Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Abes Mapper - zdjęcie

Abes Mapper

Rejestracja: 05.02.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: Prywatna
****-

#2053 Pott - kontrolowany gracz-bot

Napisane przez Abes Mapper w 07.03.2008 02:43

Potti 1.40
by p3tsin



Dołączona grafika
Gdy szperałem na Alliedmods, znalazłem fajny plugin. Pozwala on stworzyć bota którego możemy kontrolować jak chcemy. Oczywiście nie będzie sam chodził i strzelał jak normalne boty. Ma różne funkcje, np. Porusza się tak samo jak my, porusza się tak samo jak my ale z odwrotną osią, możemy wykonywać na nim komendy. Można stworzyć tylko jednego bota. Możemy wybrać w której drużynie bot ma się pojawić.
Naprawdę jest fajne uczucie gdy jesteś spectatorem i kierujesz sobie botem tak jak byś normalnie grał

Dołączona grafika
Standardowa [ http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20 ]

Dołączona grafika
amx_botadd - stwórz nowego bota
amx_botexec - wykonaj komendę na twoim bocie
amx_botmove <0-3> - w jaki sposób bot ma się poruszać
* 0: wylaczone poruszanie
* 1: rusza się tak samo jak ty
* 2: to samo co w * 1 ale ma dodatkowo lekkiego aima gdy strzela w przeciwnika
* 3: porusza się tak samo jak ty ale w odwróconej osi
amx_botcmds <1/0> - kiedy włączone, wszystkie komendy są wysyłane do bota
amx_botdel - wywal bota

Dołączona grafika
potti_hudcolor - zmiana koloru wiadomości HUD o bocie
potti_hudpos - zmiana położenia wiadomości HUD o bocie

Dołączona grafika
Mi się podoba plugin :) Teraz trochę się nim pobawię ;P

Pozdro :)

Załączone pliki

  • Załączony plik  Potti.rar   39,55 KB  1019 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 2


#1862 Alternative End Round Sounds

Napisane przez Abes Mapper w 03.03.2008 07:18

Prosta zasada. Nie działa Ci plugin, wgraj inną wersje. Zobacz czy ten plugin zadziała:

End Round Sounds

Takiemu jednemu też nie działało, ale jak wgrał to co jest wyżej to działało :)
  • +
  • -
  • 2


#1625 [MAPY] MOJE MAPY

Napisane przez Abes Mapper w 23.02.2008 15:48




xD Witam wszystkich zainteresowanych! xD

W tym temacie chciałbym wam przedstawić moje własne mapy.
Niektóre sam robiłem od zera a niektóre tylko oteksturowałem (dużo roboty xD).
Mapki robie w Valve Hammer Editor 3.5.
Mapki bardzo łatwo się robi. Tutorial i wszystko o robieniu map tutaj: KLIK
Mapki są możliwe do ściągnięcia na samym dole tematu. Mapy trochę głupio nazwałem.
Oczywiście to nie jest kolejność w jakiej robiłem te mapki xD


--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------


Pierwszą mapę jaką chciałbym przedstawić to:


aim_uS

Mapę zrobiłem dla Gościa który mnie o to poprosił. Narysował mi szkic a ja przystąpiłem do tworzenia.
To jest niewielka mapa. Tekstury są głównie dustowe. Są tak jak by dwa poziomy, jeden do na ziemi a na drugi wchodzi się schodkami. Nie jest wysoko, po prostu takie wzniesienie. Po obu stronach są wieże z AWP. Tam można kampić i strzelać do graczy :P. Zrobiłem jeszcze tajne pomieszczenie do którego wejście znam tylko ja :D, no jeszcze pokaże je temu Gościowi co mi zlecił mapę :). W tym pomieszczeniu naciska się guzik, i wszystko się trzęsie, z nieba spadają głazy (modele, nie zabijają) a po chwili jest wielkie BUM i każdy ginie oprócz tego kto nacisnął guziczek.



SCREENY:



Dołączona grafika
Dołączona grafika



--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------


Drugą mapę którą chciałbym przedstawić to:

City_Street

To mapa wzięta z gry Digital Paintball. Oczywiście musiałem przerobić i oteksturować. To taki zakątek miasta, gdzie można wchodzić na dachy.



SCREENY:



Tutaj odradzają się Terroryści:
Dołączona grafika

Tutaj odradzają się Anty-Terroryści
Dołączona grafika

Tędy się przechodzi z Terro do CT:
Dołączona grafika
Dołączona grafika


--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------



Trzecia mapka też jest wzięta z tej gry i tak jak City_Street przerobiłem i oteksturowałem

Castles_v1.2


Całość polega na tym że są dwa zamki. Jeden CT drugi T wiadomo. No i co trzeba robić? Zabijać się nawzjem :D


SCREENY:

Całość mapy:
Dołączona grafika

A to jest taka katapulta, jak na nią się wejdzie to cię wytrzeliwuje i żeby przeżyć musisz trafić w wodę:
Dołączona grafika

To jest tunel dzięki któremu możesz: przejść do drużyny przeciwnej, wyjść na środek mapy, otworzyć swoją lub wrogą bramę za pomocą strzału:
Dołączona grafika
Dołączona grafika



----------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------




Czwarta mapa którą chciałbym przedstawić to:


NoNameMap

To jest bardzo dziwna mapa dlatego nie wiedziałem jak ją nazwać. Odradzasz się w takim jak by kanale i spadasz w dół. Tam upadasz i masz tylko 8 HP. Kiedy runda się zacznie musisz wyskoczyć w tak jak by ścieki a prąd (ściekowy) zaprowadzi cię dalej. Pojawiasz się w tunelu? i wiatr? pcha cię na mapę. Tam są życia które możesz wziąć (jak nie chcesz to nie musisz xD) a dalej jest wnętrze i tam jest buyzone. Jak se coś kupisz to szukasz wroga i go zabijasz. Oteksturowanie jest śniegowe.


SCREENY:

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika



----------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------



Piątą mapę jaką chciałbym przedstawić to:


Garage_Mix

To jest bardzo dziwna mapa. Najpierw robiłem ją od zerwa ale potem stwierdziłem że nudna. To z różnych źródeł pododawałem różne rzeczy. Wygląd ma jak podziemny garaż. Na dachu jest miejsca lądowania dla helikoptera. Tam zaczynają CT. Pod miejscem na lądowanie, z tyłu, jest od groma broni. CT Mogą iść albo szybem albo takim wysięgnikiem który jeździ w górę i w dół. Mają też 3 kamery. Na dole jest tunel w ścianie (tunel wziąłem z cs_siege). Najpierw po prawej stronie można włączyć i wyłączyć światło. Dalej na prawo jest szyb wentylacyjny. Następnie jest tam karabin maszynowy a dalej winda na górę tam gdzie się odradza Terro.
Na mapie są 2 karabin z których można strzelać, taki niby "Portal", Jeep i inne duperele :D


SCREENY

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika



-----------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------



Szóstą mapkę jaką chciałbym przedstawić to:


Omaha_Beach
(znana jako Niemcy3)

Cała mapa ma charakter wojenny. CT odradza się na łodziach na wodzie. Terro odradza się na klifach skąd mają 3 karabiny i jedna broń to taka co strzela jak z czołgu, nie wiem jak to nazwać. CT ma dwa wejścia na klify, jedno to lina, a drugie to drabina w środku klif. Każdemu bardzo podoba się ta mapa. Na plaży są takie konstrukcje metalowe, no wiecie :P a koło nich apteczki z życiami. Jest też mała budowla a w środku są 3 AWP.
Pewnie graliście w Medal of Honor, tam była taka misja co się podpływa do plaży a Niemcy są na klifach i strzelają w was. Na tym się właśnie sugerowałem. Plaże i to co strzela wziąłem z mapy: Beach_Attack. A klify z takiej mapy testowej.



SCREENY:

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika


------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
Siódmą mapę którą chciałbym przedstawić to:

fy_arenaball_pb

Mapę wziąłem z gry Digital PaintBall. Oteksturowałem ją i musiałem trochę rzeczy pozmieniać. To jest taka jedna z lepszych moich map. Malutka mapa ale bardzo fajna. Resztę można zobaczyć na screenach.

