Google --->
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
O mnie:
Zajmuje się:
- Programowaniem:
- Pawn
- C++
- HTML
- LUA
Pisze również własne strony oraz przed strony, więcej informacji GG/PW forum.
Napisane przez Robiin
w 09.03.2017 18:30
Napisane przez Robiin
w 12.03.2017 10:15
Napisane przez Cypis'
w 26.09.2014 01:15
ftp://user:haslo@host:port/katalog
np.
ftp://hltvrec:[email protected]:21/s3268
Można stworzyć jakiegoś usera z hasłem na powłoce /bin/false tylko nie wiem czy powyższy protokół zadziała jako fastdl np. w cs
i oczywiście wszystko na odpowiednich chmodach
Napisane przez Pukawka.pl
w 08.08.2014 16:12
Promocja "2 za 1" w ofercie LITE na wybrane serwery
Szczegóły promocji: http://pukawka.pl/strona,51.html
Jeszcze więcej FPS
Nowa, tania oferta serwerów Minecraft
Więcej o ofercie: http://maxcraft.pl/g...aftstarter.html
Serwery Natural Selection 2 w ofercie Pukawka.pl
Zamów serwer teraz: https://admin.pukawk..._form&order=108
Napisane przez R3X
w 17.05.2010 16:24
//#define EDIT_MENU
addons/amxmodx/configs/help/
Napisane przez Droso
w 02.02.2014 15:25
JAILBREAK Mod Api Cypis
Na wstępnie zaznaczam tutaj będę umieszczane kolejne wersje tego silnika: http://amxx.pl/topic...s-aktualizacja/
Autor niezmienny: Cypis
Z powodu braku czasu "przejmuję" aktualizacje.
Aktualizacje wykonuje Cypis oraz HubertTM.
Aktualna wersja 1.0.7p
KOMPILUJEMY LOKALNIE!
PRZEKOMPILOWAĆ NALEŻY WSZYSTKIE ZABAWY, ŻYCZENIA I PLUGINY UŻYWAJĄCE jailbreak.inc JESZCZE RAZ!
Changelog
1.0.6 -> 1.0.7a
Usunięcie Crashy (ŁATKA: http://amxx.pl/topic...ńczeniu-rundy/)
Zablokowanie pewnego buga CS'a przez co można scrashować serwer!
Poprawa blokowania życzeń (nie działało blokowanie duszka i FD).
Poprawa funkcji od odliczania czasu zabaw.
Poprawienie menu od broni.
Poprawienie buga z dołączeniem do drużyny.
Poprawienie mniejszych błędów (kosmetyka, głupie błędy).
1.0.7a -> 1.0.7h
1.0.7h -> 1.0.7i
1.0.7i -> 1.0.7j
1.0.7j -> 1.0.7k
1.0.7k -> 1.0.7L
1.0.7L -> 1.0.7M
1.0.7M -> 1.0.7N
1.0.7N -> 1.0.7o
1.0.7o -> 1.0.7p
Dla Cypisia - za zgodę na moje rozwijanie projektu i za udostępnienie jego kilku poprawek oraz zabaw!
Stan Projektu: WSTRZYMANY!
Nowy HLDS - API już działa na nowych binarkach od wersji API większej niż 1.0.7K
WYMAGA AMXMODX 1.8.2!
ABY LICZNIK DZIAŁAŁ I ZABAWY SIĘ NIE BUGOWAŁY POTRZEBUJESZ:
BINAREK 6153
Metamod v1.20-am
AMXX v1.8.2
DPROTO v0.9.548
+
Oczywiście ściągając najnowsze AMXX itd. to kompilujcie pluginy właśnie z .INC z tych paczek... nie używajcie przestarzałych .INC, a na serwer tylko wgrywacie najnowszą wersję ...
Kiedy jest KILLDAY, gdzie to zmienić?
#define KILLDAY_DAY PIATEK - tutaj w jailbreak.inc zmieniasz kiedy jest killday!
Nie zapomnij ponownie przekompilować killdaya
Aktualizacja wymagana:
jail_api_jailbreak.sma 60,72 KB 1586 Ilość pobrań
jail_api_jailbreak.amxx
(WERSJA P)
Aktualizacja Wymagane (jeśli miałeś poniżej N):
jail_team.sma 6,65 KB 1216 Ilość pobrań
jail_team.amxx
Aktualizacje wymagane (jeśli miałeś poniżej M):
jailbreak.inc 11,88 KB 1711 Ilość pobrań
jail_freeday.sma 2,32 KB 1075 Ilość pobrań
jail_freeday.amxx
jail_kd.sma 2,29 KB 1033 Ilość pobrań
jail_kd.amxx
jail_menu.sma 10,64 KB 1217 Ilość pobrań
jail_menu.amxx
Aktualizacje wymagane (jeżeli miałeś wersje niższą niż 1.0.7L):
Wybierz życzenia:
NIE MUSISZ PODMIENIAĆ ŻYCZEŃ NA TE PONIŻSZE, JEŻELI MASZ JAKIEŚ SWOJE SKOMPILUJ JE TYLKO Z NOWYM jailbreak.inc
Standardowe:
jail_zyczenia.sma 7,37 KB 929 Ilość pobrań
jail_zyczenia.amxx
lub wersja z nowymi życzeniami (rpg i rzucanie się nożami):
http://www16.zippysh...13121/file.html
NIEWYMAGANA AKTUALIZACJA, ALE PLIK JEST WYMAGANY, DO KAŻDEJ WERSJI:
cs_player_models_api.sma 6,53 KB 797 Ilość pobrań
cs_player_models_api.amxx
Modele i dźwięki w oficjalnym temacie:
http://amxx.pl/topic...s-aktualizacja/
(UWAŻAJ, ŻEBY NIE PODMIENIĆ .SMA/.AMXX/jailbreak.inc)
Zabawy dodatkowe od Cypis/HubertTM
Berek
Więźniowie się ganiają, berek ma 15s. na oddanie berka inaczej zginie i zostanie losowany nowy berek!
[Autor: Cypis]
[Wersja: 1.0.7M 7 kwietnia 14r.]
jail_berek.sma 8,33 KB 902 Ilość pobrań
jail_berek.amxx
Napisane przez DarkGL
w 18.09.2011 11:34
ADMIN_ALL - wszystkie ADMIN_IMMUNITY - flaga "a" ADMIN_RESERVATION - flaga "b" ADMIN_KICK - flaga "c" ADMIN_BAN - flaga "d" ADMIN_SLAY - flaga "e" ADMIN_MAP - flaga "f" ADMIN_CVAR - flaga "g" ADMIN_CFG - flaga "h" ADMIN_CHAT - flaga "i" * ADMIN_VOTE - flaga "j" ADMIN_PASSWORD - flaga "k" ADMIN_RCON - flaga "l" ADMIN_LEVEL_A - flaga "m" ADMIN_LEVEL_B - flaga "n" ADMIN_LEVEL_C - flaga "o" ADMIN_LEVEL_D - flaga "p" ADMIN_LEVEL_E - flaga "q" ADMIN_LEVEL_F - flaga "r" ADMIN_LEVEL_G - flaga "s" ADMIN_LEVEL_H - flaga "t" ADMIN_MENU - flaga "u" ADMIN_ADMIN - flaga "y" ADMIN_USER - flaga "z"Flagi dodatkowe :
ADMIN_FLAG_V - flaga "v" ADMIN_FLAG_W - flaga "w" ADMIN_FLAG_X - flaga "x"
#define ADMIN_FLAG_V (1<<21) #define ADMIN_FLAG_W (1<<22) #define ADMIN_FLAG_X (1<<23)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A){ //gracz ma flage m }
if( !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A) ){ //gracz nie ma flagi m }
public has_flags(id,string[]) { new ret=1 new byte new len = strlen(string) new p_flag = get_user_flags(id) for(new i=0;i<=len;i++) { if(string[i]>='a' && string[i]<='z') byte = (1<<(string[i]-'a')) else if(string[i]>='A' && string[i]<='Z') byte = (1<<(string[i]-'A')) else if(string[i]==',' && ret==1) return 1 else if(string[i]==',') ret=1 if(byte!=0 && !(p_flag & byte)) ret=0 byte=0 } return ret }
has_flag(id,"a,b,c")Jak ma dzialac tylko gdy user ma flage - a i b i c - to dajemy
has_flag(id,"abc")Jak ma dzialac w przypadkach - a i b lub a i c lub b i c - to dajemy
