Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

psiaq16 - zdjęcie

psiaq16

Rejestracja: 01.01.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.07.2010 12:58
-----

#148820 Klasa premium problem

Napisane przez stasekstaskowy w 02.07.2010 12:22

a wiec z broniami:
to
		case Delta:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "weapon_usp");
give_item(id, "weapon_M4a1");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 4;
}

na
		case Delta:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "weapon_usp");
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 4;
}


w public Death() szukasz
	if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{

new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}


i zamieniasz na
	if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || klasa_gracza[attacker] == Delta || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{

new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}

  • +
  • -
  • 1


#148370 Klasa premium problem

Napisane przez stasekstaskowy w 30.06.2010 16:14

odnosnie 2 skokow :
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}


zamien na

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == Delta)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}

  • +
  • -
  • 1