Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

volfen - zdjęcie

volfen

Rejestracja: 29.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.04.2013 19:28
-----

#526227 HUD

Napisane przez Flk w 19.03.2013 17:31

http://amxx.pl/topic/107967-info-hud/ tutaj masz takie :)


#460711 Perk "Celownik Laserowy"

Napisane przez Hleb w 23.09.2012 14:37

Dołączona grafika

Perk oparto na pluginach:

-http://amxx.pl/topic/31247-weapon-zoom-changer/ by Owner123
-http://amxx.pl/topic/68751-killstreak-134a-14c-wyzwania/ by Cypis'

Nazwa Perku: Celownik Laserowy

Zasada działania: Najpierw namierzamy cel w podwójnym zbliżeniu, następnie używając perku (klawisz C) wzywamy artylerię, po kilku sekundach pojawia się artyleria, która zrzuca bomby dokładnie w miejsce, gdzie wskazaliśmy celownikiem.

Jeżeli pomiędzy użyciem perku a przybyciem artylerii nie będziemy mieli podwójnego zbliżenia, wówczas artyleria nie przybywa a gracz traci możliwość ponownego wezwania.

Od czasu użycia perku, najdalej do momentu zrzutu bomb, jesteśmy niewidzialni w skali 30 na 255.

Będąc na pojedynczym czy podwójnym zblizeniu, nie możemy strzelać.

UWAGA!!

Perk wymaga modułu orpheu, pliki z nim zawarte znajdują się w paczce.
Wymagana jest podmiana pliku modules.ini, inaczej perk nie zadziała jak powinien.

Domyślny czas oczekiwania wynosi 5 sekund, zaś prędkość samolotu to 1500

#define PLANE_VELOCITY 1500
#define TIME_TO_ATTACK 5.0


jeżeli chcemy zmienić wartości to w define'ach zmieniamy wartości

Filmik przedstawiający użycie perku

http://www.youtube.com/watch?v=E3jb1trKHX0&feature=plcp

Dołączona grafika

Paczka z modelami/dźwiękami oraz plikami modułu orpheu - wystarczy rozpakować i podmienić folder cstrike.

Dołączona grafika
Załączony plik  cstrike.rar   560,61 KB  246 Ilość pobrań

Załączony plik  codperk_celowniklaserowy.sma   10,08 KB  183 Ilość pobrań
  codperk_celowniklaserowy.amxx
  • +
  • -
  • 26


#499180 Perk "Naboje Kalibru 20mm"

Napisane przez Hleb w 09.01.2013 20:13

Dołączona grafika

Nazwa Perku: Naboje Kalibru 20mm

Opis Perku: Ten perk, jeśli jest dzierżony, sprawia że strzały posiadacza perku nie są osłabiane przez wytrzymałość klasy przeciwnika. Np, strzał w brzuch z glocka zadaje 37 dmg (przy 0 wytrzymałości), jednakże jeśli ofiara ma 100 wytrzymałości, dmg jest redukowane do 20, a dzięki temu perkowi ofiara, która ma 100 wytrzymałości, dozna dmg dla 0 wytrzymałości, czyli te 37 dmg.

Dołączona grafika

Załączony plik  codperk_naboje20mm.sma   1,12 KB  308 Ilość pobrań
  codperk_naboje20mm.amxx
  • +
  • -
  • 23


#372576 Perk "Quad Damage"

Napisane przez Hleb w 28.02.2012 17:51

Szkoda że jak wciśniemy C i czas zaczyna nam lecieć i potem wciskamy non stop C to czas się regeneruje ale nie jestem pewny czy to przedłuża (czas w tym momencie też szybciej w dół leci)


Rzeczywiście, z mojej strony to było wielkie "niedopaczenie" xD, masz + za spostrzegawczość!

Załączony plik  codperk_quaddamage.amxx   5,05 KB  4 Ilość pobrań

Załączony plik  codperk_quaddamage.sma   2,71 KB  158 Ilość pobrań
  codperk_quaddamage.amxx

Naprawiono błąd, ze można było wielokrotnie perka użyć.
  • +
  • -
  • 7


#372244 Perk "Quad Damage"

Napisane przez Hleb w 27.02.2012 21:33

Dołączona grafika

Perk: Quad Damage

Opis: Jak sama nazwa perku wskazuje, zwiększa 4-krotnie zadawane dmg.

Zasada działania:

-po otrzymaniu perku, możemy go uruchomić klawiszem C
-po uruchomieniu rozjaśnia nam się ekran (skala 40 na 255) oraz możemy przez 15-30 sekund zadać 4 razy więcej obrażeń.
-gdy czas dobiega końca, perk automatycznie się niszczy.

Czyli prościej pisząc, jest to prawie stuprocentowa kopia Quake'owej wersji "Quad Damage"

Różnica między nimi to:
- jako perk losuje czas działania między 15 a 30 sekund (w Quake zawsze 30)
- nie ma dźwięku podczas strzału (mowa o dźwięku podczas uruchomienia perka)

Dołączona grafika

plik codperk_quaddamage.sma wrzucamy do folderu scripting.
plik codperk_quaddamage.amxx do folderu plugins
pliki z dźwiękami wrzucamy do sound/misc
w pliku "plugins_codmod.ini" w sekcji "perki" dopisujemy "codperk_quaddamage.smxx"

download

Załączony plik  sound.rar   76,35 KB  346 Ilość pobrań


Załączony plik  codperk_quaddamage.amxx   4,93 KB  9 Ilość pobrań


Załączony plik  codperk_quaddamage.sma   2,56 KB  341 Ilość pobrań
  codperk_quaddamage.amxx
  • +
  • -
  • 22