Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Rur23 - zdjęcie

Rur23

Rejestracja: 02.09.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.12.2017 01:05
-----

#455617 Prośba o Klasy Zwyczajne/VIP

Napisane przez Amaroq w 04.09.2012 19:27

Łapaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#455591 Prośba o Klasy Zwyczajne/VIP

Napisane przez kuba100100 w 04.09.2012 19:05

Proszę jedno na razie

Druga

Trzecia

Czwarta

Piąta

Załączone pliki




#203575 Szybkie rozdawanie statystyk

Napisane przez Goliath w 07.01.2011 09:17

Ludzie, macie podane wszystko "na tacy", macie napisane, co z tym zrobić i jeszcze trzeba robić to za was :mur:. Ale masz:
Załączony plik  QTM_CodMod.sma   44,72 KB  738 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
  • +
  • -
  • 6


#455602 Zmiany W Klasie , Za Dobrze Wykonaną Robotę +

Napisane przez Klakier w 04.09.2012 18:40

To samo tutaj :P
  if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET) 


po co tu jest
&& damagebits & DMG_BULLET


ja już na górze jest
if(damagebits & DMG_BULLET) 


Potem dziwić się, że errory wywala ;)
  • +
  • -
  • 1


#111552 Spadochron (parachute)

Napisane przez tymbark122 w 12.02.2010 22:20

Opis:
Jest to spadochron jakiego znacie;D ale trochę inny...Nie trzeba płacić, sprzedawać itp. Tylko spadochron jest już od START'u za darmo.

Instalacja:
Plik parachute.mdl do cstrike/models
Plik parachute.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Plik parachute.sma do cstrike/addons/amxmodx/scripting

Cvar'y
sv_parachute "1" - 0: wyłączony - 1: włączony
parachute_fallspeed "100" - szybkosc lotu

Wystraczy zmienić mape lub zrestartować Serwer i gotowe;D
Mam nadzieje, że działa ;P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 97


#455389 Zmiany W Klasie , Za Dobrze Wykonaną Robotę +

Napisane przez Klakier w 03.09.2012 20:17

Nie
                                if(weapon == CSW_AWP && damage > 15.0 && random_num(1,1) == 1)                                                
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


tylko
                                if(weapon == CSW_AWP && damage > 15.0)                                                 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


Tak na przyszłość
  • +
  • -
  • 1


#455338 Zmiany W Klasie , Za Dobrze Wykonaną Robotę +

Napisane przez F4St w 03.09.2012 17:38

Masz tu ta na 100% będzie tak jak mówiłeś =)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
			   
new const nazwa[]   = "Simo Hayha [VIP] ";
new const opis[]	    = "Natychmiastowe zabicie z AWP , Dodatkowe 10(+ineteligecja) obrazenia z Mac 10 ";
new const bronie	    = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 40;
	   
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
	    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
	    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	    {
			    client_print(id, print_chat, "[Simo Hayha [VIP] ] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
			    return COD_STOP;
	    }
	    ma_klase[id] = true;
 
	    return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	    ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(damagebits & DMG_BULLET)
	    {
			    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			   
			    if(weapon == CSW_AWP && damage > 15.0 && random_num(1,1) == 1)
					    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			   
			    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
			    cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
			   
	    }
	   
	    return HAM_IGNORED;
}



#455023 Zmiany W Klasie , Za Dobrze Wykonaną Robotę +

Napisane przez kuba100100 w 02.09.2012 22:08

W tym przypadku trzeba zwiększyć ilość int potrzebnej do zdobycia +1 dmg lub się pobawić dodając limit dmg/int (bardziej to drugie). Napisz która opcja ci bardziej pasuje.


#455024 Zmiany W Klasie , Za Dobrze Wykonaną Robotę +

Napisane przez Amaroq w 02.09.2012 22:19

Teraz powinna zadawac mniej

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#454992 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Prośba o Klase Premium

Napisane przez F4St w 02.09.2012 20:46

Łapaj ^^

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	   
new const nazwa[]   = "Mysliwy";
new const opis[]    = "Gdy Kuca Jest Kompletnie Niewidzialny , Natychmiastowe zabicie z noża (PPM) , Posiada Scout'a z ktorego ma 1/4 na natychmiastowe zabicie .";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
   
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Mysliwy] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;
}

//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 6);
}
else
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
  cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
  SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
  return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(damagebits & DMG_BULLET)
	    {
			    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			   
			    if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
					    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
					   
	    }
	   
	    return HAM_IGNORED;
}



#454957 [ROZWIĄZANE] Prośba o Klase

Napisane przez Amaroq w 02.09.2012 20:05

proszę
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new bool:ma_klase[33];

new skoki[33];

new const nazwa[] = "Aniol";
new const opis[] = "Posiada 12 skoków i ma m4 ";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "MultiJump");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;


public MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 11;

return FMRES_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1


#454920 [ROZWIĄZANE] Prośba o Klase Premium

Napisane przez Amaroq w 02.09.2012 19:18

Poprawiona klasa
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Simo Hayha [VIP] ";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z AWP , Dodatkowe 10(+ineteligecja) obrazenia z Mac 10 ";
new const bronie = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 40;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Simo Hayha [VIP] ] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AWP && damage > 15.0 && random_num(1,1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 1.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1