Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Arek2012 - zdjęcie

Arek2012

Rejestracja: 09.02.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.03.2015 09:23
-----

#284437 Map Spawns Editor v1.0

Napisane przez Lunatic w 17.08.2011 23:37

Dołączona grafika
Za pomocą tego pluginu z łatwością można edytować, kasować i dodawać spawany na mapach za pomocą wygodnego menu.

Dołączona grafika
* amx_spawn_editor 1/0 // Włącz / Wyłącz edycję
* amx_editor_menu // Otwórz menu edycji

Dołączona grafika
// Standardowa
1. Plik Map_Spawns_Editor.amxx wrzucić do \addons\amxmodx\plugins
2. W pliku \addons\amxmodx\configs\plugins.ini dodać na koniec Map_Spawns_Editor.amxx
3. Plik map_spawns_editor.txt wrzucić do \addons\amxmodx\data\lang
4. Zresetować serwer lub zmienić mapę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 33


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39447 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#549475 Cod Mod Nowy /Dodatki,Nowe Klasy/ by ZR

Napisane przez ZAREZERWOWANY w 13.06.2013 20:10

CoD MoD by ZR

 

Witam,

chciałbym Wam przedstawić nową, unikalną paczkę CoD MoD - przystosowaną do serwerów offline (z botami), jednakże można ją łatwo przekształcić na serwer online.

Jest to moja pierwsza paczka, więc proszę o wyrozumiałość i mniej krytyki :) Wystarczy moja samokrytyka ;d

 

A więc zaczynajmy...

 

1. Co znajduje się w mojej paczce?

 

- Nowe Klasy/Perki, które nie znajdziecie na innych forach/tematach

- System Monet oraz Pkt Misji (nowość)

- Dodatkowy Exp za HS-y

- Licznik HS-ów

- Regulamin

- Oddaj Perk

- Menu Cod Mod'a

- Sklep na 2 waluty - Monety oraz Pkt Misji

- Obsługa botów dla CoD

- Trujący Gaz

 

2. Dostępne komendy:

 

/misje

/hs

/hsall

/regulamin

/cod

/sklep

/monety

 

3. Spis Klas:

 

- Mistrz AK47/M4A1 - Zadaje więcej obrażeń z (AK47/M4A1) zależnie od jego poziomu (PREMIUM)

- Amadeusz - Zadaje więcej obrażen z UM45

- Desant - Posiada spadochron oraz ciche buty + M4A1

- Inżynier - Może stawić działko (Szybkość budowy zależna od pkt Inteligencji, Wart. Pocz. (0 INT) 4%) + P90

- Kamikadze - Potrafi sie zdetonować + AK47

- Komandos - Zabija śmiertelnie nożem (PPM) + Deagle

- Konspirant - Potrafi odbijać pociski (1/6) i za to dostaje XP (Zależnie od HP, HP/10) + UMP45

- Łącznik - Na nożu ma radar telegrafisty + Galil

- Medyk - Dostaje 2 apteczki (Lekko zmienione działanie) + SG552

- Najemnik - Zwiększone obrażenia z SCOUT'a + MAC10

- Niszczyciel - Większe obrażenia z TMP

- Obrońca - Posiada ogromny pancerz + M249

- Partyzant - Może sparaliżować przeciwnika amunicją i za to dostaje EXP (Zależny od INT) + Galil

- Pułkownik - Może oślepić wroga amunicją + FAMAS

- Rozbójnik - Brak specjalizacji + XM1014

- Rusher - Zwiększone obrażenia z M3

- Sanitariusz - Potrafi wskrzeszać zmarłych, leczy siebie (10 HP co 5 sek) + MP5NAVY

- Saper - Posiada 4 miny + P90

- Sierżant - Zadane obrażenia zamienia na HP + ELITES

- Snajper - Większe obrażenia z AWP

- Stalowa Ręka - Mniejszy rozrzut broni + MP5NAVY

- Strzelec Wyborowy - Brak specjalizacji + AK47 , M4A1

- Terrorysta - Podwójny skok oraz 4 HE + AK47

- Żołnierz - Wraz z poziomem dostaje coraz to lepsze bronie (W budowie)

 

 

Planuję dodać więcej klas PREMIUM takie jak:

 

- Elitarny Snajper

- Elitarny Komandos

- Elitarny Strzelec

- Elitarny Medyk ( Lekarz)

