masz cod-frakcje.ini w configs?? dodaj tam je
Czytać potrafisz? W wcześniejszych postał że dodawał frakcje do każdej klasy a ty wyskakujesz z frakcjami na ini.
Podaj mi sma QTM_CodMod.sma dodam ci tam all i powinno dzialać.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
MineKamiL nie posiada znajomych
Napisane przez
Heineken
w 27.02.2013 14:46
masz cod-frakcje.ini w configs?? dodaj tam je
Napisane przez
Heineken
w 27.02.2013 15:59
native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);zamieniamy ją na
native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci,const frakcja[]);2.Edytujemy plik QTM_CodMod.sma
#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64 new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1]Szukamy funkcji ZarejestrujKlase i podmieniamy ją na to ponizej
public ZarejestrujKlase(plugin, params) { if(params != 8) return PLUGIN_CONTINUE; if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS) return -1; pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin; get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY); get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU); bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3); zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4); kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5); inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6); wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7); get_string(8, frakcja_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_FRAKCJA); return ilosc_klas; }
public bool:is_in_previous(frakcja[],from){ for(new i = from - 1;i>=1;i--){ if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){ return true; } } return false; } public WybierzKlase(id) { new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje"); for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){ menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i]) } } menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); } public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new data[65], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle"); new klasa[50],szTmp[5]; for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { if(equali(data,frakcja_klas[i])){ WczytajDane(id, i); format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]); num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp)); menu_additem(menu2, klasa,szTmp); } } WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu2); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new data[65], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) item = str_to_num(data); if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; nowa_klasa_gracza[id] = item; if(klasa_gracza[id]) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie."); else { UstawNowaKlase(id); DajBronie(id); ZastosujAtrybuty(id); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Napisane przez
Heineken
w 26.02.2013 21:51
Napisane przez dasiek
w 25.02.2013 17:42
Napisane przez Play 4FuN
w 25.02.2013 16:44
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 150.0, 0.3, idinflictor, damagebits);
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 120.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 150.0, 0.3, idinflictor, damagebits);
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 120.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
Napisane przez Play 4FuN
w 25.02.2013 16:34
new const bronie = (1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_MP5NAVY);
Napisane przez Play 4FuN
w 25.02.2013 16:22
Napisane przez Play 4FuN
w 24.02.2013 21:56