Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MineKamiL - zdjęcie

MineKamiL

Rejestracja: 27.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.07.2013 22:12
-----

#519995 Witam Mam Problem bo dodałem se do Coda Klasy z Frakcjami i nie mam nic jak g...

Napisane przez Heineken w 27.02.2013 14:46

masz cod-frakcje.ini w configs?? dodaj tam je


Czytać potrafisz? W wcześniejszych postał że dodawał frakcje do każdej klasy a ty wyskakujesz z frakcjami na ini.

Podaj mi sma QTM_CodMod.sma dodam ci tam all i powinno dzialać.


#520023 Witam Mam Problem bo dodałem se do Coda Klasy z Frakcjami i nie mam nic jak g...

Napisane przez Heineken w 27.02.2013 15:59

W pliku codmod.inc znajdujemy linijkę
native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
zamieniamy ją na
native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci,const frakcja[]);
2.Edytujemy plik QTM_CodMod.sma
W zmiennych globalnych dodajemy
#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1]
Szukamy funkcji ZarejestrujKlase i podmieniamy ją na to ponizej
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
        if(params != 8)
        return PLUGIN_CONTINUE;
        
        if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
        return -1;

        pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
        
        get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
        get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
        
        bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
        zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
        kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
        inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
        wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
        get_string(8, frakcja_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_FRAKCJA);
        
        return ilosc_klas;
}

Szukamy funkcji WybierzKlase usuwamy ją , szukamy funkcji WybierzKlase_Handle usuwamy ją zamiast nich wklejamy
Spoiler
public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
        for(new i = from - 1;i>=1;i--){
                if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
                        return true;
                }
        }
        return false;
}

public WybierzKlase(id)
{
        new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
        for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
        {
                if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
                        menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
                }
        }
        
        menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
        menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
        menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
        menu_display(id, menu);
}

public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
        if(item == MENU_EXIT){
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        
        new data[65], iName[64] 
        new acces, callback 
        menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) 
        
        new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
        
        new klasa[50],szTmp[5];
        for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
        {
                if(equali(data,frakcja_klas[i])){
                        WczytajDane(id, i);
                        format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
                        num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
                        menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
                }
        }
        
        WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
        
        menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
        menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
        menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
        menu_display(id, menu2);
        
        client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
        
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
        client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
        
        if(item == MENU_EXIT)
        {
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }       
        
        new data[65], iName[64] 
        new acces, callback 
        menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) 
        
        item = str_to_num(data);
        
        if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
        return PLUGIN_CONTINUE;
        
        nowa_klasa_gracza[id] = item;
        
        if(klasa_gracza[id])
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
        else
        {
                UstawNowaKlase(id);
                DajBronie(id);
                ZastosujAtrybuty(id);
        }
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
}



#519893 Witam Mam Problem bo dodałem se do Coda Klasy z Frakcjami i nie mam nic jak g...

Napisane przez Heineken w 26.02.2013 21:51

A w ogóle. dodałeś frakcje do silnika?
Czy tylko w klasach dodałeś :D


#519414 [ROZWIĄZANE] Witam Mam Problem z Kompilacja Klasy (.sma pliku)

Napisane przez dasiek w 25.02.2013 17:42

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1


#519363 [ROZWIĄZANE] Witam Mam Problem z Kompilacja Klasy (.sma pliku)

Napisane przez Play 4FuN w 25.02.2013 16:44

Otwórz sma np. tej klasy i znajdź w niej takie linijki

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 150.0, 0.3, idinflictor, damagebits);


Daj dwa entery i dodaj pod nią jakąś inną np.

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 120.0, 1.0, idinflictor, damagebits);


Całość tego fragmentu po edycji powinna wyglądać mniej więcej tak: (na moim przykładzie)

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 150.0, 0.3, idinflictor, damagebits);

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 120.0, 1.0, idinflictor, damagebits);

  • +
  • -
  • 1


#519351 [ROZWIĄZANE] Witam Mam Problem z Kompilacja Klasy (.sma pliku)

Napisane przez Play 4FuN w 25.02.2013 16:34

1. Wejdź w generator klas http://amxx.pl/generator-klas/
2. Pozaznaczaj jakieś bronie
3. Skopiuj z generatora linijkę zaczynającą się od new const bronie np.

new const bronie = (1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_MP5NAVY);

4. Otwórz twój plik .sma od klasy
5. Zamień linijkę new const bronie w sma klasy na tą z generatora
  • +
  • -
  • 1


#519342 [ROZWIĄZANE] Witam Mam Problem z Kompilacja Klasy (.sma pliku)

Napisane przez Play 4FuN w 25.02.2013 16:22

Sprawdź, skompiluj lokalnie
Załączony plik  codclass_StrzelecMP5.sma   1,86 KB  26 Ilość pobrań
  codclass_StrzelecMP5.amxx
  • +
  • -
  • 1


#519154 Dodawanie 5 + Inteligęcja więcej obrażeń z Brońi

Napisane przez Play 4FuN w 24.02.2013 21:56

http://amxx.pl/topic...-dmg-dla-klasy/
  • +
  • -
  • 1