Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Adverse - zdjęcie

Adverse

Rejestracja: 07.10.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.01.2013 13:20
-----

#505737 [ROZWIĄZANE] Nie zatrzymuje po uderzeniu kosą

Napisane przez MarWit w 23.01.2013 19:36

m_flPainShock 108 113 +5 float set to 0.3 or 1.0 when take damage, slows down player untill progressively reset to 0 by timers.

Src.: http://wiki.alliedmo...CBasePlayer_(CS)


#include < amxmodx >
#include < fakemeta >
#include < hamsandwich >

public plugin_init( )
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "hamPlayerTakeDamagePost", true );

public hamPlayerTakeDamagePost( id, iInflictor, iAttacker, Float: fDamage, iDmgBits )
set_pdata_float( id, 108, 1.0 )


Jeżeli to nie jest zły offset, to powinno działać .


  • +
  • -
  • 1