Proszę
dd2_misje.sma 29,8 KB 59 Ilość pobrań
dd2_misje.amxx
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Misiu.
w 16.06.2021 11:00
Napisane przez _McHappy
w 18.11.2016 21:05
Napisane przez Boziak
w 21.04.2016 00:16
Witajcie.
Dziś przybyłem zaprezentować Wam poczynania niezbyt uczciwych programistów, którzy celują chyba za wysoko.
Od paru dni przyglądałem się dość mocno rosnącego w siłe GO MODA dla starego poczciwego 1.6, moja ciekawość zaprowadziła mnie aż do rozłożenia tego pluginu na czynniki pierwsze ( ot co czysta ciekawość ).
To co znalazłem przerosło moje oczekiwania!
Na wstępie informuję iż starałem się skontaktować z większością sieci które posiadały tą modyfikację, z lepszym bądź gorszym skutkiem.
Po analizie pluginu oraz jego zachowań udało się ustalić iż spora cześć danych leci zewnętrzne bazy mysql. Pierwsza myśl, oczywiście weryfikacja licencji i tym podobne sprawy... lecz sama baza pokazała dużo ciekawszą porcję informacji niż by się mogło spodziewać.
Po co plugin zapisuje RCON na jakieś obcej bazie danych?
Lepszym pytaniem będzie dlaczego dane amxbans również zostały wysłane do prywatny host?
(Sam autor tłumaczył się wykorzystaniem tych danych do zapisu / edycji wpisów * Informacje od jednego z właścicieli sieci które kupiły tą modyfikację) Dokładnie wszyscy wiemy iż te dane nie musiały zostać nigdzie wysłane po za linie komunikacji HLDS -> AMXBANS... mogły zostać pobrane lokalnie i wykorzystane również bez ingerencji innych baz... (Nikt chyba nie powie że tak powinno być, połączenie zdalne nie jest "optymalne" jak to lubimy mówić szczególnie jak z tą bazą łączyło się blisko 60 serwerów)
Drugie dlaczego autor pluginu nie raczył informować kupujących jego plugin (min. 75 PLN) że jego bazna amxbans będzie wykorzystywana? W regulaminie dostępnym na stronie moda również nie było takich informacji!
Po co plugin wysyłał informacje ile zarobił poszczególny serwer?
Zrobiło się nam bardzo dużo niewiadomych... Postanowiłem porozmawiać z autorem pluginu, grając klienta chętnego do zakupu (Blisko 250PLN) modyfikacji.
Tak wyglądała rozmowa:
Napisane przez vanillah
w 23.01.2016 14:00
Napisane przez DyeR
w 17.08.2015 17:29
//* ---------------Perk stworzony dla amxx.pl--------------- ------------------przez bulka_z_maslem--------------------- */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Tajemnica snajpera"; new const perk_desc[] = "Ma 1/1 z AWP i podczas kucania z nim jego widocznosc wynosi LW"; new bool:ma_perk[33], wartosc_perku[33] public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "bulka_z_maslem"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 50, 100); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_perk[id] = true; cod_give_weapon(id, CSW_AWP) wartosc_perku[id] = wartosc; } public cod_perk_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_perk[id] = false; cod_take_weapon(id, CSW_AWP) } public fwPrethink_Niewidzialnosc(id, idattacker) { if(!ma_perk[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc_perku[idattacker]); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Trzymaj
Napisane przez Alelluja
w 15.08.2015 20:08
Zobacz ten kod
public CurWeapon(id)
{
if (get_user_weapon(id) != CSW_C4 && get_user_weapon(id) != CSW_DEAGLE && get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE && ma_klase[id])
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
I porównaj ze swoim.
Napisane przez Alelluja
w 15.08.2015 19:43
Napisane przez
eMeZz
w 20.01.2013 09:49
#include #include #include #include new const perk_name[] = "Betonowe cialo" new const perk_desc[] = "Jestes nieśmiertelny przez 5 sekundy." new bool:ma_perk[33] new bool:uzyl[33] = false new bool:uzyte[33] = false public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "eMeZz"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Niesmiertelnosc") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn") } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false } public cod_perk_used(id) { if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id) && !uzyte[id]) { uzyl[id] = true uzyte[id] = true set_task(5.0, "Koniec", id, _, _, "a", 1) } } public Koniec(id) { uzyl[id] = false } public Niesmiertelnosc(this, idinflictor, id, Float:damage, damagebits) { if(is_user_alive(this) && is_user_connected(id) && ma_perk[this] && uzyl[this]) { return HAM_SUPERCEDE } return HAM_IGNORED } public Spawn(id) { uzyl[id] = false uzyte[id] = false }
Napisane przez Eris.
w 19.01.2013 22:39
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> new const perk_name[] = "Metalowe naboje"; new const perk_desc[] = "Zadajesz 4000 obrazen wiecej"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 4000, 4001); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_perk[id] = true; wartosc_perku[id] = wartosc; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Napisane przez Eris.
w 19.01.2013 16:57
Napisane przez Eris.
w 19.01.2013 22:28
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Zawodowy Rusher"; new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na zabicie z M3 (1/3 , 1/4 , 1/5)"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 3, 5); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { cod_give_weapon(id, CSW_M3); wartosc_perku[id] = wartosc; ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) cod_take_weapon(id, CSW_M3); public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]) SetHamParamFloat(5, damage+float(wartosc_perku[idattacker])) return HAM_IGNORED; }
#include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Zabawka Osamy"; new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na zabicie z ak47 (1/9 , 1/10 , 1/11)"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 9, 10); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { cod_give_weapon(id, CSW_ka47); wartosc_perku[id] = wartosc; ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) cod_take_weapon(id, CSW_ak47); public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]) SetHamParamFloat(5, damage+float(wartosc_perku[idattacker])) return HAM_IGNORED; }
Napisane przez Eris.
w 19.01.2013 17:09
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> new const nazwa[] = "Ale Lama"; new const opis[] = "1/10 z famasa, 1/1 na wyrzucenie broni"; new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 30; new const wytrzymalosc = 30; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "^^Asia"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0"); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 10) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } public Damage_Wyrzucenie(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(idattacker)) return; if(!ma_klase[idattacker]) return; if(random_num(1, 11) != 1) return; client_cmd(id, "drop"); }
Napisane przez Eris.
w 19.01.2013 22:11
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> new const perk_name[] = "Burza Muzgów"; new const perk_desc[] = "Do kazdej statystyki +7000 punktów"; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id){ cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+7000); cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+7000); cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+7000); cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+7000); } public cod_perk_disabled(id){ cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-7000); cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-7000); cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-7000); cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-7000); }
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Sekret Wiertary"; new const perk_desc[] = "Masz 1/8 szans na zabicie z TMP."; new bool:ma_perk[33]; new xxx[33][31] public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_TMP); xxx[id][CSW_TMP] = 8 ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_TMP); xxx[id][CSW_TMP] = 0 ma_perk[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; new hp_ofiary = get_user_health(this) new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker) if (xxx[idattacker][bron_atakujacego] > 0) { if (random_num(1,xxx[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }