#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Tylko dla CT"; new const opis[] = "Tylko dla CT"; new const bronie = (1<<CSW_KNIFE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init(){ register_plugin(nazwa, "1.0", "Vasto_Lorde"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public plugin_precache(){ precache_model("models/dr1/pogromca2/v_knife.mdl"); } public cod_class_enabled(id){ if(get_user_team(id) == 1){//1 - TT, 2 - CT client_print(id, print_chat, "Jestes w TT, nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy") return COD_STOP; } return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id){ ma_klase[id]=false } public CurWeapon(id){ new bron=read_data(2); if(ma_klase[id]){ if(bron==CSW_KNIFE){ set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dr1/pogromca2/v_knife.mdl"); } } }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse