane przez Play 4FuN w 03.03.2013 10:55

Załączony plik  codclass_awpek.sma   2,32 KB  22 Ilość pobrań
  codclass_awpek.amxx
  • +
  • -
  • 1


#520469 [ROZWIĄZANE] [Pytanie] Jak dodać nowy perk/item do silnika

Napisane przez Linux' w 28.02.2013 18:44

Jak ja robilem cod moda (juz prawie skonczylem) to uzywalem z kazdej paczki czegos, jedna jest lepsza np w klasach a druga w perkach, osobiscie polecam z tych paczek jedynie pluginy i perki a klasy robic samemu zeby byly orginalne bo o to w tym chodzi. jak chcesz sie wiecej dowiedziec to pisz PW, bo cos czuje ze zaraz znow posypia sie punkty karne -_-. jak pomoc udzielona? to mozna zamknac
  • +
  • -
  • 1


#520465 [ROZWIĄZANE] [Pytanie] Jak dodać nowy perk/item do silnika

Napisane przez Linux' w 28.02.2013 18:36

stary jest dla bardziej zaawansowanych poniewaz wszystkie pluginy sa robione na nowy i trzeba przerabiac, nowy jest zdecydowanie lepszy
  • +
  • -
  • 1


#520462 [ROZWIĄZANE] [Pytanie] Jak dodać nowy perk/item do silnika

Napisane przez Linux' w 28.02.2013 18:32

tak, to bylo by najlepsze wyjscie (tu masz gotowe paczki cod modow, mozesz sie na nich wzorowac albo je przerabiac, bedziesz miec wtedy mniej roboty)

amxx.pl/paczki
  • +
  • -
  • 1


#520457 [ROZWIĄZANE] [Pytanie] Jak dodać nowy perk/item do silnika

Napisane przez Linux' w 28.02.2013 18:23

cos musisz robic zle, z reguly klasy nazywaja sie codclass_xxx (xxx jako nazwa), codperk_xxx (perki) a pluginy poprostu XXX.amxx
(wszystkie pliki z pluginami/klasami/perkami wrzuca sie do:
serw>cstrike>addons>amxmodx>plugins, wszystkie musza miec format "AMXX", (po wrzuceniu pliku musisz wejsc w folder amxmodx>configs i odnalesc plik plugins.ini lub plugins-codmod, tam wpisujesz nazwe, polecam kopiowac poniewaz latwo o literowke) Jak chcesz napisac/edytowac wlasny plugin otwierasz pliki "SMA" (mozna przez notatnik ale ja polecam amx studio) wpisujesz zawartosc i przechodzisz do kompilatora: amxx.pl/kompilator/ (instrukcji kompilacji nie będę opisywac bo wszystko tam pisze), jezeli plugin jest dobrze napisany otrzymasz plik w formacie amxx ktory nastepnie trzeba zainstalowac. Dokladny poradnik instalacji pluginów: amxx.pl/topic/13-instalacja-pluginów-amxx/

(mam nadzieje ze pomoglem, pisze z telefonu tak wiec przepraszam jezeli sa bledy ort)


edit: a czyta ci silnik? musi byc silnik zeby czytalo klasy/perki i pluginy z biblioteczka "codmod"
  • +
  • -
  • 1


#520134 [ROZWIĄZANE] [Pytanie] Jak dodać nowy perk/item do silnika

Napisane przez xGoodNightx w 27.02.2013 19:26

Łap ! :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#519869 [ROZWIĄZANE] Prośba Wytrzymałość Perku "0" po kupieniu w sklepie

Napisane przez xGoodNightx w 26.02.2013 20:51

Sory mój bład , łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#519719 [ROZWIĄZANE] Prośba Edycja Wyboru Klas

Napisane przez xGoodNightx w 26.02.2013 15:07

Dobrze więc łap :

Załączony plik  QTM_CodMod (1).sma   57,98 KB  44 Ilość pobrań
  QTM_CodMod (1).amxx
  • +
  • -
  • 1