Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Brian OConner - zdjęcie

Brian OConner

Rejestracja: 25.12.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.11.2014 13:35
-----

#672389 RS by Szarlota(na święta)

Napisane przez Szarlota w 28.11.2014 16:11

  • Ilość kawałków  14
  • Typ dźwięku  mp3 /120/256/320 kbps
  • Długość utworów  9-18 sekund

 

 

 

Spis piosenek :)

 

CT

1-Cascada: Last Christmas ~ Remix
2-Basshunter - Jingle Bells (Bass)
3-Coca-Cola® Christmas Song by "Melanie Thornton - Wonderful Dream (Holidays Are Coming)"
4-Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
5-Świąteczne EP-Nie pada śniego
6-Morgen - Święta przed PC
7-Morgen - Święta przed PC
TT
1-Wham - Last Christmas (with lyrics biggrin.png)
2-Świąteczne EP-Nie pada śnieg.
3-Shakin' Stevens - Merry Christmas Everyone
4-Świąteczne EP-Nie pada śnieg
5-Świąteczne EP-Nie pada śnieg
6-Morgen - Święta przed PC
7-Morgen - Święta przed PC

 

Link do pobrania :) http://www27.zippysh...93556/file.html

 

Życzę miłego słuchania,oraz proszę o nie naśladowanie osoby która śpiewa utwór numer "6" w folderze "CT" oraz "7" w folderze "TT" smile.png 


  • +
  • -
  • 3


#642458 Roundsound by Lenka

Napisane przez Lenka w 08.06.2014 15:37

  • Ilość kawałków - 34
  • Typ dźwięku - .mp3
  • Długość utworów - 15-17 sek

 

TYTUŁY UTWORÓW

Alvaro Estrella - All In My Head
Ariana Grande Ft. Iggy Azalea - Problem
Artur Labor - Sonya's Song
Bellini - Tic Tic Tac
Benny Benassi Ft. Gary Go - Let This Last Forever
Boier Bibescu Ft. Fly Project - H.O.P. (Eddie Mono Club Mix)
Bryce - Blade Theme (Original Mix)
Carolina Marquez - Super (Bacefook Edit Mix)
Cash Cash - Overtime (Vicetone ReMix)
Cheryl Cole - Crazy Stupid Love (HH Vs Moto Blanco)
Deepside Deejays - In My Heart (Eugene Star Extended ReMix)
DJ Snake & Lil' Jon Ft. Pitbull & Ludacris - Turn Down For What (ReMix)
Elena Gheorghe Ft. Glance - Mamma Mia
Firebeatz - Bazooka
Flexy - Mamasita (Eugene Star ReMix Extented)
Ganga Project - Clap Your Hands
Haddaway - What Is Love (DJ Nejtrino & DJ Stranger ReMix)
Jason Derulo Ft. Snoop Dogg - Wiggle
Kros Vs. Miki M t. JD & Juliana Pasini - Toca Boca
La Roux - Uptight Downtown
Magic System Ft. Ahmed Chawki - Magic In The Air
Mellina Ft. Panos C - Ela Edo
Neon Jungle - Louder
Ni Ego - Lift Me Up
Nick Kamarera Ft. Eila - Sunny Summer Day
Nico & Vinz - Am I Wrong
Paula DeAnda & Jump Smokers - Horns Blow
Pitbull Ft. JLO & Claudia Leitte - We Are One (Ole Ola) (Dave Dean Bootleg Mix)
Rob & Chris - Uh La La La
Sigma - Nobody To Love
Sophia Del Carmen Ft. Pitbull - Lipstick
Spag Heddy - Love On First Sine
The Chainsmokers - #Selfie

 
DOWNLOAD:
http://www68.zippysh...04576/file.html


  • +
  • -
  • 7


#473171 FreeLVL

Napisane przez dasiek w 30.10.2012 21:54

Darmowy Level to modyfikacja która doda graczom lvl na start zależny od Aktualnie maksymalnego na serwerze.
Jak to działa?

Na początku rundy wyszukuje na serwerze gracza który ma największy level. Jego Lvl mnoży przez ustawiony procent (w zmiennej) i przy spawnie gdy gracz ma mniejszy lvl niż obliczony - dostaje go. Rzecz ta dzieje się co rundę. Przykład działania.

Gracz A - Komandos 80 Lvl.
Gracz B - Rambo 2 lvl.
------- gracz a ma największy lvl więc 20 % (domyślnie ustawiony procent najwyzszego którego gracze mają dostać) więc Gracz B Dostanie 16 lvli.
Gracz A Zmieia z Komandosa (80 Lvli) na Rambo gdzie ma 1 lvl.
Gracz B Gra Rambo z 16 LVLem.
------- po odrodzeniu Największym Lvlem na serwerze jest 16 lvl więc Gracz A dostanie jego 20%.

Ilość procentów można ustawić.

Otwieramy Silnik Coda i dodajemy przed plugin_init

new min_lvl = 0;
new Float:procent = 0.20; // liczba 0.20 oznacza 20 % max lvl'u. Dajac 0.5 damy 50 % a 1.0 - 100 % lvlu

Szukamy public NowaRunda() i przed
freezetime = true;
dodajemy
FindMaxLvl();
Szukamy Odrodzenie(id) i przed

if(punkty_gracza[id] > 0)
  PrzydzielPunkty(id);

dodajemy
if(poziom_gracza[id] < min_lvl)
{
  client_print(id,print_chat,"[Balans Cod] Wykrylem duze problemy z balansem lvli na serwerze");
  client_print(id,print_chat,"[Balans Cod] W ramach tego dostales %i na start",min_lvl);
  UstawDoswiadczenie(id,PobierzDoswiadczeniePoziomu(min_lvl)+1);
  poziom_gracza[id] = min_lvl;
  SprawdzPoziom(id);
}

Do pluginu dodajemy funkcje.
public FindMaxLvl()
{
min_lvl = 0;
new max_lvl=0;
for(new id=1;id<=32;id++)
{
  if(poziom_gracza[id] > max_lvl)
   max_lvl = poziom_gracza[id];
}
min_lvl = floatround(max_lvl*procent);
}

Kod nie jest Młody - kilka miechów temu zrobiłem go dla Siebie ale Widząc prośby o "lvl na star" postanowiłem opublikować. Jak jakieś błędy są proszę o napisanie. Ta wersja działała na moim serwerze.
  • +
  • -
  • 15


#688 Alternative End Round Sounds

Napisane przez bicek w 30.01.2008 11:03

Alternative End Round Sounds
Opis Pluginu:
Alternative End Round Sounds to kontynuacja pluginu roundsounds czyli muzyka na koniec rundy. Plugin działa z plikami *.mp3 jak i *.wav zaleca się stosowanie plików .mp3 z .wav jest więcej problemów. Plugin ma dużo funkcji i jest bardzo prosty w obsłudze.

Instalacja:
Zawartość archiwum wrzucamy do addons/amxmodx do plugins.ini dopisujemy
alt_end_round_sounds.amxx
do folderu soundmisc wrzucamy nasza muzykę i konfigurujemy plugin.

Konfiguracja:
plik roundsound.ini:
ten plik odpowiada za listę utworów które mają się odtwarzać po każdej rundzie, oddzielne dla ct i tt

utwory dopisujesz w następujący sposób
składnia: "plik z muzyką" "drużyna"
"sound/misc/ctwinnar2.wav" "CT"
"sound/misc/twinnar2.wav" "T"

plik prefix-prefixmap.ini:
plik edytujemy tylko wtedy gdy chcemy mieć inną muzykę do wybranych grup map np. zmieniasz nazwę pliku z prefix-prefixmap.ini na cs_.ini i dodajesz wybrana listę
utworów tą samą metodą co w roundsound.ini, od tej pory na wszystkich mapach cs_ będą grane utwory które są wpisane w ten plik.

plik mapname.ini:
praktycznie taka sama zasada działania jak prefix-prefixmap.ini tylko, że plik odpowiada za konkretną mapę, zmieniasz nazwę pliku na de_dus.ini i dopisujesz tam swoją listę utworów do mapy de_dust.

Cvar'y:
ers_enabled <iNum> //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1

ers_player_toggle <iNum> //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1

erc_time_ads <iTime> // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120

erc_random_precache <iMaxTeam or iMax_T-iMax_CT> //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład:
gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory:
erc_random_precache "2"
lub gdy dla Terro są przypisana 2 pliki a dla CT 3 pliki:
erc_random_precache "2-3"

Załączone pliki




#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39447 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natyw&#243;w, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323