- Elitarny Saper

- Elitarny Żołnierz

- Elitarny Pułkownik

 

4. Spis Perków:

 

- Adrenalina

- Amartor

- Amfetamina

- Apteczka

- Autodestrukcja

- AWP Snajper

- Bezlik Ammo

- Buty Komandosa

- Buty Snajpera

- Buty Szturmowego

- Defibrylator

- Duch Kaprala

- Działko Strażnicze

- Eliminator Rozrzutu

- Fart Strzelca

- Granat Odłamkowy

- Kamizelka Nasa

- Kamuflaż

- Krytyczne Naboje

- Maksymalne Skupienie

- Mina Laserowa

- Moduł Odrzutowy

- Naboje Kapitana

- Naboje Ninji

- Naboje Pułkownika

- Nano Kamizelka

- Notatki Kapitana

- Notatki Ninji

- Notatki Sapera

- Nóż Komandosa

- Ogranicznik Rozrzutu

- Ogromny Pancerz

- Pancerz Neomaxowy

- Plastikowe Naboje

- Platynowe Naboje

- Podwójna Kamizelka

- Popsuta Kamizelka

- Porażające Naboje

- Prawa Ręka Rambo

- Przysposobienie Obronne

- Radar Telegrafisty

- Rozbłysk

- Sekret Admirała

- Sekret Komandosa

- Sekret Krowy

- Sekret Majora

- Sekret Generała

- Sekret Speedhacker'a

- Stary Pancerz

- Sztuka Dezorientacji

- Tajemnica Admirała

- Tajemnica Generała

- Tajemnica Majora

- Tajemnica Najemników

- Tajemnica Snajpera

- Tajemnica Wojskowa

- Tarcza SWAT

- Trucizna

- Tytanowe Naboje

- Twardy Baniak

- Weteran

- Weteran Noża

- Wykrywacz Metali

- Wyposażenie Wsparcia

- Wytrenowany Weteran

- Wzmacniacz HP

- Wzmacniacz WYTRZ

- Wzmacniacz INT

- Wzmacniacz KOND

- Wzmocniona Kamizelka

- Zaskoczenie Wroga

- Zawodowy Rusher

- Zestaw Amadeusza

- Zestaw Lekarza

- Zestaw Medyka

- Zniszczony Kombinezon

- Zwinne Palce

- Złote Naboje

 

W kolejnej aktualizacji dodam kolejne nowe perki.

 

 

5. DownLoad

 

http://www.mediafire...h91yt4ae18kb547

 

W załączniku się nie zmieści :(

 

6. Instalacja

 

Standardowa:

1. Wklejamy całą zawartość do :    /cstrike/...

2. Wklejamy swoją muzykę do :   /cstrike/sound/misc/...

 

Lista miejsc docelowych piosenek:

 

1 Track.   Cs 1.6/cstrike/sound/misc/muzyka_ZR_1.mp3

2 Track.   Cs 1.6/cstrike/sound/misc/muzyka_ZR_2.mp3

3 Track.   Cs 1.6/cstrike/sound/misc/muzyka_ZR_3.mp3

4 Track.   Cs 1.6/cstrike/sound/misc/muzyka_ZR_4.mp3

5 Track.   Cs 1.6/cstrike/sound/misc/muzyka_ZR_5.mp3

 

Miejsca docelowe możecie zmienić w codshop.sma ( Zanim zmienisz zrób kopię zapasową)

 

 

7. Dodatkowe informacje:

 

Za każdy poziom dostajesz 1 pkt (nie 2), który możesz wydać w INT,HP,WYTRZ,KOND - tak jak w standardowym CoD :>

 

Jeżeli nie dodasz muzyki, nie będziesz mógł uruchomić serwera.

 

W razie problemów pisać :>

 

 

Życzę przyjemnej gry na mojej paczce 

 

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

 

 

Wersja moda: 1.0.0

Następna aktualizacja: 20.06.2013 - 31.06.2013


  • +
  • -
  • 31


#534739 GGPro - czyli nowy GunGame

Napisane przez d0naciak w 15.04.2013 19:18

inne informacje
Oto nowa modyfikacje (podróbka GunGame'a ^^) na którą no niestety musiałem się na wściekać, ale myśle iż było warto, bo owoce są "dobre". Wchodząc do gry zabijamy przeciwników
(jak to w normalnej rozgrywce bywa), zdobywając coraz to lepszy poziom otrzymujemy także coraz to lepsze bronie (czasem lepsze, czasem gorsze).
Zabijanie nożem ułatwia sprawę (uzyskujemy poziom wyżej), lecz samobójstwo czy zabójstwo przyjaciela już nie (spadamy o poziom niżej).
Na koniec gry wynik jest wystwietlany każdemu graczowi, a dodatkowo mamy muzyke w tle.

