Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Puni07 - zdjęcie

Puni07

Rejestracja: 14.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.01.2025 18:01
-----

#779249 Pytanie o hud

Napisane przez Boski Z Polski w 27.12.2024 10:54


Teoretycznie HUDu nie da się zrobić w kilku kolorach, ale w praktyce, jeśli ktoś ruszy głową i dobrze pomyśli, to można to obejść. Można osiągnąć efekt wielu kolorów poprzez użycie kilku osobnych HUDów. Maksymalnie na ekranie można wyświetlić 4 HUDy przy użyciu funkcji show_hudmessage. 


Praktycznie i teoretycznie nie da się zrobić żeby jeden obiekt hud był w kilku kolorach, a co do dzielenia na kilka obiektów hud. Powodzenia w zarządzaniu czymś takim. W typowych pluginach typu hud zajmujesz cały czas kanały, więc przy większych modach (więcej obiektów hud) po prostu wiadomości nie będą się wyświetlać czy w inny sposób będą się bugować.
 


Tutaj trzymaj na szybko coś wykombinowane oraz z wyczyszczonym kodem, nie wiem nawet czy działa bo dawno już w amxxie nie pisałem i nie miałem gdzie tego spradzić ale sama logika działania powinna być git nawet jakbyś chciał coś po swojemu pokombinować to już masz rozpisane jak to zrobić. 


Nie będzie to działać. W tym przypadku class_perk_message będzie nadpisywać hud_message w przypadku, gdy cod_get_user_class_id będzie prawdą, więc będzie tylko pokazywać się jedna rzecz.
 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Multi HUD"
#define VERSION "1.0.0"
#define AUTHOR "Boski Z Polski"

new hud1, hud2, hud3, hud4, hud5;

public plugin_init() 
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    hud1 = CreateHudSyncObj();
    hud2 = CreateHudSyncObj();
    hud3 = CreateHudSyncObj();
    hud4 = CreateHudSyncObj();
    hud5 = CreateHudSyncObj();
}

public client_putinserver(index)
{
    set_task(1.0, "showHud", index, .flags="b");
}

public client_disconnected(index)
{
    remove_task(index);
}

public showHud(index)
{
    new name[33];
    get_user_name(index, name, 32);

    set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(index, hud1, "NAME1: %s", name);

    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(index, hud2, "^nNAME2: %s", name);
    
    set_hudmessage(0, 0, 255, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(index, hud3, "^n^nNAME3: %s", name);

    set_hudmessage(255, 255, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(index, hud4, "^n^n^nNAME4: %s", name);
    
    set_hudmessage(0, 255, 255, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(index, hud5, "^n^n^n^nNAME5: %s", name);
}

Rezultat:
462582501_1143145747816634_5670635410841906867_n.png
jeden obiekt HUD się nie będzie wyświetlać bo wszystkie kanały zajęte czytaj rzeczy takie jak wiadomości z immesage, pokazywanie obrażeń (standard plugin abd) nie będą po prostu działać (nie będą się wyświetlać albo tak jak na powyższym przykładzie, coś sobie zniknie). Jeżeli kogoś będzie satysfakcjonować takie rozwiązanie to tak, w pierwszym poście źle napisałem. 
 


Boski jest ten świat ukłony dla PANA 


Robię ukłon do podłogi :)


  • +
  • -
  • 4


#712975 Zna ktoś tytuł tej nuty ?

Napisane przez Klakier w 08.10.2015 18:24

Jak w temacie :D

 

reputy lecą !

Załączone pliki

  • Załączony plik  5.mp3   160,24 KB  65 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#778037 [ROZWIĄZANE] Plugin paczki

Napisane przez WiChuRa. w 10.02.2024 12:47

Chyba to, na własne nagrody zmienisz korzystając z kodu źródłowego:

 

[cod nowy]Bonusy wypadające z graczy. - Poradniki, Łatki oraz Pluginy - AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod


  • +
  • -
  • 1


#551151 [ROZWIĄZANE] Plugin wyświetlający wiadomość w hud

Napisane przez xenos w 01.07.2013 00:31

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            204 bytes
Code size:              336 bytes
Data size:              572 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=39 cells (156 bytes)
Total requirements:   17496 bytes
Done.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#531974 [ROZWIĄZANE] Klasa 3 warningi

Napisane przez Raen w 06.04.2013 09:28

Proszę:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#517822 [Problem] Frakcje mieszają się

Napisane przez Heineken w 21.02.2013 10:53

Boże :D
Robisz coś rób dobrze znowu żle dodałeś.

  frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle klasy";		<-----Tu nazwa frakcji
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Zwinny"))			<----- Tu nazwa klasy

Na odwrut masz dodane nie będęszukał co jeszcze co ja wróżka jestem?
Podaj jake klasy są źle gdzie powinny być i tyle.


Prawidłowo powinno być tak:

if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Zwinny"))			<----- Tu nazwa klasy
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle klasy";		<-----Tu nazwa frakcji



#517815 [Problem] Frakcje mieszają się

Napisane przez Heineken w 21.02.2013 10:22

Nie miałeś dodane

frakcja_klas[ilosc_klas] = "Mega Premium"
do mistrza partyzantów :D

if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Diler (Klasa Premium)"))
	    frakcja_klas[ilosc_klas] = "Premium klasy";
Tu się pomyliłeś zamiast Premium Klasy było Mega Premium :D


#517771 [Problem] Frakcje mieszają się

Napisane przez Heineken w 20.02.2013 23:56

zobacz teraz.

Załączone pliki