Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Maniek1122 - zdjęcie

Maniek1122

Rejestracja: 29.12.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.01.2013 04:09
-----

#493155 [ROZWIĄZANE] jak edytowac top15

Napisane przez ZizU w 24.12.2012 13:06

Chyba ten
stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)
<ciach!>
  • +
  • -
  • 1


#495554 [ROZWIĄZANE] jak wyloczyc rekalmowanie /rs aby wloczyc ?????

Napisane przez glut w 29.12.2012 18:57

Czytanie ze zrozumieniem

erc_time_ads <iTime> // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie  informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120

  • +
  • -
  • 1


#496419 [ROZWIĄZANE] czy można dać admina na czas?

Napisane przez Proki w 31.12.2012 17:41

tak jak w temacie jest taka mozliwosc ??????? jak nie to jest taki plugin czy coś ??????
  • +
  • -
  • 1


#496432 [ROZWIĄZANE] czy można dać admina na czas?

Napisane przez xxdrowenxx w 31.12.2012 18:05

wiem że można przez amx bans takie coś
  • +
  • -
  • 2


#496434 [ROZWIĄZANE] czy można dać admina na czas?

Napisane przez LuKoIl w 31.12.2012 18:07

Masz tutaj plugin:
http://amxx.pl/topic...t-na-dany-czas/
lub jak masz amxbansa z którego adminów czyta z bazy to jak dodajesz admina masz opcje "Admin aktywny przez" i tam wpisujesz ilość dni.
  • +
  • -
  • 2


#496437 [ROZWIĄZANE] czy można dać admina na czas?

Napisane przez Tomkowic w 31.12.2012 18:14

Proszę:
http://amxx.pl/topic...t-na-dany-czas/


@@@

Nie zwróciłem uwagi że ktoś już napisał, a miałem stronę otwartą wcześniej.
  • +
  • -
  • 2


#496471 [ROZWIĄZANE] czy można dać admina na czas?

Napisane przez Proki w 31.12.2012 22:20

dzięki zaraz sprawdze :P

a mam pytanie da sie tam dac np na hasło ?????
  • +
  • -
  • 1


#496512 [ROZWIĄZANE] czy można dać admina na czas?

Napisane przez LuKoIl w 01.01.2013 07:34

Hasło musisz adminowi ustawić normalnie w pliku unser.ini.
  • +
  • -
  • 2


#217391 Zmiana modeli broni dla klas/perków

Napisane przez Goliath w 19.02.2011 20:34

Witam!
Dzisiaj pokażę wam, jak zrobić klasę/perk ze zmienionym modelem broni (p_/v_/w_). Zacznę od wytłumaczenia, który model za co odpowiada:
- v_* jest to model, który widzimy my z perspektywy 1. osoby,
- p_* jest to model broni w naszych rękach, jaki widzą inni gracze,
- w_* jest to model broni leżącej na ziemi.

CoD Nowy
Zacznijmy od przygotowania pliku. Weźmy np. takiego Rushera. Plik .sma wygląda tak:
Spoiler

Dodajmy wsród zmiennych warunek typu true/false (o nazwie ma_klase dla klasy lub ma_perk dla perku) i wrzućmy do forwardów cod_class_enabled i cod_class_disabled (jeżeli zmieniamy to dla perku, to do forwardów cod_perk_enabled i cod_perk_disabled). Następnie zaincludujmy potrzebną bibliotekę fakemeta oraz dodajmy modele do plugin_precache (żeby się ściągały przed dołączeniem do serwera).
Spoiler


Zacznijmy od zmiany modelów p_ i v_. Dodajemy to do plugin_init:
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")

A to na koniec pliku:
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
{
if(weapon == CSW_M3) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_m3.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_m3.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
}
}
}

Całość wygląda tak:
Spoiler

Teraz zajmijmy się zmianą modelu w_. Dodajemy to do plugin_init:
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");

A to na koniec pliku:
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED

if(!equali(model, "models/w_m3.mdl")) //tutaj wpisujemy ścieżkę do STAREGO modelu w_, czyli tego który chcemy podmienić
return FMRES_IGNORED;

new entityowner = pev(entity, pev_owner);

if(!ma_klase[entityowner]) //tutaj wpisujemy ma_perk lub ma_klase
return FMRES_IGNORED;

engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_m3.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}

A to gotowy .sma:
Spoiler


To by było na tyle. Mam nadzieję, że zrozumieliście jak to zrobić. Niestety - modele musicie sami sobie znaleść ;P.
  • +
  • -
  • 38


#495808 [ROZWIĄZANE] Przerobienie SMA na AMX

Napisane przez mleczarnia w 30.12.2012 09:50

oj lap : D

wchodzisz na ta strone i pobierasz :)

http://www.speedysha...5z/CodBots.amxx
  • +
  • -
  • 1


#195952 Obsługa botów CodMod

Napisane przez Goliath w 12.12.2010 18:40

Leci plusik :) . Wszystko pięknie działa, boty same wybierają klasę i expią. Zauważyłem, że na zBotach też to działa, tylko że exp nie leci...
  • +
  • -
  • 4


#213386 Regulamin Shoutbox

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 06.02.2011 15:39

Wymagana ilość postów podniesiona do 100
  • +
  • -
  • 13


#372340 Regulamin Shoutbox

Napisane przez Ojciec Dyrektor w 27.02.2012 23:41

Wymagana ilość postów, aby korzystać z shoutboxa wynosi 200.
  • +
  • -
  • 22


#495724 POprosze o Skomplikoweanie Tego co tu Mam

Napisane przez mleczarnia w 29.12.2012 23:51

masz rushera

http://www.speedysha...ass-rusher.amxx


jak dam rade na jutro zrobie wiecej.

sprawdz czy dobrze dziala ale powinna,
  • +
  • -
  • 1


#492109 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez Krzysztof97 w 20.12.2012 22:26

Mam pytanie, co zedytować, żeby móc więcej niż 120 statów dać w daną umkę? :D
  • +
  • -
  • 1