Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

question? - zdjęcie

question?

Rejestracja: 25.11.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.07.2016 22:15
-----

#620215 HLDS+METAMOD+DPROTO+AMX Poprawna konfiguracja?

Napisane przez GwynBleidD w 26.02.2014 10:43

Nie, nie jest poprawna, bo AMXX 1.8.2 nie działa z tą wersją HLDSa. Musisz zainstalować 1.8.1
  • +
  • -
  • 2


#611888 [ROZWIĄZANE] Prośba o naprawę perku [Moc Szpiega]

Napisane przez Danio7 w 01.02.2014 18:58

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const perk_name[] = "Moc szpiega";
new const perk_desc[] = "Szansa ze odrodzisz sie u wroga 1/8";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init(){
	register_plugin(perk_name, "1.0", "Danio");
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	ma_perk[id] = false;
}

public Spawn(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
                return;
                
        if(!ma_perk[id])
                return;
                
        if(random_num(1,8) == 1)
        {
                new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
                
                cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
                ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
                
                cs_set_user_team(id, team);
        }
}

Sprawdź teraz


  • +
  • -
  • 1


#598447 Mała zmiana w silniku - Cod Awanse klas.

Napisane przez O'Zone w 29.12.2013 16:16

Wystarczy drobna korekta podanej tam funkcji. Nie wszystko musi być zawsze podane na tacę, wystarczy trochę wysilić szare komórki :)

if(awansuje_do[klasa_gracza[id]])
		{
				if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(klasa_gracza[id], awansuje_do[klasa_gracza[id]])][2])
				{
						set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
						ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Osiagajac poziom %i, awansowales do klasy %s!", poziom_gracza[id], nazwy_klas[awansuje_do[klasa_gracza[id]]]);
						new temp_exp = doswiadczenie_gracza[id], temp_lvl = poziom_gracza[id];
						nowa_klasa_gracza[id] = awansuje_do[klasa_gracza[id]];
						UstawNowaKlase(id);
						poziom_gracza[id] = temp_lvl;
						doswiadczenie_gracza[id] = temp_exp;
						punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
						DajBronie(id);
						ZastosujAtrybuty(id);
						ZapiszDane(id);
				}
		}

  • +
  • -
  • 1


#594140 Awanse klas

Napisane przez aaaaaa w 17.12.2013 19:21

Witam, chodzi o dodanie frakcji do silnika z awansami prawie wszystko udało mi się zrobić wg. poradnika. Niestety podczas kompilacji pojawił się jeden błąd:

//// QTM_CodMod_frakcje.sma// D:\COD201\kompilator 1k\QTM_CodMod_frakcje.sma(665) : error 017: undefined symbol "is_in_previous"
Póbowałem już wszystkiego, szukałem wszedz niestety nie udało się naprawić. proszę więc o informację jak sobie z tym poradzić lub o przerobienie mojego silnika. Z góry dziękuję.
trzymaj poprawione sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1