Czym się różni GGPro od GunGame ?
 - wczytywanie map z pliku mapcycle.txt
 - krótszy kod (GGPro to tylko garstka możliwości GunGame'a, ale ma także swoje atuty)
 - wczytywanie broni z plików *.ini oraz możliwość tworzenia własnych (jako osobny plugin *.amxx)
 - możliwość operowania pluginem z poziomu innych (natywy, forwardy)
 - nowe dźwięki oraz muzyka

cvary

ggpro_welcomemessage "Zapraszamy na \yAMXX.pl" - dodatkowa wiadomość wyświetlana przy rozgrzewce
ggpro_advantage "70.0" - jaka przewaga ma być trybu druzynowego przy głosowaniu, aby został on wybrany
ggpro_knifemode "1" - włączony knife mode ? 1: tak, 0: nie
ggpro_friendlyfire "1" - włączony ogień przyjacielski ? 1: tak, 0: nie
ggpro_soundname "gg_new2e_X" - nazwa muzyki puszczanej na koniec, gdzie X sięgać może od 1 do 10 (np. wartosc cvara gg_X to nutki w folderze to gg_1, gg_2 ... gg_9, gg_10)

instalacja
Instalujemy http://www.bailopan.net/csdm/
Wrzucamy zawartosc pliku GGPro.rar do folderu cstrike/

konfiguracja

Jak zresetować statystyki ?
Spoiler

Jak dodać nową liste broni ?
Spoiler

Nie wszystkie mapy są na liście, jak to naprawić ?
Spoiler


download

 

Załączony plik  GGPro.rar   3,49 MB  261 Ilość pobrań

 


  • +
  • -
  • 6


#536243 NewCodMod

Napisane przez A może sma? w 21.04.2013 22:04

Spoiler

 
Klasy: Załączony plik  plugins.rar   126,41 KB  186 Ilość pobrań


Poprawiona funkcja + skompilowane klasy
  • +
  • -
  • 1


#527604 NewCodMod

Napisane przez MarWit w 23.03.2013 22:01

NewCodMod

Dołączona grafika

NewCodMod jest CoDMod'em napisanym od nowa, majac za cel opytmalizacje oraz latwosc kodu. Byl on pisany na moj serwer, aczkolwiek zdecydowalem sie go udostepnic.
Cóz innowacyjnego jest w tej modyfikacji? :

- Klasy sa zalezne od druzyny, CT to Amerykanie a TT to Terrorysci.

- W standardzie dostepne jest 2x7 + 1 klas:

* Allah [ Terrorysci ][ Premium ]

* Czarnoskóry Wojownik [ Terrorysci ]

* Osama [ Terrorysci ][ Premium ]

* Samobójca [ Terrorysci ]

* Somalijczyk [ Terrorysci ]

* Talib [ Terrorysci ]

* Wyznawca Islamu [ Terrorysci ]

* Barrack Obama [ Amerykanie ][ Premium ]

* General [ Amerykanie ][ Premium ]

* Komandos [ Amerykanie ]

* Lotnik [ Amerykanie ]

* Porucznik [ Amerykanie ]

* Saper [ Amerykanie ]

* SEAL [ Amerykanie ]

* Szpieg [ Obie druzyny ]


oraz 5 perkow:

* Męczennik

* Martwa Cisza

* Przeciwodłamkowy

* Szybkie ręce

* Podgladacz


- Nowe dzwięki

- Własny plik konfiguracyjni ini.

- Zapis nVault ( niedługo także MySQL )

- Modyfikacja będzie supportowana ( a wiec wszelkie propozycje mile widziane )

- Łatwiejsze tworzenie nowych klas/perków

- Czytelny kod, który zmodyfikuje nawet laik.


