Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Swajtek - zdjęcie

Swajtek

Rejestracja: 06.12.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.04.2025 22:12
-----

#732894 [SZUKAM] Menu z wyborem /nozy na daną flage.

Napisane przez Gasior w 02.12.2016 02:53

No okej, masz menu.
 
Gdzie niby nadanie graczowi modelu noża?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>
#include <engine> 

#define MAX_PLAYERS    32
#define MENUITEM_DISABLED    (1<<26)

#define PLUGIN "Nowe Menu nozy - flagi"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Swajt"

new g_Menu
new knife_model[ MAX_PLAYERS + 1 ];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
	register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
	
	register_clcmd("say /noze", "display_knife");
	
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}

public plugin_precache() { 
	
	precache_model("models/v_1.mdl")
	precache_model("models/v_2.mdl")
	precache_model("models/v_3.mdl")
	precache_model("models/v_4.mdl")
	precache_model("models/v_5.mdl")
	precache_model("models/v_6.mdl") 
	precache_model("models/v_7.mdl")
	precache_model("models/v_8.mdl")
} 

public display_knife(id) {
	new menuBody[512]
	add(menuBody, 511, "\rWybierz Model Noza\w^n^n")
	add(menuBody, 511, "\y1. \wBayonet \yFade \r(Admin)", ADMIN_LEVEL_H)
	add(menuBody, 511, "\y2. \wKarambit \yTiger Tooth \r(VIP)", ADMIN_LEVEL_H)
	add(menuBody, 511, "\y4. \wBayonet \yMarbel Fade")
	add(menuBody, 511, "\y4. \wFlip \yUltraViolet")
	add(menuBody, 511, "\y5. \wStun \yKnifes")
	add(menuBody, 511, "\y6. \wMagma \yBlade")
	add(menuBody, 511, "\y7. \wWooden \yHammer")
	add(menuBody, 511, "\y8. \wGold \yKnife")
	add(menuBody, 511, "\r0. Wyjscie^n")
	
	new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<9 )
	show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Menu z Nozami")
}

public knifemenu(id, key) {	
	switch(key) 	
	{
		case 0: {
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Bayonet Fade^x01."); 
			SetKnife(id , 0)
		}
		case 1: {
			SetKnife(id , 1)
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Karambit Tiger Tooth^x01.");
		}
		case 2: {
			SetKnife(id , 2)
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Bayonet Marbel Fade^x01.");
		}
		case 3: {
			SetKnife(id , 3)
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Flip UltraViolet^x01.");
		}
		case 4: {
			SetKnife(id , 4)
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Stun Knifes^x01.");
		}
		case 5: {
			SetKnife(id , 5)
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Magma Blade^x01.");
		case 6: {
			SetKnife(id , 6)
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Wooden Hammer^x01.");
		}
		case 7: {
			SetKnife(id , 7)
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Gold Knife^x01.");
		}
	}

	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SetKnife(id , Knife) {
	knife_model[id] = Knife
	
	new Weapon = get_user_weapon(id) 
	if ( Weapon != CSW_KNIFE )
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new vModel[56]
	
	switch(Knife)
	{
		case 0:format(vModel,55,"models/v_1.mdl")
		case 1:format(vModel,55,"models/v_2.mdl")
		case 2:format(vModel,55,"models/v_3.mdl")
		case 3:format(vModel,55,"models/v_4.mdl")
		case 4:format(vModel,55,"models/v_5.mdl")
		case 5:format(vModel,55,"models/v_6.mdl")
		case 6:format(vModel,55,"models/v_7.mdl") 
		case 7:format(vModel,55,"models/v_8.mdl")
	}
	
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
	
	return PLUGIN_HANDLED; 
}

public CurWeapon(id)
	{
	
	SetKnife(id, knife_model[id])   
	
	return PLUGIN_HANDLED   
}  
}

  • +
  • -
  • 1


#732888 Problem z statsx /rank

Napisane przez Petpat w 01.12.2016 22:25

Usuń w kodzie w linijce 1096 zmienne body1 i stats1 i tych błędów juz nie bedzie


  • +
  • -
  • 1


#732821 Problem z statsx /rank

Napisane przez Petpat w 30.11.2016 07:36

public cmdRank(id) {
    if (!SayRank) {
        client_print(id, print_chat, "%L", id, "DISABLED_MSG")
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    new stats[8], body[8], stats1[8], body1[8]
    new rank = get_user_stats(id, stats, body)
    new izStats[8], izBody[8]
    new iRankPos, iRankMax
    iRankPos = get_user_stats(id, izStats, izBody)
    iRankMax = get_statsnum()
    
    if(rank == 1) {
        ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Jestes^x04 Top 1 ^x01w rankingu, nie ma nikogo przed toba kozaku")

