Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Huba xD - zdjęcie

Huba xD

Rejestracja: 16.02.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.01.2016 20:43
-----

#666697 Zapis i Odczyt z bazy danych

Napisane przez GwynBleidD w 11.10.2014 18:35

Silnik AMXX przewiduje 2 metody zapisu (właściwie 3, ale zapis do pliku wymaga właściwie opracowania własnego sposobu...) SQL i nvault.

 

Jeśli chodzi Ci o SQL, tutaj mamy 2 możliwości: baza danych MySQL i baza SQLite. Różnice są takie, że bazą MySQL opiekuje się osobny serwer (nie mylić z HLDSem :D) i dzięki temu po 1. korzystać na raz z takiej bazy może wiele serwerów, a po 2. serwer może być na 2 końcu świata (no może nie do końca, bo połączenie będzie zbyt marne...). Do SQLite nie potrzeba osobnego serwera, bo dane lądują bezpośrednio w pliku na serwerze HLDS.

 

W obu tych przypadkach dane edytujesz odpowiednimi narzędziami... W przypadku MySQL może być to phpmyadmin lub podobne narzędzie... może być też program na Twoim komputerze, który się połączy z bazą (na co serwer bazy danych musi zezwalać)... W przypadku SQLite kopiujesz plik bazy na swój dysk i odpowiednim programem go edytujesz.... Niestety przy edycji SQLite serwer musi być wyłączony.


  • +
  • -
  • 1


#631991 Free Day - przeróbka

Napisane przez Andrzejek w 14.04.2014 00:11

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
    register_plugin("Freeday menu", "1.1", "izzle")
    register_clcmd( "say /freeday","JBGlowMenu");
    register_clcmd( "say_team /freeday","JBGlowMenu");
    
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1)
}
public plugin_precache(){
    precache_model("models/player/NAZWAMODELU/NAZWAMODELU.mdl");
}
public JBGlowMenu(id)
{
    if (cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_CT || !is_user_alive(id))
    {  
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    new menu = menu_create("\yJailBreak Freeday:", "sub_menu");
    
    new players[32], pnum, tempid;
    new szName[32], szTempid[10];
    
    get_players(players, pnum, "a");
    
    for( new i; i<pnum; i++ )
    {
        tempid = players[i];
        
        if (cs_get_user_team(tempid) != CS_TEAM_T)
        {
            continue;
        }
        
        get_user_name(tempid, szName, 31);
        num_to_str(tempid, szTempid, 9);
        menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
    }
    
    menu_display(id, menu);
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public sub_menu(id, menu, item)
{
    if( item == MENU_EXIT )
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    new data[6], iName[64];
    new access, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
    
    new tempid = str_to_num(data);
    new szName[32], szName2[32];
    get_user_name(id, szName, 31);
    get_user_name(tempid, szName2, 31);
    cs_set_user_model(tempid, "NAZWAMODELU");
    set_hudmessage(0, 255, 0)
    show_hudmessage(0, "[JailBreak] %s dal freeday'a %s^n i sie teraz swieci!", szName, szName2);
        
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_HANDLED;
} 

  • +
  • -
  • 1


#608148 Wieżyczka Inżynier

Napisane przez Drago36 w 22.01.2014 18:13

Modele z TF2 - Załączony plik  dzialko.rar   958,32 KB  40 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 1


#587244 Duszek JB

Napisane przez Zabijaka Gryps w 22.11.2013 07:19

Przerabiałem Ci z bazowego pluginu podanego w pierwszym poście, więc nie wiedziałem że chcesz korzystać z dodatkowej funkcji która była zamieszczona w którymś innym poście.

Łap teraz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#586071 Duszek JB

Napisane przez Zabijaka Gryps w 17.11.2013 10:07

Połączyłem Ci oba pluginy w jeden, postarałem się zablokować tracenie duszka przy upadku oraz wyłączyłem podział dla osoby mającej duszka.
Wywal plugin od dzielenia (dodałem tamto do tego) i wgraj plugin z załącznika.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#585482 Duszek JB

Napisane przez Zabijaka Gryps w 15.11.2013 14:58

@2up Logicznie, ale po co taki zbędny kawałek kodu?
@topic W tym pluginie CurWeapon ma za zadanie tylko i wyłącznie zabranie duszka w przypadku podniesienia broni, więc jeśli chcesz to wyłączyć to po prostu wywal cały ten public oraz w plugin_init usuń linijkę z jego wywoływaniem. Następnie ponowna kompilacja i wgrywaj.
  • +
  • -
  • 1


#584249 Duszek JB

Napisane przez Mister Silenzo w 10.11.2013 12:55

Zmień
 
public CurWeapon(id)
{
	new wid = read_data(2)
	
	if(g_HasGhost[id]){
		
		if(wid == CSW_KNIFE || wid == CSW_VESTHELM || wid == CSW_VEST  || wid == CSW_FLASHBANG || wid == CSW_SMOKEGRENADE)	{
			
			g_HasGuns[id] = false
			g_HasGhost[id] = true
		}
		else
		{
			g_HasGuns[id] = true
			g_HasGhost[id] = false
		}
	}
}
na
public CurWeapon(id)
{
	new wid = read_data(2)
	
	if(g_HasGhost[id]){
		
		if(wid == CSW_KNIFE || wid == CSW_VESTHELM || wid == CSW_VEST  || wid == CSW_FLASHBANG || wid == CSW_SMOKEGRENADE)	{
			
			g_HasGuns[id] = false
			g_HasGhost[id] = true
		}
		else
		{
			g_HasGuns[id] = false
			g_HasGhost[id] = true
		}
		if(g_HasGuns[id]) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
	}
}
I powinno działać (Nie sprawdzałem, ale wydaje się logiczne :P) Jak to zrobisz to musisz skompilować LOKALNIE.
  • +
  • -
  • 1


#581023 Only HS i KnifeNoDMG

Napisane przez sNH. w 28.10.2013 18:54

To jest główny plugin od only hs. Vote sobie dodaj i sprawdź. Nie jestem pewny czy zadziała, bo dawno nie bawiłem się w kodzie.

 

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#570168 Wyłączanie/Włączanie HE

Napisane przez Niide w 06.09.2013 23:02

Proszę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#570150 Wyłączanie/Włączanie HE

Napisane przez Niide w 06.09.2013 19:59

Proszę bardzo. Komenda: "amx_blokujhe" (wpisz w konsoli).

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1