Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KoXeN CsClub.pl - zdjęcie

KoXeN CsClub.pl

Rejestracja: 22.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.03.2015 16:34
-----

Moje tematy

5kills plugin

20.05.2013 09:21

Znalazłem na forums.alliedmods.net plugin który bardzo mi się spodobał.
 
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=189526 
 
Pobrałem go wrzuciłem wszystkie pliki i zrestartowałem serwer. Oczekiwanego efektu brak. Po lekkim grzebaniu w konsoli zobaczyłem że serwer nie może wogóle otworzyć pluginu. Otworzyłem jego sm i skompilowałem go przez 
http://www.sourcemod.net/compiler.php
Wrzuciłem jeszcze raz na serwer odpaliłem przez konsolę i dostałem
 
 Native "BfWriteByte" was not found. 
Pogrzebałem trochę i usunąłem 
 
ShowKeyHintText(client,"  ď»żć¬˘čżŽä˝żç”¨CS:GO杀敌ćŹç¤ -By fs_wTong www.devzone.cn");
z sekcji
 public ShowKillMessage(client,type)
i cały 
public ShowKeyHintText(client,String:sMessage[])
{
new Handle:hBuffer = StartMessageOne("KeyHintText", client); 
if(hBuffer==INVALID_HANDLE)
return;
BfWriteByte(hBuffer, 1); 
BfWriteString(hBuffer,sMessage); 
EndMessage();
}
skompilowałem jeszcze raz i plugin się uruchomił. Zrobiłem restart serwera. Zanim wszedłem na serwer pobrało kilka plików które były dołączone do pluginu. Strzelam do botów i nic, 0 efektu nic się nie wyświetla. Chodzi mi o taki efekt jak na screenach i filmiku z youtube który był dołączony do tematu na 
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=189526 
Co zrobić, aby plugin działał jak należy?  :)


W konsoli dziś rano znalazłem jeszcze to 

L 05/20/2013 - 10:04:00: [SM] Plugin encountered error 15: Array index is out of bounds
L 05/20/2013 - 10:04:00: [SM] Displaying call stack trace for plugin "5kills.smx":
L 05/20/2013 - 10:04:00: [SM] [0] Line 120, /groups/sourcemod/upload_tmp/textmyxEXC.sp::Event_round_start()

Klasa tylko dla danego teamu.

22.01.2013 16:02

Witam. Chciałbym stworzyć klasę która byłaby tylko dla danego teamu. Nie chciałbym aby ktoś mi ją przerobił tylko aby pokazał jak to zrobić.

Napisałem coś takiego, ale niestety można jej używać w obu teamach.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
	  
new const nazwa[]   = "CT";
new const opis[]	= "CT";
new const bronie	= (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 11;
new const kondycja  = 22;
new const inteligencja = 33;
new const wytrzymalosc = 44;
  
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(get_user_team(id) == 2)
{
  client_print(id, print_chat, "[CT] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_flashbang");
  
return COD_CONTINUE;
}