has_flag(id,"ab,ac,bc")
new flaga = (ADMIN_LEVEL_A | ADMIN_LEVEL_B | ADMIN_LEVEL_C) if((get_user_flags(id) & flaga) == flaga) { // KOD }lub inaczej
new sprawdz = get_user_flags(id) if(sprawdz & ADMIN_LEVEL_A && sprawdz & ADMIN_LEVEL_B && sprawdz & ADMIN_LEVEL_C) { // KOD }
if (get_user_flags(id) & DEFINICJA_FLAGI) { //osoba ma jakas tam flage } else { //osoba nie ma jakies tam flagi }
public client_authorized(id) { if( get_user_flags(id) & ADMIN_BAN) client_print(0,print_chat,"Admin wchodzi na server") }
Napisane przez dasiek
w 30.11.2012 21:26
#include <szuflada> #include <szafka> #include <kuchenka> #include <kran>
W tym momencie mamy 5 operacji. Każemy serwerowi pytać o daną rzecz bibliotekę serwer wykonuję tą operacje, operacja zwraca wynik, wynik jest przejmowany przez serwer i serwer przekazuje go nam. No dobra Wszystko fajnie tylko to dla nas nie korzystne gdy robimy kilka operacji.My - "Serwer słuchaj - amxmodx wie ile Gracz 1 ma hp. Weź go zapytaj bo ja nie umiem"
Serwer - "Te amxmodx Ile gracz 1 ma hp"
amxmodx - "100!"
Serwer - "Ma 100 Hp "
My - "dzięki"
Serwer-amxmodx-serwer-myMy - "Serwer rzuć hp gracza 2"
Serwer - "amxmodx daj hp gracza 2"
amxmodx - "95"
Serwer - "95"
My - "dzięki."
--Wykonuje operacje--
My - "Daj znowu hp gracza 2 bo nie pamiętam"
Serwer - amxmodx-serwer-my
-- operacja --
My - "daj znowu"
My - "Serwer rzuć hp 3 - ja zapiszę sobie ją"
Serwer - "amxmodx daj hp 3ki"
amxmodx - "50"
Serwer - "50!"
My - zapisujemy 50 do zmiennej.
if(Zrobi coś) { //Dodaje Bron1//Dodaje Ammo2 //Dodaje Bron2 //Dodaje Ammo2 //Dodaje Bron3 //Dodaje Ammo4 } if(Coś innego!) { //Dodaje Bron1//Dodaje Ammo2 //Dodaje Bron2 //Dodaje Ammo2 //Dodaje Bron3 //Dodaje Ammo4 //Dodaje Bron_dodatkową1//Dodaje Ammo_dodatkową2 //Dodaje Bron_dodatkową2 //Dodaje Ammo_dodatkową2 }
public nasza_funkcja() { //Dodaje Bron1//Dodaje Ammo2 //Dodaje Bron2 //Dodaje Ammo2 //Dodaje Bron3 } if(Zrobi coś) { nasza_funkcja(); } if(Coś innego!) { nasza_funkcja(); //Dodaje Ammo4 //Dodaje Bron_dodatkową1//Dodaje Ammo_dodatkową2 //Dodaje Bron_dodatkową2 //Dodaje Ammo_dodatkową2 }
Napisane przez R3X
w 31.07.2009 15:47
Wieśniak jest pierwszy, więc nie ma dolnego progu, górny ustawiamy na 29 stąd gracze z fragami mniejszymi 29 mają rangę wieśniak."Wiesniak" 29
"Lama" 59
#define LEVELS 20
Napisane przez szelbi
w 26.04.2012 07:00
advanced_bans.amxx ;banowanie ; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle ;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here paintballgun.amxx ;bronie pod Paintball Moda paintballmod.amxx ;Paintball MOD paintballnade.amxx parachute.amxx ;spadochron dla gracza polski_cs.amxx ;cs po polsku c4countdown.amxx ;licznik c4 ptb.amxx ;balansowanie teamow hpk_pl.amxx ;kick za ping ad_manager.amxx ;reklamy Galileo.amxx ;vote rangi.amxx ;rangi admin_spec_esp.amxx ;Wh dla admina amx-ip-dla-graczy.amxx ;Po wpisaniu amx_ip w consoli pokazuja sie ip graczy. descriptive_fire_in_the_hole.amxx ;Granaty w say po polsku. grenade_trail.amxx ;Smuga za rzuconym granatem. mutemenu.amxx ;Kazdy gracz moze kogos wyciszyc za pomoca komendy "/mute" interp_raty.amxx ;wymuszanie rate interpu finishmap.amxx ;pozwala dokonczyc runde na koniec mapy abd.amxx ;pokazuje zadane otrzymane dmg autobuybugban.amxx ;latka do crashowania alt_end_round_sounds.amxx ;muzyka na koniec rundy 0_hp_bug.amxx ;naprawa bugu 0hp
amx_extendmap_max 90 //Maksymalny czas jaki mapa może być grana. Jeśli gracze będą wybierać przedłużenie mapy. Tylko do tego czasu będzie to możliwe. amx_extendmap_step 15 //ile mapa ma być przedłużana jeśli gracze wybiorą ta opcje (w minutach) gal_cmd_votemap 0 // Jaki powinny działac wzykłe komendy HL dotyczące Vota 1- Wyłączone 0- wyłączone gal_cmd_listmaps 2 // Jak ma się zachowywać komenda listmaps // 0 - disable // 1 - behave normally // 2 - behave the same as the "gal_listmaps" command (galileo default) gal_banrecent 3 // Ile map ostatnio granych jest niedozwolonych w Vote gal_banrecentstyle 1 // jak maja być wyświetlane mapy po wpisaniu recentmaps // 1 - all maps on one line // 2 - each map on a separate line gal_rtv_commands 3 // na jak komenda ma reagować plugin przy rtv //1- Rockthevote //2-rtv //3 dynamiczna gal_rtv_wait 10 //ile czasu po starcie mapy może być rozpoczęte rtv gal_rtv_ratio 0.60 //Ile % graczy musi wpisać rtv żeby zostało odpalone. gal_nom_playerallowance 2 //ile nominacji może zrobić każdy gracz gal_nom_mapfile mapcycle.txt// skąd maja być sczytywane mapy gal_nom_prefixes 0 // prefix przy mapie wymagany? gal_nom_qtyused 0 // ile nominacji ma być używanych w następnym głosowaniu. //Glosowanie rozstrzygające następuje wtedy kiedy żadna z map nie otrzyma 50% w normalnym glosowaniu. Wtedy dawane są dwie z największym % gal_runoff_enabled 1 //Mozliwe glosowanie rozstrzygające gal_runoff_duration 15 //po ilu sekundach ma się rozpaczać gal_vote_weight 1 //Czy ma być większa waga głosu admina? gal_vote_weightflags a //Flaga z jaka admin ma większy głos (dowolna) gal_endonround 1 //Ma czekać do skończenia rundy ze zmianą mapy? gal_vote_showstatus 1 // postęp głosowania ma być pokazywany gracza? //0-nigdy //1- po zagłosowaniu //2- zawsze gal_vote_showstatustype 2 //Jak ma być to przedstawiane gracza //1- liczba //2- procenty na mapie gal_srv_start 2 // jeśli serwer się zrestartuje lub będzie miał krasza jak ma reagować plugin //0- nic nie robi //1- zmienia mapę na ta przed restartem //2- zmienia mapę na ta która powinna być wybrana //3- robi Vote //4- zmienia na jedna z nominowanych gal_endofmapvote 1 gal_listmaps_paginate 10 // ile map na stronie ma być pokazywanych po użyciu gal_listmaps gal_vote_mapchoices 5 //Ile map ma być dawanych do vote gal_vote_duration 15 // ile sekund powinien trwać vote gal_vote_mapfile mapcycle.txt // skąd ma pobierać mapy gal_vote_expirationcountdown 