Dołączona grafika

; Menu wybrania klas
say /klasa
say_team /klasa

; Menu z opisem klas
say /klasy
say_team /klasy

; Opis aktualnego perk'u
say /perk
say_team /perk
say /przedmiot
say_team /przedmiot

; Menu z opisem perków
say /perki
say_team /perki
say /przedmioty
say_team /przedmioty

; Wyrzucanie perku
say /wyrzuc
say_team /wyrzuc
say /drop
say_team /drop

Dołączona grafika

Spoiler


Dołączona grafika

Spoiler


______________________________________________________________________________________

Silnik korzysta z własnego pliku konfiguracyjnego ini, tu pokrótce opisze kazda linijke:
# Plik konfiguracyjny NewCodMod

[ Global ]
; Maksymalny poziom
maxLevel = 901
; Mnoznik exp'a
experienceMultiplier = 127
; Najwieksza mozliwa wartosc statystyki
maxStatisticValue = 500

[ Sounds ]
; Czy ma byc slyszalny krzyk informujacy przeladowanie ?
reloadingSounds = 1
; Czy ma byc slyszalne ostrzezenie przy strzelaniu w 'swojego' ?
friendlyFireSounds = 1

[ Save Settings ]
; Typ zapisu
; 0 - Bez zapisu
; 1 - nVault
; 2 - mySQL ( na razie brak )
saveDriver = 1
; Zapisywanie po:
; 0 - Nicku
; 1 - SteamID
; 2 - IP
saveMode = 0
; Jezeli nie uzywasz MySQL, pozostaw bez zmian
; Host MySQL
mysqlHost = 127.0.0.1
; Nazwa uzytkownika
mysqlUser = root
; Haslo uzytkownika
mysqlPassword = your_password
; Nazwa bazy
mysqlDatabase = your_lovely_db
; Prefix tabel
mysqlPrefix = ncd_

Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 24


#376049 Paczka Perkow

Napisane przez Legenda w 05.03.2012 20:54

nazwa "3mod"
opis"Dostajesz 25 kondycji oraz 400/800 grawitacji"

nazwa = "Deagle Master";
opis "Dostajesz DEAGLE i +40 dmg z niego";


nazwa = "Zestaw Pulkownika";
opis = "Dostajesz USP i +45 dmg, MP5NAVY i +60 dmg z niego oraz ubranie wroga";



"Legenda SWAT";
new const perk_desc[] = "Dostajesz M4A1 i 40/50/60 dmg z niego";


nazwa = "Extra 3mod"
opis = "Dostajesz 50 kondycji oraz mniejsza grawitacja"

Wszystkie perki działające bez bugów

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 20


#352555 Punkty Premium

Napisane przez Na 5tyk w 22.01.2012 12:09

opis
Punkty Premium są przyznawane przez Admina (za pomocą komendy), można je kupić, wygrać itd.
Zapis PP jest na nick.

instalacja
Plik pp.sma do folderu --> scripting
Plik pp.amxx do folderu --> plugins
Nazwę pp.amxx doopisać do pliku --> plugins.ini lub plugins-codmod.ini
Plik true_beam do folderu --> sprites
Plik true_beam do folderu --> sprites
Pliki premiump.inc i tutor.inc do folderu --> include (kompilatora)

cvary
Wszystkie cvary znajdują się w pliku premium_points.cfg, który znajduje się w:
cstrike/addons/amxmodx/configs/

komendy admina
amx_pkt <Nick Gracza> <Ilość Premium Pointsów>

komendy
say /pp
say /premium

inne informacje
W wersji grzesiu131 był VIP, który nic nie miał. Zrobiłem dodatkowe menu VIP Zone, gdzie VIP może kupić taniej EXPa :) (wszystko ustawiamy w cvarach).

Flagi do przyznawania punktów (admina) i VIPa edytujemy w pliku w linijkach 14 i 15:
#define ADMIN ADMIN_IMMUNITY
#define VIP ADMIN_LEVEL_H


Pod menu wyświetlać się może nazwa Twojej sieci! Wystarczy zmienić w linijce 17 na twoje:
new const prefix[] = "Nazwa sieci";


Zapisywanie do nVault zaczerpnąłem: [CoD Nowy] System Monet - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Changelog:
v0.1 - Poprawienie wersji z tematu: [cod nowy] Premium Points - Poradniki, Łatki oraz Pluginy - AMXX.pl: Support AMX Mod X - Zapisywanie Punktów powinno działać.
v0.2 - Poprawka zapisu by sebul

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8