Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

AlveA - zdjęcie

AlveA

Rejestracja: 19.02.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.05.2013 21:18
-----

#205089 Modele i inne na Cod Mod edited By HubertTM

Napisane przez Droso w 11.01.2011 16:46

SIEMA.OTO PACZKA Z MODELAMI I PLUGINEM CWZ KTÓRY ZMIENIA CELOWNIK I
BULLET DAMAGE KTÓRY POKAZUJE OBRAŻENIA



Oto lista pluginÓw to trzeba dopisać do plugins.ini :
zamiana_modeli.amxx  ; zmienia modele
cwz.amxx ; dodaje celownik na ppm / jeśli nie chcesz celownika na PPM to wyłącz ten plug
bulletdamage.amxx  ;pokazuje obrazenia ktore zadales i ktore dostales


Cvary:
-brak

Jakie bronie zmienia plugin :
-m4
-ak47
-mp5
-tmp
-m249 (krowa)
-Xm1014 szybki szotgan
-m3 wolny shot
-usp
-glock
-p90
-aug
-awp
-deagle
-knife


ScreenShoty (nie wszystkie bronie!)

M4- CLICK
AWP: GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > AWP > Silver awp > Screens)
Ak47 - screen brak jest podobne do starego bardziej nowoczesne i ma celownik laserowy jaki były w Cod MW
AUG- GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > AUG > MRC AUG > Screens)
P90 - GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > p90 > MRC(P90) > Screens)
DEAGLE - GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > Desert Eagle > V1985 Deagle On shortez Anims > Screens)
M3- WYPAS : GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > M3 > Akimbo Shotguns: Spas 12 + Winchester Model 1887 > Screens)
XM- GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > Xm > Akimbo Shotguns:XM> Screens)
CELOWNIK JAK NACISNIESZ PPM : ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
Wiem że to nie wszystkie, ale styl załapaliście :D

Instalacja:
cwz.ammx zamiana_modeli.amxx i bulletdamage.amxx wrzucić do addons/plugins i na końcu plugins.ini dopisać te trzy pluginy .
Jeszcze modele.ini wrzucić do addons/configs

Modele broni itp... wrzucić do cstrike/models/codgb/


To chyba wszystko jak by nie działało pisać.


DOWNLOAD:
Załączony plik  cstrike.rar   15,7 MB  2963 Ilość pobrań

lub hosting zewnętrzny:
Kliknij aby pobrać / Click to download


(jeśli chcecie .sma, pluginÓw są kilka postÓw niżej ;))

Nie działa? Napisz w komentarzach może coś nie dodałem.
Jeśli czegoś nie wrzucisz (modeli) na pewno błąd .




Jest to paczka z mojego servera . Proszę pisać kto pobierał i oceniać paczkę .


#update 17.03.12r - nowy hosting + HubertTM nie zapomina o swoich paczkach/pluginach :D

Pozdrawiam HubertTM
  • +
  • -
  • 25


#513088 [ROZWIĄZANE] Prośba o klase Rusher

Napisane przez d0naciak w 09.02.2013 21:53

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>

new bool:g_bHasClass[33];

new const g_szName[] = "Rusher";
new const g_szDesc[] = "Jest szybki i ma 3s niewidzialnosci co runde !";
new const g_iWeapons = 1<<CSW_M3;
new const g_iStatistics[] = {0, 55, 0, 0};



public plugin_init()
{
	register_plugin(g_szName, "1.0", "d0n tHe Pr0oo")
	
	cod_register_class(g_szName, g_szDesc, g_iWeapons, g_iStatistics[0], g_iStatistics[1], g_iStatistics[2], g_iStatistics[3]);
	register_logevent("RoundStarted", 2, "1=Round_Start")  
}

public cod_class_enabled(id)
	g_bHasClass[id] = true;
	
public cod_class_disabled(id)
{
	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 255);
	g_bHasClass[id] = false;
}
	
public RoundStarted()
{
	for(new i = 1; i <= get_maxplayers() && is_user_alive(i) && g_bHasClass[i]; i++)
	{
		set_user_rendering(i, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 0);
		set_task(3.0, "RenderNone", i);
	}
}

public RenderNone(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !g_bHasClass[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 255);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Hue Hue xD

@edit Glucie ;(
  • +
  • -
  • 2