Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Profesjonalny - zdjęcie

Profesjonalny

Rejestracja: 28.09.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.10.2012 18:30
-----

#375398 Headshot Sounds + Hud + Icons

Napisane przez psilocybe w 04.03.2012 20:23

Headshot Sound + Hud + Icons


autor: speedkill


opis
Plugin jest bardzo prosty lecz według mnie fajny, podczas gdy zabijesz kogoś headshotem odgrywany jest dźwięk "headshot", słyszysz go tylko ty i ofiara, nie cały serwer. Gdy zabijesz przeciwnika headshotem z noża odgrywany jest dźwięk "impressive" oraz na 5 sekund pojawia się ikonka czerwonego noża po lewej stronie ekranu. Dodatkowo pojawiają się napisy Hud "headshot" oraz "impressive", w zależności czy headshot był z broni palnej czy z noża. Dźwięki 'headshot' oraz 'impressive' są edytowane, dodałem efekt pogłosu.

instalacja
Plugin instalujemy w standardowy sposób
Brak CVAR'ów
Pliki *.wav wrzucamy do katalogu /sound/misc/

Jeżeli chcemy zmienić ikonkę oraz jej kolor należy edytować *.sma


download
W załącznikach :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#441033 Klasa Najemnik

Napisane przez Eustachy8 w 05.08.2012 12:12

Witam!

Przedstawiam prostą klasę premium, która posiada famasa i galila, z którymi nie ma rozrzutu.

Statystyki

new const nazwa[]   = "Najemnik";
new const opis[]	= "Posiada eliminator rozrzutu";
new const bronie	= 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#440456 Klasa Space Division

Napisane przez Eustachy8 w 04.08.2012 07:36

Witam!

Przedstawiam klasę premium "Space Division", posiada ona karabin plazmowy. Od razu zaznaczę, że nie napisałem tego pluginu, tylko przerobiłem go na CoD moda.

Statystyki

new const nazwa[] = "Space division";
new const opis[] = "Masz karabin plazmowy";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

W tym miejscu zmieniamy parametry broni (szybkość strzelania, dmg, dmg po trafienie w głowę (multi_demage)):
#define FIRERATE 0.2 // szybkość strzelania
#define HITSD 0.7 // Trafienie spowalnia
#define RELOADSPEED 5.0 // szybkość przeładowania
#define DAMAGE 250.0 // obrażenia
#define DAMAGE_MULTI 3.0 // mnożnik obrażeń po trafieniu w głowę

Screeny:
https://forums.allie...67&d=1303639046

Instalacja:
plik amxx i sma standardowo. Foldery models, sound i sprites po prostu do cstrike

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#465695 Prośba o dodanie dwoch slotów na perk.

Napisane przez Zapomniany w 09.10.2012 14:56

Proszę

Załączone pliki




#463102 Klasy i Perki

Napisane przez GoldenKill w 30.09.2012 18:05

Snajper

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#463493 Prosze o klasy i perki

Napisane przez GoldenKill w 02.10.2012 13:29

Wiz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#443204 2 Perki "Semtex" i "Zestaw Semtexowy"

Napisane przez Hleb w 09.08.2012 12:45

Perki te zostały oparte o plugin Sticky Nades autorstwa VEN

Sticky Nades - AlliedModders

Granat typu "Semtex" istnieje naprawdę w MW2

Dołączona grafika

Nazwa I Perku: Semtex
Opis perku: Dostajesz 2-3 granaty HE, które kleją się do wszystkiego (również do graczy)

Nazwa II Perku: Zestaw Semtexowy
Opis perku: Dostajesz 2-3 zestawy granatów (HE, FLASH i SMOKE), które kleją się do wszystkiego (również do graczy)

UWAGA: nie warto rzucić smoke'a z zestawu w ścianę czy w gracza, bo nie wybuchnie.

Dołączona grafika

Semtex:
Załączony plik  codperk_semtex.sma   1,86 KB  195 Ilość pobrań
  codperk_semtex.amxx

Zestaw Semtexowy
Załączony plik  codperk_zestawsemtexowy.sma   2,57 KB  110 Ilość pobrań
  codperk_zestawsemtexowy.amxx
  • +
  • -
  • 17


#456022 Nano Suit - Naprawiony

Napisane przez Hleb w 06.09.2012 16:07

Dołączona grafika

Znany wam ze strony Peyota perk "NanoSuit". W mojej edycji naprawiono łatkę, że gracz z tym perkiem mógł leczyć HP w sklepie, będąc w zasięgu apteczki Medyka, bądź zabijając wroga (Klasa Admirał)

Perk mojej edycji był testowany pod kątem zmiany perku z HP (NanoSuit na Wytrenowany Weteran i na odwrót),
oraz zmiany klasy będąc w posiadaniu perku. Nie wykryto jak na razie błędu.

Dołączona grafika
Załączony plik  codperk_nanosuit.sma   878 bajtów  876 Ilość pobrań
  codperk_nanosuit.amxx
  • +
  • -
  • 32


#460711 Perk "Celownik Laserowy"

Napisane przez Hleb w 23.09.2012 14:37

Dołączona grafika

Perk oparto na pluginach:

-http://amxx.pl/topic/31247-weapon-zoom-changer/ by Owner123
-http://amxx.pl/topic/68751-killstreak-134a-14c-wyzwania/ by Cypis'

Nazwa Perku: Celownik Laserowy

Zasada działania: Najpierw namierzamy cel w podwójnym zbliżeniu, następnie używając perku (klawisz C) wzywamy artylerię, po kilku sekundach pojawia się artyleria, która zrzuca bomby dokładnie w miejsce, gdzie wskazaliśmy celownikiem.

Jeżeli pomiędzy użyciem perku a przybyciem artylerii nie będziemy mieli podwójnego zbliżenia, wówczas artyleria nie przybywa a gracz traci możliwość ponownego wezwania.

Od czasu użycia perku, najdalej do momentu zrzutu bomb, jesteśmy niewidzialni w skali 30 na 255.

Będąc na pojedynczym czy podwójnym zblizeniu, nie możemy strzelać.

UWAGA!!

Perk wymaga modułu orpheu, pliki z nim zawarte znajdują się w paczce.
Wymagana jest podmiana pliku modules.ini, inaczej perk nie zadziała jak powinien.

Domyślny czas oczekiwania wynosi 5 sekund, zaś prędkość samolotu to 1500

#define PLANE_VELOCITY 1500
#define TIME_TO_ATTACK 5.0


jeżeli chcemy zmienić wartości to w define'ach zmieniamy wartości

Filmik przedstawiający użycie perku

http://www.youtube.com/watch?v=E3jb1trKHX0&feature=plcp

Dołączona grafika

Paczka z modelami/dźwiękami oraz plikami modułu orpheu - wystarczy rozpakować i podmienić folder cstrike.

Dołączona grafika
Załączony plik  cstrike.rar   560,61 KB  240 Ilość pobrań

Załączony plik  codperk_celowniklaserowy.sma   10,08 KB  179 Ilość pobrań
  codperk_celowniklaserowy.amxx
  • +
  • -
  • 26


#462362 Prośba o dodanie grawitacji do silnika QTM_codmod.sma

Napisane przez Hleb w 28.09.2012 16:26

Łap

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   49,56 KB  145 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
  • +
  • -
  • 1