Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Linux' - zdjęcie

Linux'

Rejestracja: 20.12.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.07.2022 18:51
*****

#737739 Pytanie dotyczące frkacji

Napisane przez Linux' w 19.03.2017 12:06

Większość zmian wygląda identycznie jak przy wprowadzaniu zwykłych frakcji. Tworzysz te same zmienne, dodajesz je do zarejestrowania oraz przypisania poszczególnym klasą. Jedynie różnicą będzie edycja wyboru klas. Gdy znajdę chwilę postaram się coś napisać.


  • +
  • -
  • 1


#737684 Pytanie dotyczące frkacji

Napisane przez Linux' w 18.03.2017 02:20

Tak, istnieje taka możliwość.


  • +
  • -
  • 1


#737307 Czy można postawić serwer na prywatnym komputerze (podobnie działąjący jak xa...

Napisane przez Linux' w 10.03.2017 21:53

Mysle, ze najprosciej bedzie pobrac program do emulacji systemu i tam postawic wirtualny system np debian a na nim zarzadzasz juz jak na wydzierzawianej maszynie.


  • +
  • -
  • 1


#733771 Utrata Broni

Napisane przez Linux' w 24.12.2016 11:22

Zacznijmy od tego, ze w ten sposob nie zabierzesz losowej broni lecz wszystkie. Kolejna rzecz to id osoby w evencie koniec rundy, zastosuj petle. Jeszcze nasuwa mi sie taka mysl, po co chcesz usunac bronie po zgonie gracza? przeciez to bezcelowo poniewaz w tym czasie juz ich nie posiada . .


  • +
  • -
  • 1


#733116 Dodatnie tekstu gdy gracz ma granata

Napisane przez Linux' w 07.12.2016 14:13

public daj_granat(id)
{
    id-=UNIKAT;
    if(!is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;

    set_dhudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2);
    if(SprawdzBronie(id, CSW_HEGRENADE))
    {
        show_dhudmessage(id, "[Lowca] Masz juz granat");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    if(hunter_he[id]>2)
    {
        show_dhudmessage(id, "[Lowca] Wyczarowales juz 2 granaty");
    }
    else
    {
        give_item(id, "weapon_hegrenade")
        hunter_he[id]++
    }

    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bool:SprawdzBronie(id, bron)
{
    new weapons[32], num;
    return bool:(get_user_weapons(id, weapons, num) & bron);
}

Jezeli wykonujesz polecenie taskiem, sprawdzaj czy gracz jest podlaczony


  • +
  • -
  • 1


#731970 Istnieje plugin ,żeby "graczowi automatycznie wpisało" daną komendę?

Napisane przez Linux' w 30.10.2016 20:44

Pluginu raczej nie ma ale mozna to bardzo prosto napisac. Wystarczy, ze wychwycisz moment dolaczenia do druzyny i tam w okreslonym momencie wywolasz komende po stronie gracza.

client_cmd(id, "say /motd");

  • +
  • -
  • 1


#731953 Pobranie renderu gracza

Napisane przez Linux' w 30.10.2016 14:23

set_pev(entid, pev_rendermode, pev(id, pev_rendermode));
set_pev(entid, pev_renderfx, pev(id, pev_renderfx));
set_pev(entid, pev_renderamt, pev(id, pev_renderamt));

  • +
  • -
  • 1


#731706 dodanie dmg+int z broni gdy klasa mam mniej niż 85hp

Napisane przez Linux' w 20.10.2016 19:26

public TakeDamage(id, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(attacker) || !ma_klase[attacker])
		return HAM_IGNORED;

	if(!is_user_connected(id) || get_user_team(attacker) == get_user_team(id))
		return HAM_IGNORED;

	if(!klon[attacker] && get_user_health(attacker) <= 85)
	{
		// dodatkowe obrazenia
	}

	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#731462 CodMod_Stary - W pelni odwzorowany cod do CS:GO

Napisane przez Linux' w 11.10.2016 10:04

Będziesz tworzył też jakieś klasy z daną widocznością?

Chodzi oto by stworzyć jakąś klasę z niewidzialnością, a potem perk który pozwala widzieć takie osoby

 

Mysle, ze juz raczej nie. W kazdym razie do nie dla starego coda.

 

Sprobuj przy pomocy SetTransmit np

SDKHook(client, SDKHook_SetTransmit, Hook_SetTransmit); 
public Action:Hook_SetTransmit(entity, client) 
{
	if(!IsValidClient(entity) || !IsValidClient(client) || entity == client)
		return;

	if(ma_perk[entity] && !ma_odpornosc[client])      
		return Plugin_Handled;

	return Plugin_Continue;
}  

Powinno dzialacz lecz takie rozwiazanie ma i swoje wady. Odpornosc bedzie dzialac tylko na osoby z niewidzialnoscia, ktore zostaly przypisane tym sposobem a zatem tylko z calkowita niewidka.

 

 

Jezeli chcialbys przypisac odpornosc na niewidke ustawiona tym: https://amxx.pl/topi...dla-klasyperku/ sposobem, to juz bedzie ciezej. Musialbys przeslac poziom widzialnosci gracza do zmiennej a nastepnie u osoby z odpornoscia wywolywac np sprite na graczach z zmniejsza widzialnoscia niz 255. Mozesz wzorowac sie np na perku wh z amxmoda.


  • +
  • -
  • 1


#731443 Problem z DDosami

Napisane przez Linux' w 10.10.2016 15:28

Temat do śmietnika chociaż by za jego nazwę, lecz mimo to się wypowiem. Z tego co widzę, najwięcej do tematu wniósł Qes, reszta postów to zwykły ból d*py.

 

Problemów szukałbym w pluginach, o których autor zapomniał napisać. Jeżeli te "ataki" odbywają się celowo a nie przypadkiem, zapewne gdzieś w którymś pluginie masz lukę. Hldsa zostaw w spokoju, zacznij od przejrzenia listy pluginów.


  • +
  • -
  • 1


#730992 zmiana broni

Napisane przez Linux' w 24.09.2016 10:33

register_event("CurWeapon", "uzi_tracer", "be", "1=1", "2=7", "3>0")

7 zamien na 22.

https://amxx.pl/topi...ive-item-speed/


  • +
  • -
  • 1


#730756 Jak wykonac cos pod "buy"

Napisane przez Linux' w 15.09.2016 11:43

kazda komende ZNAWCO da sie zarejestrowac, nie wazne czy jest wysylana do serwera, klienta czy hlds'a

 

Nie prawda.


  • +
  • -
  • 1


#730701 ReHLDS, Anty-WH, AimBot Detector, Nowe możliwości

Napisane przez Linux' w 13.09.2016 12:48

Mam pytanie czy przy tym idzie ustawić serwer Only steam żeby był jeżeli tak może ktoś wytłumaczyć jak zrobić.(dokładnie) 

 

Wystarczy, ze wylaczysz zawarty w paczce modul reunion.


  • +
  • -
  • 1


#730629 Najbardziej stabilny hosting ? 2016

Napisane przez Linux' w 12.09.2016 14:13

Oferta pukawki jak i 1shot1kill sa nie mal identyczne co do ceny oraz jakosci wiec ciezko jednocznacznie stwierdzic ktory hosting bedzie lepszy. Mialem okazje testowac juz wiele uslug z roznych hostingow i osobiscie preferuje pukawke. Przekonali mnie do siebie swoja walka o klienta, na zyczenie dodaja bezplatnie do testow vpsy i gry z dluzszym okresem testowym niz 2h.


  • +
  • -
  • 2


#730479 sklep SMS na serwer 1.6

Napisane przez Linux' w 05.09.2016 20:17

 

 

dobrze wytestuje to, np jak ktos kupi premke czy vipa i przez sklep sms to gdzie kwora wpłynie???? bo chciałbym a by mi wplywała na pukawke na moje konto i na cseti tez na moje konto, to jak mam ustawic. w sklepie sms jestem zielony 

 

Zacznij czytać cały temat do końca masz podane cvary w nich wszystko ustawiasz 

/////////////////////////////////////////////
/// Konfiguracja Sklepu SMS by KrwioPijca ///
/////////////////////////////////////////////

sklep_strona "" // Adres strony www  np. amxx.pl
sklep_podstrona "" // Adres podstron www np. sklep/sklep.php

sklep_host "dowolny adres url"
sklep_user "uzytkownik bazy"
sklep_pass "haslo uzytkownika"
sklep_db "nazwa bazy danych"
sklep_table "sklep_by_KrwioPijca"

sklep_zapis "0" // 0-Nick 1-Authid 

sklep_api "cssetti" // Api sklepu 1s1k/zabijaka/cssetti/pukawka/mintshost/simpay/hostplay
sklep_api_key_1s1k "" // Api 1S1K
sklep_api_key_zabijaka "" // Api Zabijaka
sklep_api_key_cssetti "" // Api cssetti
sklep_api_key_pukawka "" // Api pukawka
sklep_api_key_mintshost "" // Api mintshost
sklep_api_tresc_simpay "" // Tresc SMS SimPay
sklep_api_key_simpay1 "" // Api key (krotszy)
sklep_api_key_simpay2 "" // Api Key (dluzszy)
sklep_api_key_simpay3 "" // ID Uslugi
sklep_api_tresc_microsms   "" // Tresc SMS
sklep_api_key_microsms1 "" // User ID
sklep_api_key_microsms2 "" // ID uslugi
sklep_api_key_hostplay "" // ID konta

Zmieniasz:

sklep_api "cssetti" // Api sklepu 1s1k/zabijaka/cssetti/pukawka/mintshost/simpay/hostplay

na:

sklep_api "pukawka" // Api sklepu 1s1k/zabijaka/cssetti/pukawka/mintshost/simpay/hostplay

Oraz:

sklep_api_key_pukawka "" // Api pukawka

dodajesz do " "  swoje api które znajduje się w zakładce Portfel -> Sms API na pukawka.pl

 

ale ja chce aby losowo mi wpłacało kwote ktory gracz kupi dana usluge

np jak ktos kupi premiem albio vipa to zeby losowo wpłacało do pukawki albo na cssetti

 kapujesz??

 

 

W takim razie musisz zlecic odplatnie przerobienie np tego sklepu, kapujesz? Czlowiek ci chce pomoc a tu taka odpowiedz :facepalm:


  • +
  • -
  • 4