1 gal_vote_uniqueprefixes 0 gal_vote_announcechoice 1 //pokazuje jaka mapę wybrał gracz? //1- tak //0- Nie gal_emptyserver_wait 0 // ile sekund ma czekać zanim uruchomi emptyserwer mapcykle, gal_emptyserver_mapfile emptycycle.txt // Plik z którego czyta empty serwer mapcyke rangi_maxname "Reszta to wspomnienie" rangi_hud "0" rangi_top10 "0" rangi_list "1" amx_demo "1" amx_demo_steamid "0" amx_demorec_start "15" amx_demoname "NAZWA SIECI.PL [Paintball]" ers_enabled "1" //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1 ers_player_toggle "1" //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1 erc_time_ads "60" // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120 erc_random_precache "6" //ilość plików muzycznych na drużynę
de_airstrip cs_havana de_chateau de_aztec as_oilrig cs_siege de_cbble de_dust cs_747 de_prodigy cs_assault cs_office cs_italy cs_backalley cs_militia de_train cs_paintball csp_paintball de_paintball pb_castle cs_assault_1337 cs_assault_christmas cs_assault_upc cs_dust_dumb cs_max cs_rio de_c4 de_cpl_strike de_dinaunion de_dreamdust de_dust2_2x2 de_dust2_mini de_dust4ever de_dust2002 de_eldorado de_hell de_inferno2010 de_kabul_mtk de_lidl de_mirage de_rats_1337 de_tuscan de_westwood de_westwood_big de_zima wh_dust2 wh_inferno de_inferno de_dust2_long
http://hostuje.net/file.php?id=be45bcb065a5024f903beeea2aad971ePaczka waży tyle ze względu na znajdujące się w niej mapy.
Napisane przez Leihto
w 28.02.2012 18:14
Napisane przez Drzanas
w 28.02.2012 17:55
Napisane przez Hiroshima
w 28.02.2012 18:17
Napisane przez speedkill
w 29.02.2012 17:16
Napisane przez Droso
w 05.07.2012 14:24
Moda zaczynałem pisać w 2011 roku, i tak oto powstał pisałem go powoli, na początku było to pisanie z pamięci, ponieważ nie miałem Crysis 2, i grałem u kuzyna [za słaby komputer]. W tym roku kupiłem i nowy komputer i Crysis 2, prace ruszyły od razu i teraz zamierzam go publikować.
O co chodzi w grze?
Aby mod działał dla gracza prawidłowo, musi on wpisać /bind, wtedy na shift przypisany bedzie Sprint. [Dzięki aktualizacji gracz nie musi juz bindowac pancerzu i mocy ;)]
Krótko:
Maskowanie - na przycisk e [+use] - stajesz sie niewidzialny [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]
Pancerz - na przycisk q [lastinv] - jestes bardziej odporny na strzaly [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]
Moce modułowe - na przycisk c [radio3] - tym używasz mocy modułowych. [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]
Nanowizja - na przycisk n [nightvision] - widzisz niewidzialnych [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]
Sprint - na przycisk shift [+fast_run] - biegasz sprintem [TRZEBA BINDOWAĆ [gracz musi wpisać /bind]]
Zacznę od trybów, mamy trzy tryby Maskowanie, Pancerz, Nanowizja. Dzięki maskowaniu stajesz się niewidzialny, aż do skończenia energii, lub aż do wystrzelenia naboi, strzał od razu demaskuje.
