Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KulawY - zdjęcie

KulawY

Rejestracja: 04.09.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.11.2012 21:02
*****

#451997 [TUT] Zmiana położenia HUD'a z informacją.

Napisane przez the game w 26.08.2012 22:10

Dołączona grafika


W tym poście opowiem jak zmienić położenie HUD'a z informacją (HP, Klasa, Ammo pack's) w Zombie Plague 4.3

Co nam będzie potrzebne: zombie_plague40.sma, proste ręce i trochę mózgu

1. Zmiana położenia

Otwieramy zombie_plague40.sma

Szukamy:

Show health, class and ammo packs


Wyszukiwarka nam pokaże:

{
// Show health, class and ammo packs
set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - %L %s - %L %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])

}


Szukamy HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y i zmieniamy na 0.02, 0.18,

Otrzymujemy:

{
// Show health, class and ammo packs
set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - %L %s - %L %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])
}


2. Dzielimy to na linie

Przenieśliśmy linię z informacja pod radar, ale musimy rozbić ją na pojedyńcze linie:

{
// Show health, class and ammo packs
set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - %L %s - %L %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])
}

Zaznaczone zamieniamy tym: [%L: %d] ^n[%L %s] ^n[%L %d]

Powinno wyjść to:

{
// Show health, class and ammo packs
set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[%L: %d] ^n[%L %s] ^n[%L %d]", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])
}




Zapisujemy! Kompilujemy! I wrzucamy na serwer! Gotowe!


Źródło: WWW.CS-ELAXY.PL - Centerum Gier Multiplayer
Autor: Viva