Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

lunatiC.^ - zdjęcie

lunatiC.^

Rejestracja: 24.12.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.01.2024 15:19
-----

#772051 Problem z misjami

Napisane przez Misiu. w 16.06.2021 11:00

Proszę 

 

Załączony plik  dd2_misje.sma   29,8 KB  59 Ilość pobrań
  dd2_misje.amxx


  • +
  • -
  • 2


#772045 DD2 4fun

Napisane przez Misiu. w 16.06.2021 06:31

Jeżeli chodzi o misje to napisz najlepiej osobny wątek.

Co do zresetowania punktów w folderze data -> vault musisz usunąć plik odpowiadający za punkty.

Pamiętaj aby zrobić to na wyłączonym serwerze.

 


  • +
  • -
  • 1


#732516 ExtremeBanConfig 3.0 Beta

Napisane przez _McHappy w 18.11.2016 21:05

Jeżeli go pilnie potrzebujesz - jest zapisywany w bazie danych, do której namiary podawałeś podczas konfiguracji pluginu.


  • +
  • -
  • 1


#725171 [CS 1.6 GO MOD] Idealna modyfikacja czy wielka ściema?

Napisane przez Boziak w 21.04.2016 00:16

Witajcie.
 
Dziś przybyłem zaprezentować Wam poczynania niezbyt uczciwych programistów, którzy celują chyba za wysoko.
 
Od paru dni przyglądałem się dość mocno rosnącego w siłe GO MODA dla starego poczciwego 1.6, moja ciekawość zaprowadziła mnie aż do rozłożenia tego pluginu na czynniki pierwsze ( ot co czysta ciekawość ).
 
To co znalazłem przerosło moje oczekiwania!
 
0b92ef29f035fd287e2622e64fb958c5x.png
 
 
Na wstępie informuję iż starałem się skontaktować z większością sieci które posiadały tą modyfikację, z lepszym bądź gorszym skutkiem.
 
 
Po analizie pluginu oraz jego zachowań udało się ustalić iż spora cześć danych leci zewnętrzne bazy mysql. Pierwsza myśl, oczywiście weryfikacja licencji i tym podobne sprawy... lecz sama baza pokazała dużo ciekawszą porcję informacji niż by się mogło spodziewać.
 

 
Po co plugin zapisuje RCON na jakieś obcej bazie danych? 
Lepszym pytaniem będzie dlaczego dane amxbans również zostały wysłane do prywatny host?
 
(Sam autor tłumaczył się wykorzystaniem tych danych do zapisu / edycji wpisów * Informacje od jednego z właścicieli sieci które kupiły tą modyfikację) Dokładnie wszyscy wiemy iż te dane nie musiały zostać nigdzie wysłane po za linie komunikacji HLDS -> AMXBANS... mogły zostać pobrane lokalnie i wykorzystane również bez ingerencji innych baz... (Nikt chyba nie powie że tak powinno być, połączenie zdalne nie jest "optymalne" jak to lubimy mówić szczególnie jak z tą bazą łączyło się blisko 60 serwerów)
 
Drugie dlaczego autor pluginu nie raczył informować kupujących jego plugin (min. 75 PLN) że jego bazna amxbans będzie wykorzystywana? W regulaminie dostępnym na stronie moda również nie było takich informacji!
 
 
Po co plugin wysyłał informacje ile zarobił poszczególny serwer?
 
Zrobiło się nam bardzo dużo niewiadomych... Postanowiłem porozmawiać z autorem pluginu, grając klienta chętnego do zakupu (Blisko 250PLN) modyfikacji.
 
Tak wyglądała rozmowa:

Spoiler


Też zapomniał wspomnieć że jednak jakieś ważniejsze dane uciekają bokiem.


Teraz przejdźmy do przyjemniejszych spraw, czyli strony technicznej :)

Interesujące nas linie w pliku załączonym poniżej
 
Linie od 4942 do 4960
   
Spoiler

 
 
Linie od 5084 do 5107
Spoiler

 
 
Dalej również widać dość ciekawostek lecz to pozostawiam Wam.
 
Kończąc ten temat chciałbym napisać iż rozumiem zarabianie na pluginach mimo iż sama licencja AMXX mówi inaczej. Jest to czas poświęcony, wytężenie dla umysłu! Lecz gdy ktoś wyciąga łapy za daleko ktoś musi strzelić z linijki!
 
Dość ciekawy zwrot od autora pluginu:
ada0acd8854393c8f7db6364136d4a7e.png
 
Czy to oznacza że nie ma już osób które potrafią się cieszyć z tego co tworzą? Czy każdy zamknięty plugin powinien być analizowany jak virus? 
 
 
 
No i czas na obiecane prezenty:
 
csgo.amxx > csgo.asm
http://www53.zippysh...mIYuG/file.html
 
Zrzut baz danych
<Ciach!> ze względów bezpieczeństwa zrzut został usunięty




-------------------
Do administracji amxx.pl - Jeśli pomyliłem dział proszę mi wybaczyć.


  • +
  • -
  • 12


#718845 Problem z paczką

Napisane przez vanillah w 23.01.2016 14:00

paczka zapewne kupiona od właściciela ks.pl (nie polecam), poproś go o plik codmod.inc i moduł, inaczej ani nie zadziała, ani nie skompilujesz tego  


  • +
  • -
  • 1


#709945 Problem z perkiem tajemnica snajpera

Napisane przez DyeR w 17.08.2015 17:29

//* ---------------Perk stworzony dla amxx.pl---------------

------------------przez bulka_z_maslem--------------------- */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <fakemeta>

#include <hamsandwich>



#define DMG_BULLET (1<<1)



new const perk_name[] = "Tajemnica snajpera";

new const perk_desc[] = "Ma 1/1 z AWP i podczas kucania z nim jego widocznosc wynosi LW";



new bool:ma_perk[33], wartosc_perku[33]



public plugin_init()
	
{

register_plugin(perk_name, "1.0", "bulka_z_maslem");



cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 50, 100);



register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);



RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}



public cod_perk_enabled(id, wartosc)

{

ma_perk[id] = true;

cod_give_weapon(id, CSW_AWP)

wartosc_perku[id] = wartosc;

}



public cod_perk_disabled(id)

{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

ma_perk[id] = false;

cod_take_weapon(id, CSW_AWP)

}



public fwPrethink_Niewidzialnosc(id, idattacker)

{

	if(!ma_perk[id])
	
	return;
	
	
	
	new button = get_user_button(id);
	
	if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_AWP)
		
{
	
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc_perku[idattacker]);
	
}

	else
	
{
	
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	
}

}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	if(!is_user_connected(idattacker))
	
	return HAM_IGNORED;
	
	
	
	if(!ma_perk[idattacker])
		
	return HAM_IGNORED;
	
	
	
	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		
	return HAM_IGNORED;
	
	
	
	new weapon = get_user_weapon(idattacker);
	
	if(weapon == CSW_AWP)
		
	cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	
	return HAM_IGNORED;
	
}



Trzymaj


  • +
  • -
  • 1


#709720 Problem z klasą, nie może wziąć paki.

Napisane przez Alelluja w 15.08.2015 20:08

Zobacz ten kod

 

public CurWeapon(id)
{
    
    if (get_user_weapon(id) != CSW_C4 && get_user_weapon(id) != CSW_DEAGLE && get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE && ma_klase[id])
    {
        set_task(0.1 ,"ma" ,id)
    }
}

public ma(id)
{
    
    strip_user_weapons(id);
    give_item(id, "weapon_knife");
    give_item(id, "weapon_deagle");
    
}

 

I porównaj ze swoim.


  • +
  • -
  • 1


#709715 Problem z klasą, nie może wziąć paki.

Napisane przez Alelluja w 15.08.2015 19:43

Spróbuj.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#504031 Prośba o 10 perków m.in "Generał Dywizji"

Napisane przez eMeZz w 20.01.2013 09:49

#include 

#include 

#include 

#include 



new const perk_name[] = "Betonowe cialo"

new const perk_desc[] = "Jestes nieśmiertelny przez 5 sekundy."



new bool:ma_perk[33]



new bool:uzyl[33] = false

new bool:uzyte[33] = false



public plugin_init()

{

register_plugin(perk_name, "1.0", "eMeZz");



cod_register_perk(perk_name, perk_desc);



RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Niesmiertelnosc")

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn")

}

public cod_perk_enabled(id)

{

ma_perk[id] = true

}

public cod_perk_disabled(id)

{

ma_perk[id] = false

}

public cod_perk_used(id)

{

if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id) && !uzyte[id])

{

uzyl[id] = true

uzyte[id] = true

set_task(5.0, "Koniec", id, _, _, "a", 1)

}

}

public Koniec(id)

{

uzyl[id] = false

}

public Niesmiertelnosc(this, idinflictor, id, Float:damage, damagebits)

{

if(is_user_alive(this) && is_user_connected(id) && ma_perk[this] && uzyl[this])

{

return HAM_SUPERCEDE

}

return HAM_IGNORED

}

public Spawn(id)

{

uzyl[id] = false

uzyte[id] = false

}



#503958 Prośba o 10 perków m.in "Generał Dywizji"

Napisane przez Eris. w 19.01.2013 22:39

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Metalowe naboje";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 4000 obrazen wiecej";

new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia");

    cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 4000, 4001);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
    ma_perk[id] = true;
    wartosc_perku[id] = wartosc;
}

public cod_perk_disabled(id)
    ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(ma_perk[idattacker])
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

masz tu naboje! Tylko nie zabij kogoś! ;P
  • +
  • -
  • 0


#503772 Problem muzyka nie gra!

Napisane przez Eris. w 19.01.2013 16:57

Pliki w formaci mp3 masz?

Spróbuj wgrać RS sprawdzony, któryna 100% dziala.

Może nie dopisałeś pluginu do plugins ini? Lub najzwyczajniej źle dopisałeś. Sprawdź jeszcze raz czy podałeś na pewno dobrą ścieżkę, czasami ludzie się mylą.
  • +
  • -
  • 1


#503943 Prośba o 10 perków m.in "Generał Dywizji"

Napisane przez Eris. w 19.01.2013 22:28

Rusher

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Zawodowy Rusher";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na zabicie z M3 (1/3 , 1/4 , 1/5)";

new bool:ma_perk[33];

new wartosc_perku[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 3, 5);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
cod_give_weapon(id, CSW_M3);
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
cod_take_weapon(id, CSW_M3);
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
			    if(!is_user_connected(idattacker))
							    return HAM_IGNORED;
						  
			    if(ma_perk[idattacker])
							    SetHamParamFloat(5, damage+float(wartosc_perku[idattacker]))
			    return HAM_IGNORED;
}

#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Zabawka Osamy";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na zabicie z ak47 (1/9 , 1/10 , 1/11)";

new bool:ma_perk[33];

new wartosc_perku[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 9, 10);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
cod_give_weapon(id, CSW_ka47);
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
cod_take_weapon(id, CSW_ak47);
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
							    if(!is_user_connected(idattacker))
															    return HAM_IGNORED;
												  
							    if(ma_perk[idattacker])
															    SetHamParamFloat(5, damage+float(wartosc_perku[idattacker]))
							    return HAM_IGNORED;
}

Masz ZabawkeOsamy i się pobaw :D
  • +
  • -
  • 1


#503785 [ROZWIĄZANE] Prosze o klase Ale lama

Napisane przez Eris. w 19.01.2013 17:09

Masz

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
	    
new const nazwa[]   = "Ale Lama";
new const opis[]    = "1/10 z famasa, 1/1 na wyrzucenie broni";
new const bronie    = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 30;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "^^Asia");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


    register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 10) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
    new idattacker = get_user_attacker(id);

    if(!is_user_alive(idattacker))
        return;

    if(!ma_klase[idattacker])
        return;

    if(random_num(1, 11) != 1)
        return;

    client_cmd(id, "drop");
}


Skompiluj sobie

Możesz tez zapisac w notatniku pod nazwą :

codclass_AleLama.sma
  • +
  • -
  • 1


#503931 Prośba o 10 perków m.in "Generał Dywizji"

Napisane przez Eris. w 19.01.2013 22:11

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Burza Muzgów";
new const perk_desc[] = "Do kazdej statystyki +7000 punktów";


public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+7000);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+7000);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+7000);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+7000);
}

public cod_perk_disabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-7000);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-7000);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-7000);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-7000);
}


Skompiluj sobie.

Możeszwkleić kod do notatnika i dać nazwę:
codperk_BurzaMuzgow.sma

Sekret Wiertary

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[]   = "Sekret Wiertary";
new const perk_desc[]	= "Masz 1/8 szans na zabicie z TMP.";

new bool:ma_perk[33];
new xxx[33][31]

public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia");

	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	cod_give_weapon(id, CSW_TMP);
	xxx[id][CSW_TMP] = 8
	ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	cod_take_weapon(id, CSW_TMP);
	xxx[id][CSW_TMP] = 0
	ma_perk[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
		
		if(!ma_perk[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
		
		if(!(damagebits & (1<<1)))
				return HAM_IGNORED;
		
		new hp_ofiary = get_user_health(this)
		new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
		
		if (xxx[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
		{
				if (random_num(1,xxx[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
		}
		
		return HAM_IGNORED;
}


Sprawdź czy dziala, bo nie jestem pewna.
  • +
  • -
  • 3


#494380 [ROZWIĄZANE] Prośba o klasę Zeus[Elite]

Napisane przez RvG4 w 27.12.2012 14:49

Zobacz:

Załączone pliki