Tryb pancerza - dzięki niemu otrzymywane przez nas obrażenia są mniejsze, energia czerpie się podczas użytku pancerza, oraz podczas otrzymywania obrażeń.
Tryb Nanowizji (pod przyciskiem noktowizji [N]) - Czerpie energię podczas użytku, dzięki niemu wykrywamy ciepło, więc widzimy niewidzialnych.
Teraz szybko o sprint'cie, skoku - czerpią energię, dzięki sprintowi szybciej biegniemy, a podczas skoku mamy mniejszą grawitację [jeśli mamy wystarczająco dużo energii]
Tryby Pancerza i Maskowania posiadają Poziomy dla każdego z nich maksymalny to 12.
Im większy poziom w trybie Pancerza, tym bardziej zostaną zmniejszone obrażenia oraz pobór energii.
Im większy poziom w trybie Maskowania, tym wolniej pobierana jest energia [dzięki czemu możemy dłużej pobiegać w tym trybie.
Powyższe tryby expimy poprzez korzystanie z nich (co 0.1 sec dostajemy 1xp) oraz poprzez zabijanie ustalane cvarem,
za ciche zabicie dostajemy więcej XP [z noża] (ustalane cvarem)
Poziomy powyższych trybów odblokowują także moduły, po wybraniu klasy wyświetla nam się menu z modułami, moduły urozmaicają grę, ponieważ dostajemy moce.
Są trzy kategorie modułów:
Kategoria "Moduł Pancerza"
Uderzenie z powietrza (nacisnij C w powietrzu, aby zadac obrazenia wrogom w poblizu)Kategoria "Moduł Mocy"
Uzupełnienie pakietu(Za zabicie magazynki zostaja uzupełnione)#define MODELEdodaj //
//#define ZAPIS 1
cry_knifekillxp 50 // o ile wiecej dostaniesz expa za zabojstwo z noza cry_killxp 50 // ile dostajesz expa za zabojstwo przeciwnika cry_adddmgknife 35 // o ile wiecej ma zadawac obrazen noz cry_regeneration 1 // regeneracja wlaczona ? 0= wyl 1= wl cry_hpmax 98 // do ilu hp ma regenerowac sie zycie (zalecane 98) cry_hpadd 3 // ile ma dodawac hp w ciagu 1 sec regeneracji cry_termovision 1 // czy chcesz miec tryb termowzije (widzisz niewidzialnych, zalecam, jesli chcesz zeby gracze ciagle nie byli w niewidzialnosci :)), ale jest warunek musisz zainstalowac plugin hotvision 0=wyl 1=wl cry_sprint 25 // ile ma zabierac energii za sprint, (wartosc musisz byc wieksza od 12) w ciagu 0.1 sec, wartosc 25 jest bardzo dobra. cry_killstreak_p 600 // ile ma ustawiac hp za 5 killstreak // JEZELI ZAINSTALOWALES HOTVISION CVARY : hotvision_enabled 1 // 1- wl 0= wyl hotvision_radar 2 // 2- zasieg nieograniczony 1- zasieg ustawiany cvarem hotvision_radar_range 204.0 // w jakim zasiegu dziala hotvision (ale cos mi to nie dziala :/) hotvision_models 1 // czy ma podswietlac modele broni 1= wl 0 =wyl, zalecane 1 zeby termowizja dzialala sprawnie hotvision_walls 0 // czy termowizja ma dzialac jak wh ? 0 =wyl 1=wl hotvision_effect_fix 3 // zalecane 3, bardziej zaawansowane
/pomoc - pokazuje MOTD jak grac, bindowac itp /bind - binduje Shift -sprint, /unbind - przywraca dawne bindy [a raczej przypisuje standardowe] [Przywraca na Shift - wolne chodzenie] /klasa - zmienia klase /klasy - opis klas /moduly bądź /reset - możemy zmienić moduły.NATYWY I FORWARDY.
