Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

mlody999 - zdjęcie

mlody999

Rejestracja: 19.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.03.2013 16:36
-----

#524217 [ROZWIĄZANE] komenda na bron

Napisane przez BsK w 13.03.2013 16:30

tutaj masz skrypt:
;// autopodnoszenie broni
;alias "sx.clg00" "sx.clg01"
;alias "sx.clg01" "_cl_autowepswitch 0; echo Autopodnoszenie off; sx.clg10; alias sx.clg00 sx.clg02"
;alias "sx.clg02" "_cl_autowepswitch 1; echo Autopodnoszenie on; sx.clg20; alias sx.clg00 sx.clg01"
;alias "sx.clg10" "sx.motd0; motd_write [Autopodnoszenie OFF]; sx.motd"
;alias "sx.clg20" "sx.motd0; motd_write [Autopodnoszenie ON]; sx.motd"
;alias "sx.motd" "developer 1; motd; developer 0; motdfile sxmotd.txt; wait; motdfile motd.txt"
;alias "sx.motd0" "motdfile sxmotd.txt"
bind "'" "sx.clg00"

Jeśli chodzi o samą komendę:
_cl_autowepswitch "1"
lub
_cl_autowepswitch "0"

spróbuj :)


#505695 problem z neobans

Napisane przez Magiczny. w 23.01.2013 18:42

Z folderu web kopiujemy pliki (wszystkie poza neobans_update.php) do katalogu www w którym zainstalowane jest amxbans, tak aby pliki wylądowały w tym samym miejscu co ban_list.php ban_search.php itp


Te pliki sa w twoim glownym folderze amxbans tam ,gdzie go instalowales ;)
  • +
  • -
  • 1


#489435 CSPromod BETA 1.09

Napisane przez Magiczny. w 11.12.2012 18:51

Dołączona grafika

Długo wyczekiwana nowa beta gry pod nazwą CSPromod BETA 1.09 jest już dostępna.
Gra od początku była tworzona przez tzw wolontariuszy czyli zupełnie za darmo, aż do teraz. Jak zapowiadali już wcześniej developerzy, dla gry nadchodzą spore zmiany, na lepsze. Pierwszą i dość sporą zmianą jest to, że już w niedalekiej przyszłości developerski wolontariusz zmieni dla większości w pełno płatną pracę. Niestety nie znamy więcej szczegółów co do tego, ale wszystko zmierza ku dobremu.
Jak zapewniają programiści, jest to zdecydowanie najlepsza wersja gry dotychczas, należy jednak pamiętać, że to ciągle beta, i w dalszym ciągu możemy natrafić na niewielkie błędy.
Podczas ostatnich lat, developerzy uporali się ogromną ilością bugów, oraz dodali sporo przydatnych rzeczy, takich jak deatchmatch oraz przestrzenny dźwięk GoldSrc. Kilka osób miało szansę to przetestować podczas weekendowej publicznej DM alphy 1.09 w marcu. Wszystkie opinie oraz zgłoszone bugi stanowczo przyczyniły się do ulepszenia tej gry.

A wiec jak to wyglada??? Zapraszam do obejrzenia filmu:
Counter-strike PROMOD deathmatch test (1.09 beta) - YouTube

Dla uzytkownikow Steam gra jest 100% darmowa ,jedyne co nalezy zrobic to przejsc do swojej biblioteki Steam ,kliknac "wszystkie gry" ,wybrac "narzedzia" i poszukac Source SDK Base 2007 nastepnie go pobrac. Po pobraniu pliku i instalacji odwiedzamy strone cspromod.com gdzie na dole strony mamy kilka mirrorow z ktorych mozemy pobrac naszego CsPromod BETA 1.09.
  • +
  • -
  • 3


#503741 jak dodac vipa?

Napisane przez Tytanowy w 19.01.2013 16:14

Gotowe.

Załączone pliki




#503543 jak dodac vipa?

Napisane przez Tytanowy w 19.01.2013 12:08

"Nick" "Haslo" "xz" "a"

Dodajesz to w pliku users.ini na samym dole, przy następnym uruchomieniu mapy vip będzie przypisany na dany nick. Pamiętaj jednak, że będziesz wtedy w konsoli musiał wpisać te hasło komendą
setinfo _pw "TwojeHaslo"
@UPW sma nic nie trzeba dodawać, teraz trzeba dodać jedynie w pliku users.ini