A jeśli chodzi o wytrzymałość perku to zrób tak otwórz sma. pluginu (wytrzymałość perku) i znajdź tam taką linijkę:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));
I jak widzisz przy [Wytrzymałość Perku %i%i] masz ^n^n^n^n jeśli dodasz jeszcze jedno ^n to wytrzymałość perku zjedzie o jedną linijkę niżej, jeśli będzie się zlewać dalej dodajesz jeszcze ^n aż do momentu gdy nie będzie się HUD zlewał.
Komplikujesz plugin i wrzucasz na serwer chyba jaśniej się nie dało wytłumaczyć.