// POBIERANIE I USTAWIANIE ENERGII native get_energy(id); native set_energy(id, energy); //POBIERANIE I USTAWIANIE LVLI MASKOWANIA I PANCERZA native get_cloak_level(id); native set_cloak_level(id, level); native get_armor_level(id); native set_armor_level(id, level); // POBIERANIE XP LUB USTAWIANIE XP DLA TRYBU MASKOWANIA native get_cloak_xp(id); native set_cloak_xp(id, xp); // POBIERANIE LUB USTAWIANIE XP PANCERZA native get_armor_xp(id); native set_armor_xp(id, xp); //POBIERANIE TRYBU ORAZ USTAWIANIE 0= Zaden 1= Samo maskowanie 2= sam pancerz 3= sama nanowizja 4= maskowanie i nanowizja 5= pancerz i nanowizja native get_nanomode(id); native set_nanomode(id, number); // ustawianie 0 = wylacza wszystko reszta tak jak wyzej ;) 4 i 5 tez dodalem ;D /* Nie testowano set_nanomode, ale powinno dzialac ;) */ // POBIERANIE NUMERU MODULU 0 == ZADEN ///UWAGA ZWRACA NUMER! np. w Maskowaniu 1 to Super Maskowanie/// native get_cloak_module(id); native get_power_module(id); native get_armor_module(id); /* Przyklad uzycia powyzszych natywow [a wlasciwie 1 :D] jest w modyfikacji Cry Ukryj Bron podczas Maskowania */ // POBIERANIE NAZWE KLASY ! native get_class_name(klasa, Return[]); /* pobiera nazwe klasy do tablicy przyklad new klasato[32]; get_class_name(1, klasato) Numer 1 to atak wiec zapisze sie atak ;) Jeśli chcesz wiedziec jaka klase ma gracz zobacz forward class_changed(id, number_class); */ native get_killstreak_mode(id); // pobiera moc killstreaka gracza // przyklad gracz za 3 zabicia zdobywa radar jak sprawdzimy tym natywem killstreak zwroci 1 // 0 = nic, bez radaru i przeciazenia // 1 = sam radar (3 zabicia) // 2 = samo przeciazenie (5 zabic) // 3 = radar i przeciazenie (5 zabic, tylko ze radar dziala 60 sec wiec musi zabic 2 wciagu 60 sec, aby zwrocilo 3) forward energy_critical(id); /* Gracz nie ma energii Graczowi skonczyla sie energia, lub strzelil w trybie maskowania [wtedy energia spada do 0] */ forward class_changed(id, number_class); /* Gracz zmienil klase [number_class to numer klasy jaki wybral 1=Atack 2=Zwiadowca etc..] */ forward module_changed(id); /* Gracz zmienil moduly Wykonuje sie jak gracz zmienil ostatni tryb modulu. */ forward mode_changed(id); /* Gracz zmienil tryb np. Maskowanie na Pancerz, albo wlaczyl Nanowizje Mala Uwaga forward wykonuje sie takze kiedy gracz wylacza tryb. Uwaga 2: Kiedy masz zero energii i wszystkie tryby wylaczaja sie to ten forward NIE wykonuje sie, aby to wykryc nalezy uzyc energy_critical(index) */
QTM. Peyote - za silnik Call Of Duty - Beta DarkGL - za napisanie pluginu sprint (oraz gotowe funkcje na forum) ConnorMcLeod - za plugin "Advanced Weapon Tracers" oraz za funkcje "szybkie przeladowanie broni" Cypis i Bernio101 - za pomoc z radarem Sebul - za pomoc z kilkoma bledami na forum. Miczu i Gutkowi - za diablo, dzięki ktoremu jest modul uderzenie z powietrza cypis'owi - za kod bazooki z Cod'a G[O]Q'owi - za pomoc w zapisie Maniek974 - za testy diablix'owi - za .inc pozycja i ruch Oraz dla uzytkownikow forum, ktorzy pomogli mi, a ktorych pominalem [Sorry że bez polskich znaków, zaczerpnięte z .sma]Modyfikacje od HubertTM: