Autorespawn
Znudzony, już tematami typu, autorespawn dla CT, autorespawn działający, etc.
Stworzyłem to dzisiaj [26.10.12r.], testowałem to trochę na botach, poprawiłem kilka bugów i chyba gotowe.
Autor: HubertTM
Czym się różni od innych autorespawnów?
- możliwość wyboru dla kogo ma działać.
- możliwość wyboru czasu po jakim ma odrodzić.
- możliwość wyboru, czy informacja o "Odrodzenie za %d sec" ma się pojawić.
- czy ma odradzać automatycznie po dołączeniu do teamu.
- czy jest aktywna komenda /respawn (dodałem ją na wszelki wypadek jakby plugin zawiódł w jakiś sposób (nie doświadczyłem takiego błędu) [można wyłączyć tą komendę]
- możliwość wyboru koloru HUDu.
spawn_time 3 // po ilu sec odradzac spawn_infotimer 1 // czy pokazywac HUD "odrodzenie za" 1-tak 0-nie spawn_team 0 // kogo odradzac 0 - TT i CT 1 - TT 2 - CT spawn_say 1 // komenda /respawn aktywna? 1-tak 0-nie spawn_auto 1 // odradzac automatycznie pod dolaczeniu do teamu? spawn_minplayers 2 // od ilu graczy ma dzialac odrodzenie 0-wylacza ograniczenie graczy (mozesz wpisac 33 jak chcesz zeby plugin nie działał) spawn_colorhud 0 // kolor hudu 0 - czerwowny, 1 - zielony 2 - niebieski 3 - bialy
Plugin w fazie Beta (Już nie )
Plugin napisany tylko za pomocą modułów:
- amxmodx
- hamsandwich
Wsparcie autora
Plugin jest wspierany przez autora! Wszelkie błędy proszę zgłaszać, a zostaną one poprawione!
[UPDATE]
- 3 grudnia 2012r. - Poprawa odradzania przy dołączeniu do teamu, dodanie CVAR ColorHud
- 8 grudnia 2012r. - Dodanie nowego koloru do ColorHud, poprawa odradzania, skrócenie kodu, poprawienie kodu
- autorespawn.amxx do plugins;
- autorespawn.sma do scripting;
- dopisujemy do plugins.ini (na końcu) autorespawn.amxx
- zmieniasz mapę;
- grasz.