Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Malp3 - zdjęcie

Malp3

Rejestracja: 19.10.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.02.2014 17:57
-----

#516258 [ROZWIĄZANE] dzwiekNaPobicieRekordu

Napisane przez speedkill w 16.02.2013 23:42

Rozumiem, że plugin ma losować piosenkę na pobicie rekordu.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <deathrun_stats>

#define PLUGIN "[DR Stats] Dźwięk na pobicie rekordu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new const gszSound[][]={
	"sound/Elite-Serv/zack_v1/nuta1.mp3", 
	"sound/Elite-Serv/zack_v1/nuta2.mp3", 
	"sound/Elite-Serv/zack_v1/nuta3.mp3",
	"sound/Elite-Serv/zack_v1/nuta4.mp3",
	"sound/Elite-Serv/zack_v1/nuta5.mp3",
	"sound/Elite-Serv/zack_v1/nuta6.mp3"
}

public plugin_precache(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	for(new i = 0; i < sizeof gszSound; i++){
		precache_generic(gszSound[i]);
	}
}
public fwPlayerFinished(id, iTime, bool:newrecord){
	if(newrecord){
		client_cmd(0, "mp3 play %s", gszSound[random(6)]);
	}
}

  • +
  • -
  • 1