#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Murzyn(Premium)";
new const opis[] = "1/6 z M4A1 , 1/2 z he. Bardzo szybki";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 58;
new const kondycja = 93;
new const inteligencja = 3;
new const wytrzymalosc = 2;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "aQn");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Szansa");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[Murzyn [Klasa Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 00.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+0.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse