Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

neQu1995 - zdjęcie

neQu1995

Rejestracja: 09.12.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.12.2012 15:55
-----

#488819 [ROZWIĄZANE] Komendy typu cl_forwardspeed

Napisane przez Rob Zombie ` w 09.12.2012 19:13

plik .amxx to właśnie gotowiec ;P

.sma to plik, który kompilowałeś, jego nie musisz wgrywać na serwer xD
  • +
  • -
  • 1


#488851 [ROZWIĄZANE] Komendy typu cl_forwardspeed

Napisane przez K!113r w 09.12.2012 20:05

Chcesz .sma? .sma to kod źródłowy, czyli kod, który Ci podał kolega wyżej.

Skopiuj kod podany przez kolegę do chociażby notatnika i zapisz jako nazwa.sma (oczywiście w typie wybierasz "wszystkie pliki").
  • +
  • -
  • 1


#488770 [ROZWIĄZANE] Komendy typu cl_forwardspeed

Napisane przez Amaroq w 09.12.2012 17:27

Plugin, który będzie wymuszał standardową wartość tej komendy co 2 sekundy
#include <amxmodx>

public plugin_init(){
register_plugin("Wymuszanie", "1.0", "FD_GODPL");
set_task(2.0, "Wymus", _, _, _, "b");
}
public Wymus()
client_cmd(0, "cl_forwardspeed 400");

  • +
  • -
  • 1


#488744 [ROZWIĄZANE] Klasa Kucacz

Napisane przez MAGNET w 09.12.2012 16:21

Trzymaj na ADMIN_LEVEL_H
Jak chcesz zmienic stopien niewidzialnosci to tutaj:
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); }

Wartość 10 zmieniasz na jaką chcesz (10 to optymalna i będzie tylko cień)
A jeśli grawitacje to tutaj:
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);

Wartość 500.0 zmieniasz na jaką chcesz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#488703 [ROZWIĄZANE] Klasa Kucacz

Napisane przez zQnem w 09.12.2012 15:02

3maj ode mnie klase.. swego czasu pamietam, że ten generator nie działał najlepiej i nie wiem czy go naprawili...

@edit//
jeżeli pobrałeś wcześniej to pobierz ponownie, bo broni nie zmieniłem wcześniej ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#488693 [ROZWIĄZANE] Klasa Kucacz

Napisane przez The Rock w 09.12.2012 14:43

użyj generatora klas http://amxx.pl/generator-klas/
  • +
  • -
  • 1