    } else {        
        ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Twoj ranking wynosi ^x04%d ^x01na ^x04%d^x01, masz ^x04%d ^x01 fragow^x01, oraz^x04 %d^x01 smierci", rank, iRankMax, izStats[0], izStats[1])
        
        
        new szNameNext[64],szAuthID[64];
        get_stats(iRankPos-2,izStats,izBody,szNameNext,charsmax(szNameNext),szAuthID,charsmax(szAuthID));
        ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Przed toba jest gracz^x04 %s^x01, ma^x04 %d^x01 fragow oraz^x04 %d^x01 smierci.", szNameNext, izStats[0], izStats[1])
        

        get_stats(iRankPos+0,izStats,izBody,szNameNext,charsmax(szNameNext),szAuthID,charsmax(szAuthID));
        ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Za toba jest gracz^x04 %s^x01, ma^x04 %d^x01 fragow oraz^x04 %d^x01 smierci.", szNameNext, izStats[0], izStats[1])
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Nie używasz zmiennych max, rank2, roznica, name2 więc masz 3 errory odnośnie nie wykorzystania tych zmiennych

jedną wykorzystałeś a dokładnie name2 lecz tylko po to aby pobrać nazwę i później nigdzie tego nie wykorzystałeś.

No i ostatni błąd informuje Cię o tym ,że musisz coś zwrócić


  • +
  • -
  • 1


#729434 Pozycja gracza w hud

Napisane przez rzeznik9871 w 15.08.2016 16:17

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Rangi"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Sn!ff3r" /* Edit by Swajtus */

#define TASK 666

#define ADMIN_FLAG ADMIN_LEVEL_H
/* TUTAJ WYZEJ ZMIEN FLAGE VIPA NA SWOJA */

new const nazwa[][]={ "Silver I","Silver II","Silver III","Silver IV","Silver elite","Silver elite master","Gold nova I",
"Gold nova II","Gold nova III","Gold nova master","Master Guardian I","Master Guardian II","Master Guardian elite",
"Distinguished master guardian","Legendary Eagle","Legendary Eagle Master","Supreme master first class","THE GLOBAL ELITE",
"MASTER FIANL SERVER","BOSS" }
new const wymagania[]={ 40,100,180,280,420,560,730,1000,1400,1900,2500,3100,4500,5500,6070,8000,9500,11000,15000,-999 }
new ranga[33]

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /rangi", "motd1")
}

public client_connect(id)
{
	ranga[id]=0
	set_task(1.0,"rank",TASK+id,_,_,"b")	
}

public motd1(id)

{

show_motd( id,"rangi.txt","Informacje o rangach")

}

public client_disconnect(id)
	if(task_exists(TASK+id))
	remove_task(TASK+id)

public rank(id)
{
	
	new stats[8], body[8],name[33],target
	
	id-=TASK
	
	if(!is_user_alive(id) && id)
	{
		target= pev(id, pev_iuser2);
		get_user_stats(target, stats, body)
		get_user_name(target,name,32)
	}
	else
	{
		get_user_stats(id, stats, body)
		get_user_name(id,name,32)
	}
	
	while(stats[0]>=wymagania[ranga[id]] && wymagania[ranga[id]]!=-999)
		ranga[id]++
	
	set_hudmessage(0, 50, 255, 0.01, 0.22,0,0.0,1.0,0.0,0.0)
	if(is_user_alive(id))
		show_hudmessage(id, " Nick: %s^n Ranga: %s^n Zabojstw: %d^n Postep: %i/%i^n Pozycja: %d/%d^n",name ,nazwa[ranga[id]],stats[0], ranga[id]+1,sizeof(wymagania), stats[7], get_statsnum())
	else if(target)
		show_hudmessage(id, " Nick: %s^n Ranga: %s^n Zabojstw: %d^n Postep: %i/%i^n Pozycja: %d/%d^n",name ,nazwa[ranga[target]],stats[0], ranga[target]+1,sizeof(wymagania), stats[7], get_statsnum())
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 1