Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KarooleeK - zdjęcie

KarooleeK

Rejestracja: 28.12.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.01.2013 23:16
-----

#506820 Paczka CoD MoD By Vezkin

Napisane przez MrWilku w 26.01.2013 12:22

Proszę

; Access flags:
; a - Immunited (Gracz nie może być slapowany , kickany , banowany) Prefix HeadAdmin
; b - Rezerwacja Slota
; c - Pozwala Kickać (amx_kick)
; d - Pozwala Banować i UnBanować Graczy (amx_ban & amx_unban)
; e - Pozwala Slapować (amx_slay & amx_slap)
; f - Pozwala Zmienić Mape (amx_map)
; g - Pozwala Ustawić Cvara (amx_cvar) (Tym sie nie bawic bo popsujecie serwer , dostępne tylko w rękach Veskina)
; h - Pozwala Konfigurować System Serwera (To Samo nie bawić bo popsujecie)
; i - Pozwala Czatować jak admin (amx_chat)
; j - Pozwala Votowac (amx_vote)
; k - Pozwala zalozyc haslo na serwer (sv_password)
; l - Pozwala na dostęp do Rcon ( Brak Komendy )
; m - Admin Flag A <----- Kapitan
; n - Admin Flag B <----- Worm
; o - Admin Flag C <----- General
; p - Admin Flag D <----- Phantom
; q - Admin Flag E <----- Terminator
; r - Admin Flag F <----- Amadeusz
; s - Admin Flag G <----- Samuraj
; t - Admin Flag H <----- Admin Menu
; u - Menu Acces
; v - Prefix VIP
; w - Prefix Admin
; x -
; y -
; z - Gracz (nie admin)
  • +
  • -
  • 1


#496393 [ROZWIĄZANE] Zmiana 2x klas oraz silnika.

Napisane przez Amaroq w 31.12.2012 16:30

Silnik

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#496376 [ROZWIĄZANE] Zmiana 2x klas oraz silnika.

Napisane przez Pudliszka w 31.12.2012 15:29

Poprawiony kamandos :)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = -10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}




Wojskowy

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Wojskowy";
new const opis[] = "Dostaje 1/30 z M4A1";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && random_num(1,30) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/




W silniku zmienić

Tylko tego nie dałem rady :c
Sory!:c
  • +
  • -
  • 1