SCREENY

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika


--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------

Ósmą mapę którą chciałbym przedstawić to:

st_sky

Sama nazwa mówi, że to mapa ST (Stupid Map). Jest bardzo głupia. Wszystko dzieje się w kosmosie. Grawitacja jest 800 bo nie umiałem innej :/

Dołączona grafika


--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------

Dziewiąta mapka to:

de_budowa

Dla kumpla przerobiłem aim_constru na de_budowa. Dużych zmian nie wprowadziłem ale sami zobaczcie ;) Jest tajne pomieszczenie CREDITS ^^

SCREENY

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika


---------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------

Dziesiąta moja mapeczka to:

de_fanatic

Mapka na zamówienie, bardzo fajnie się na niej gra ;) Oteksturowanie dustowe. Jest tajne pomieszczenie CREDITS ^^

SCREENY

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika


---------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------

Jedenasta moja mapeczka to:

aim_NitroS

Więcej tutaj: http://amxx.pl/viewtopic.php?t=7695


---------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------

D O W N L O A D:



aim_uS
http://abes-mapper.pl/aim_uS.bsp
http://abes-mapper.pl/aim_uS.res
http://abes-mapper.pl/de_thefort.wad



City_Street
http://abes-mapper.p...city_street.bsp


Castles_v1.2
http://abes-mapper.p...astles_v1.2.bsp


NoNameMap
http://abes-mapper.p...s_nonamemap.bsp


Garage_Mix
http://abes-mapper.p..._garage_mix.bsp
http://abes-mapper.pl/de_vegas.wad


Omaha_Beach (Niemcy3)
http://abes-mapper.pl/Omaha_Beach.bsp


fy_arenaball_pb
http://abes-mapper.p...renaball_pb.bsp


st_sky
http://abes-mapper.pl/st_sky.bsp

de_budowa
http://abes-mapper.pl/de_budowa.bsp

de_fanatic
http://abes-mapper.pl/de_fanatic.rar


PRZETESTUJ BETA MAPE! (tylko dwa spawny)
de_falowiec
http://abes-mapper.pl/de_falowiec.rar

No i to by było na tyle... Jak będę robił to jeszcze dodam.

Jeśli jakaś mapa nie chce działać to proszę do mnie pisać!
GG: 10242690[/size]



THX ZA UWAGĘ I POZDRO :)



  • +
  • -
  • 3


#1545 [Awp Crosshair] Celownik w AWP

Napisane przez Abes Mapper w 21.02.2008 15:04

Awp Crohssair 1.1b
by Hip_hop_x



Dołączona grafika
Ten plugin daje każdemu mały celownik w AWP (nie działa w Scout). Przy przybliżeniu, celownik lekko drży (można wyłączyć i włączyć)

Dołączona grafika
awp_crosshair 1 //1 - Aktywacja, 2 - Dezaktywacja Pluginu.
awp_shake 1 //1 - Aktywacja, 2 - Dezaktywacja drżenia celownika

Dołączona grafika
Standardowa [ http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20 ]

Dołączona grafika
Engine

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#1543 Screen Shake 1.0 by ThantiK

Napisane przez Abes Mapper w 21.02.2008 14:54

Screen Shake 1.0
by ThantiK


Dołączona grafika
Ten plugin pozwala trząść ekranem każdego z graczy. Admin wpisuje komendę, nick gracza i mu się trzęsie ekran.


Dołączona grafika
amx_shake

Dołączona grafika
Standardowa [ http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20 ]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#1534 ViewMode v2

Napisane przez Abes Mapper w 21.02.2008 13:38

ViewMode 1.0
by Throstur


Dołączona grafika
Przedstawiam wam fajny plugin ;] Umożliwia on widok zza pleców. Tak jak w GTA 3, Vice City, SA.
W say należy wpisać: /thirdperson

Dołączona grafika
viewmode_v2.amxx należy skopiować do: addons/amxmodx/plugins i do plugins.ini dopisać: viewmode_v2.amxx
Plik rpgrocket.mdl należy skopiować do folderu models w cstrike

Dołączona grafika
amx_viewmode 1				//	1 włączony plugin, 0 wyłączony
amx_viewmode_allowrnd 1			//	jak jest 0, nikt nie może losowo wybrać widoku
amx_viewmode_force_thirdperson 0	//	jak jest 1, wymusza widok z trzeciej osoby
amx_viewmode_force_upleft 0		//	jak jest 1, wymusza widok z trzeciej osoby ale kamera jest blisko po lewej stronie
amx_viewmode_force_topdown 0		//	jak jest 1, wymusza widok z góry

Dołączona grafika
say /firstperson - widok z pierwszej osoby
say /thirdperson - widok z trzeciej osoby
say /randomview - losowy widok

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1