Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Rur23
Rejestracja: 02.09.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.12.2017 01:05




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 18
- Odwiedzin: 3 312
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Kuba
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Rzeszów
Kontakt
#455617 Prośba o Klasy Zwyczajne/VIP
Napisane przez Amaroq
w 04.09.2012 19:27
#455591 Prośba o Klasy Zwyczajne/VIP
Napisane przez
kuba100100
w 04.09.2012 19:05
Druga
Trzecia
Czwarta
Piąta
Załączone pliki
-
codclass_Arab.sma 1,62 KB 108 Ilość pobrań
codclass_Arab.amxx
-
codclass_PLSnajper.sma 2,14 KB 114 Ilość pobrań
codclass_PLSnajper.amxx
-
codclass_Jumper.sma 2,6 KB 109 Ilość pobrań
codclass_Jumper.amxx
-
codclass_SiwyMechanik.sma 996 bajtów 113 Ilość pobrań
codclass_SiwyMechanik.amxx
-
codclass_Farciarz.sma 1,61 KB 104 Ilość pobrań
codclass_Farciarz.amxx
#203575 Szybkie rozdawanie statystyk
Napisane przez Goliath
w 07.01.2011 09:17
QTM_CodMod.sma 44,72 KB 745 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#455602 Zmiany W Klasie , Za Dobrze Wykonaną Robotę +
Napisane przez Klakier
w 04.09.2012 18:40
#111552 Spadochron (parachute)
Napisane przez tymbark122
w 12.02.2010 22:20
Jest to spadochron jakiego znacie;D ale trochę inny...Nie trzeba płacić, sprzedawać itp. Tylko spadochron jest już od START'u za darmo.
Instalacja:
Plik parachute.mdl do cstrike/models
Plik parachute.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Plik parachute.sma do cstrike/addons/amxmodx/scripting
Cvar'y
sv_parachute "1" - 0: wyłączony - 1: włączony
parachute_fallspeed "100" - szybkosc lotu
Wystraczy zmienić mape lub zrestartować Serwer i gotowe;D
Mam nadzieje, że działa
Załączone pliki
-
Spadochron (parachute).zip 73,27 KB 55881 Ilość pobrań
#455389 Zmiany W Klasie , Za Dobrze Wykonaną Robotę +
Napisane przez Klakier
w 03.09.2012 20:17
if(weapon == CSW_AWP && damage > 15.0 && random_num(1,1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
tylko
if(weapon == CSW_AWP && damage > 15.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Tak na przyszłość
#455338 Zmiany W Klasie , Za Dobrze Wykonaną Robotę +
Napisane przez
F4St
w 03.09.2012 17:38
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Simo Hayha [VIP] ";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z AWP , Dodatkowe 10(+ineteligecja) obrazenia z Mac 10 ";
new const bronie = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 40;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Simo Hayha [VIP] ] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP && damage > 15.0 && random_num(1,1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
#455023 Zmiany W Klasie , Za Dobrze Wykonaną Robotę +
Napisane przez
kuba100100
w 02.09.2012 22:08
#455024 Zmiany W Klasie , Za Dobrze Wykonaną Robotę +
Napisane przez Amaroq
w 02.09.2012 22:19
Załączone pliki
-
codclass_SimoHayhaVIP.sma 2 KB 41 Ilość pobrań
codclass_SimoHayhaVIP.amxx
#454992 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Prośba o Klase Premium
Napisane przez
F4St
w 02.09.2012 20:46
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Mysliwy";
new const opis[] = "Gdy Kuca Jest Kompletnie Niewidzialny , Natychmiastowe zabicie z noża (PPM) , Posiada Scout'a z ktorego ma 1/4 na natychmiastowe zabicie .";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Mysliwy] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 6);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
#454957 [ROZWIĄZANE] Prośba o Klase
Napisane przez Amaroq
w 02.09.2012 20:05
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];
new const nazwa[] = "Aniol";
new const opis[] = "Posiada 12 skoków i ma m4 ";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 11;
return FMRES_IGNORED;
}
#454920 [ROZWIĄZANE] Prośba o Klase Premium
Napisane przez Amaroq
w 02.09.2012 19:18
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Simo Hayha [VIP] ";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z AWP , Dodatkowe 10(+ineteligecja) obrazenia z Mac 10 ";
new const bronie = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 40;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Simo Hayha [VIP] ] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP && damage > 15.0 && random_num(1,1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Rur23
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
