Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Puchatek2k - zdjęcie

Puchatek2k

Rejestracja: 16.08.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.02.2014 11:56
-----

#600032 Paczka PB by silva

Napisane przez silva w 01.01.2014 20:33

podstawowa prawie ze..:)5/10

a czego ty sie spodziewałeś? paczka jest pod czystego pb tak zwanego "pod skilla" nie widziałem potrzeby dodawania innych pluginów które wniosłyby bardziej klimat 4funa z dodatkiem pb


  • +
  • -
  • 1


#601644 Paczka PB by silva

Napisane przez silva w 05.01.2014 10:01

i pod windowsa i pod linuxa


  • +
  • -
  • 1


#594088 Paczka PB by silva

Napisane przez silva w 17.12.2013 17:20

Paczka PB by silva

 

Plugins.ini

; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx		; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here

paintballgun.amxx                           ;paintball
paintballmod.amxx                           ;paintball
paintballnade.amxx                          ;paintball
admin_spec_esp.amxx                         ;WH dla admina po smierci
adminlisten.amxx                            ;admin widzi wszystkie rozmowy na say
afkbombtransfer.amxx                        ;przekazywanie bomby od afk
afkkisss.amxx                               ;kickowanie afk
c4timer.amxx                                ;pokazuje czas do wybuchu bomby
ex.interp.amxx                              ;ustawia interp na 0.01
niesmiertelne_hostage.amxx                  ;niesmiertelne hosty
sklep.amxx                                  ;sklep pb
ptb.amxx                                    ;wyrownywanie skladow
ranga.amxx                                  ;wyświetla naszą rangę w HUD
rangi.amxx                                  ;po wpisaniu /rangi wyświetlają nam się wszystkie rangi 
vip.amxx                                    ;vip
spree.amxx                                  ;najlepszy gracz rundy
mapchooser4.amxx                            ;votowanie map + rtv
pick_ammo.amxx                              ;po przejsciu przez bron podnosimy ammo
alt_end_round_sounds.amxx                   ;muzyka na koniec rundy

Cvary:

Paintballgun.amxx
amx_pbgun (domyślnie 1) - Włącza paintballgun,
amx_pbusp (domyślnie 1) - Włącza USP paintballgun,
amx_pbglock (domyślnie 1) - Włącza Glock paintballgun,
pbgun_color (domyślnie 1) - Kolor farby [1=standard; 2 = kolor teamu],
pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile kolorowych "kulek" może być wywalonych raz (jeśli Twój serwer się psuje lub laguje, obniża tę wartość),
pbgun_velocity (domyślnie 2000) - Szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000)),
pbgun_speed (domyślnie 0,08) - Czas pomiędzy każdym strzałem ,
pbgun_life (domyślnie 15) - Jak długo te farbki zostają "roztegowane".
pbgun_glow (domyślne flagi "ab") - a = glows paintball, paintball, b = trasa,
pbgun_damage (domyślnie 100) - Ilość zadanych obrażeń, które zadaje strzelając farbkami,
pbgun_sound (domyślnie 1) - Dźwięki strzału i uderzenia,
Paintballmod.amxx
amx_pbmod (domyślnie 1) - Bronie na farbki włączone na "1",
amx_pbammo (domyślnie 4) - Ile "przeładowań" każdy gracz otrzymuje,
amx_pbmoney (domyślnie 1) - Włącza jeśli gracz nie ma kasy,
amx_pbstrip (domyślnie 1) - Włącza jeśli bronie gracza są usuwane,
amx_pbdm (domyślnie 0) - Jeśli włączone to gracze będą ożywieni po 3sekundach po umarciu,
amx_pbspawnprotect (domyślnie 5) - Czas w którym gracz nie może być zabity po jego ożywieniu (0, aby wyłączyć).

afkkisss.amxx
afk_kicktime 150 - Po jakim czasie gracz ma być wykopany.
afk_slaytime 60 - Po jakim czasie gracz ma być zgładzony.
afk_minplayers 8 - Minimalna ilość graczy przy których ma pracować plugin.
afk_slayplayers 1 - Czy zabijać gracza gdy jest zbyt długo AFK.
afk_adminimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem jest nietykalny.
afk_adminkickimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem nie może być wykopany.
afk_options 1 - Wykopanie gracza po upływie dozwolonego czasu 0 - przełącza gracza na spec. następnie wykopuje.
afk_show_counter 0 - Ustaw na 0 to będzie pokazywać "AFK-Counter" od czasu do czasu.
afk_rename 1 - Zmiana nicku gracza na "[AFK] nick" kiedy jest AFK.
afk_speckick 0 - Wykopywanie graczy z spec.
afk_speckicktime 300 - Czas po jakim gracze będą wykopywani ze spec. ( dobrze uwzględnić więcej sekund ponieważ często gracze kręcą demo oszustom ).

sklep.amxx
sklep_prefix "wartosc" // Odpowiada za prefix wyswietlany przy zakupie

mapchooser4.amxx
amx_mapchooser_type "1"         // 0-mapy do votowania wybierane sa z pliku, 1-nominowanie map do votowania, 2-brak votowania
amx_mapchooser_mapsloc "0"     // 0-używa amx_mapchooser_mapsfile, 1-używa mapcycle, 2-używa folderu z mapami
amx_mapchooser_mapsfile "maps.ini" // nazwa pliku w amxmodx/configs/ ,używany go kiedy amx_mapchooser_mapsloc ustawione jest na "0"
amx_mapchooser_mapsfile_s "maps_small.ini" // plik użyty kiedy amx_mapchooser_mapsloc jest ustawiony na 0
i jest poniżej 10 osób na serwerze. Trzeba stworzyć ten plik
amx_nominfromfile "0"         // 0-gracze mogą nominować wszystkie mapy z folderu map, 1-gracze mogą nominować tylko mapy z amx_mapchooser_mapsfile
amx_maxnominperplayer "1"     // ile map może nominować jeden gracz
amx_map_history 5             // Ile ostatnich granych map nie ma być w vote
amx_extendmap_max "10"         // maksymalny czas dla całkowitego rozszerzenia mapy (w minutach)
amx_extendmap_step "10"         // z jakim czasem mapa zostanie rozszerzona (czas w minutach)
amx_ext_round_max "1"         // ile razy mapa może być rozszerzana
amx_ext_round_step "1"         // z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona
amx_ext_win_max "1"         // ile razy mapa może być rozszerzana
amx_ext_win_step "1"         // z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona
amx_rtv "1"                // włączyć/wyłączyć opcję rockthevote (wymuszanie głosowania)
amx_rtv_percent "0.6"            // stosunek (%/100) ile graczy musi powiedzieć rockthevote aby wymusić głosowanie
amx_rtv_min_time "10"        // minimalny czas (w minutach) wymagany od rozpoczęcia mapy aby wymusić głosowanie (możliwość użycia opcji rockthevote)
amx_rtv_map_time "10"        // czas pomiędzy sukcesem głosowania na mapie (po rtv) i zmianie mapy (zamiast czekać do końca rundy)

Informacje vip

-Co runde losowy bonus do wyboru:

-Zwiekszona grawitacja (600/800)

-Zwiększona Prędkość

-Ciche kroki

-3skoki

-Zmniejszona Widoczność

-50 więcej hp

-Więcej naboi w magazynku i wiecej ammo

- zawsze:

Auto BH

10hp za killa 15 za hs

wiecej kasy za zabojstwo

Po wpisaniu /vips okazuje sie twoj nick

VIP jest na ADMIN_LEVEL_X

 

Instalacja:

Standardowa

Zawartość folderu "paczka PB+DM by silva" wrzuć do cstrike

 

Download

 

Dodatkowe informacje:

DM odpalany za pomocą 1 cvara:

amx_pbdm (0 wyłączone 1 włączone domyślnie 0)

 

Paczka jest wykonana w 100% przeze mnie. Pozwalam na kopiowanie ją na inne fora jedynie za moją zgodą.

Kontakt:

Steam:Silva

Forum:PW

GG:48931653


  • +
  • -
  • 7


#586252 HLDS VoiceTranscoder

Napisane przez `L3G1T. w 17.11.2013 17:37

Plugin powinien działać na wersjach HLDS od 4382 do 6153. 
Plugin wymaga dproto w wersji 0.9.356
Plugin nie dziala z kodekiem voice_miles.

Funkcje:

  • Konwerterowanie na żywo głosu z kodeku voice_speex do SLIK i na odwrót.
  • Zmienianie glośności głosu przy konwerterowaniu.
  • Ochrona przed floodem pakietów głosowych.

CVARy:

  • sv_voicevolume_speex - Zmienianie głośności przy konwerterowaniu Speex->SLIK
  • sv_voicevolume_silk - Zmienianie glośnościu przy konwerterowaniu SLIK->Speex
  • sv_voicefloodms -  Zapobieganie dużej ilości pakietow głosowych w małych odstępach spowodowanych np. przez SpeedHack'a (minimalny czas pomiędzy pakietami, 0 oznacza wyłączenie tej funkcji)

Obecna wersja : v80
Instalacja:

  • Wejdż do <gamedir> i skopiuj folder addons z paczki.
     
  • Gdy już to zrobisz udaj sie do folderu metamoda i dodaj po dproto w plugins.ini:
    • Windows:
      win32 addons\vtc\vtc.dll
    • Linux:
      linux addons/vtc/vtc.so

Znane problemy :

  • Moduł jest włączony ale gracze nie mogą mówić. Aby naprawić ten problem musisz usunąć te linijki w pliku liblist.gam :
  • gamedll "dlls\mp.dll"
    gamedll "dlls\hl.dll"
    gamedll_linux "dlls/cs_i386.so"
    gamedll_linux "dlls/hl_i386.so"
    gamedll_linux "dlls/cs.so"
  • Jeśli to nie pomoże lub masz jakiś inny problem napisz w temacie log z pluginu. (logs/vtc.log)

Changelog :

  • 79-80
    • Dodane dodatkowe logowanie (logs/vtc.log)
    • Ustawianie parametru sv_voicecodec na voice_speex.
    • Domyślna wartość cvar'u sv_voicefloodms wynosi teraz 0.
  • 78-79
    • Naprawiono bug z cvar'em sv_voicefloodms (gracze nie mogli mówić po zmianie mapy)

Download : http://www69.zippysh...50525/file.html
Źródło : http://cs.rin.ru/for...hp?f=10&t=63814


  • +
  • -
  • 12


#456309 Życzenia (3 wersje)

Napisane przez Cypis' w 07.09.2012 20:26

Żeby dodać pojedynki na nowe bronie to nie musiałeś dużo przerabiać
Tylko zmień to w każdym w sma: "jb_zabijamy/pojedynek.wav" na "jb_cypis/pojedynek.wav"
  • +
  • -
  • 3


#616624 Więcej życzeń

Napisane przez dEAL' w 15.02.2014 20:35

Tu masz 3 życzenia:

http://amxx.pl/topic...zenia-3-wersje/

Oraz tu masz kilka

http://amxx.pl/topic...ie-zyczenie-pl/




#616528 Więcej życzeń

Napisane przez IceBaRa w 15.02.2014 18:59

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "Jail Zyczenia"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

/////////// Pojedynek ///////////
new bronie_pojedynek, pojedynek[2];
new HamHook:fHamKill, HamHook:fHamDamage, HamHook:fHamTrace, HamHook:fHamWeapon[31];
/////////// Pojedynek ///////////

new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new id_bezruch, id_freeday, id_duszek, id_rambomod, id_scouty, id_deagle, id_ak, id_awp, id_he, id_fam;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_bezruch = jail_register_wish("Bezruch");
	id_freeday = jail_register_wish("FreeDay");
	id_duszek = jail_register_wish("Duszek");
	id_rambomod = jail_register_wish("RamboMod");
	id_scouty = jail_register_wish("Pojedynek na Scouty");
	id_ak = jail_register_wish("Pojedynek na AK47");
	id_awp = jail_register_wish("Pojedynek na AWP");
	id_he = jail_register_wish("Pojedynek na HE");
	id_fam = jail_register_wish("Pojedynek na FAMAS");
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("jb_cypis/rambomode.wav");
	precache_sound("jb_cypis/pojedynek.wav");
}

public OnRemoveData(day)
{
	/////////// Pojedynek ///////////
	if(pojedynek[0] || pojedynek[1])
	{
		pojedynek[0] = 0;
		pojedynek[1] = 0;
		RegisterHams(false);
	}
	bronie_pojedynek = 0;
	/////////// Pojedynek ///////////
}

public OnLastPrisonerTakeWish(id, zyczenie)
{
	if(zyczenie == id_bezruch)
	{
		strip_user_weapons(id);
		give_item(id, "weapon_knife");
		give_item(id, "weapon_deagle")
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, maxAmmo[CSW_DEAGLE]);
		
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		
		for(new i=1; i<=32; i++)
		{
			if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
				continue;
		
			strip_user_weapons(i);
			give_item(i, "weapon_knife");
			jail_set_user_speed(i, 0.1);
		}
	}
	else if(zyczenie == id_freeday)
	{
		if(jail_get_days() == CZWARTEK || jail_get_days() == SOBOTA) //w tych dniach nie mozna wziść fd
			return JAIL_HANDLED;
		
		user_kill(id);
		jail_set_prisoner_free(id);	
	}
	else if(zyczenie == id_duszek)
	{
		if(jail_get_days() == CZWARTEK || jail_get_days() == SOBOTA) //w tych dniach nie mozna wziść duszka
			return JAIL_HANDLED;
			
		user_kill(id);
		jail_set_prisoner_ghost(id);
	}
	else if(zyczenie == id_rambomod)
	{
		client_cmd(0, "spk jb_cypis/rambomode.wav");
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0);
		show_hudmessage(0, "RamboMod aktywny!");
		
		set_user_health(id, 1500);
		
		strip_user_weapons(id);
		give_item(id, "weapon_knife");
		give_item(id, "weapon_m249");
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, maxAmmo[CSW_M249]);
	}
	else if(zyczenie == id_he)
	{
		pojedynek[0] = id;
		bronie_pojedynek = CSW_HEGRENADE;
			
		MenuPojedynek(id);
	}
	else if(zyczenie == id_scouty)
	{
		pojedynek[0] = id;
		bronie_pojedynek = CSW_SCOUT;
			
		MenuPojedynek(id);
	}
	else if(zyczenie == id_ak)
	{
		pojedynek[0] = id;
		bronie_pojedynek = CSW_AK47;
			
		MenuPojedynek(id);
	}
	else if(zyczenie == id_fam)
	{
		pojedynek[0] = id;
		bronie_pojedynek = CSW_FAMAS;
			
		MenuPojedynek(id);
	}
	else if(zyczenie == id_AWP)
	{
		pojedynek[0] = id;
		bronie_pojedynek = CSW_AWP;
			
		MenuPojedynek(id);
	}
	else if(zyczenie == id_deagle)
	{
		pojedynek[0] = id;
		bronie_pojedynek = CSW_DEAGLE;
			
		MenuPojedynek(id);
	}
	return JAIL_CONTINUE;
}	

/////////// Pojedynek ///////////
public MenuPojedynek(id)
{
	new menu = menu_create("Pojedynek Z:", "Handel_Pojedynek");
	for(new i=1; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
			continue;
		new name[64];
		get_user_name(i, name, 63);
		menu_additem(menu, name);
	}
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\dWyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
}

public Handel_Pojedynek(id, menu, item)
{
	if(pojedynek[0] != id || pojedynek[1] || !is_user_alive(id))
		return;
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_display(id, menu);
		return;
	}
	
	new acces, callback, data[3], szName2[64];
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, szName2, 63, callback);
	
	pojedynek[1] = get_user_index(szName2);
	if(!is_user_alive(pojedynek[1]) || !is_user_connected(pojedynek[1]))
	{
		pojedynek[1] = 0;
		MenuPojedynek(id);
		return;
	}
	new szName[32];
	get_user_name(id, szName, 31);
	
	ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 %s^x01 walczy z^x03 %s", szName, szName2);
	client_cmd(0, "spk jb_cypis/pojedynek.wav");
	
	RegisterHams(true);
	
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 10);
	set_user_rendering(pojedynek[1], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10);
	
	jail_set_user_block(pojedynek[0], true)
	jail_set_user_block(pojedynek[1], true);
	
	set_user_health(id, 100);
	set_user_health(pojedynek[1], 100);
	
	strip_user_weapons(id);
	strip_user_weapons(pojedynek[1]);
	
	new weapon_name[24];
	get_weaponname(bronie_pojedynek, weapon_name, 23);
	
	new ent = give_item(id, weapon_name);
	new ent2 = give_item(pojedynek[1], weapon_name);
	
	cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
	cs_set_weapon_ammo(ent2, 1);
}

public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
	return vTracerAttack(id, attacker);

public TraceAttack(id, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
	return vTracerAttack(id, attacker);

vTracerAttack(id, attacker)
{
	if(!pojedynek[0] || !is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)
		return HAM_IGNORED;
	
	if(pojedynek[0] == id && pojedynek[1] != attacker)
		return HAM_SUPERCEDE;
		
	if(pojedynek[0] == attacker && pojedynek[1] != id)
		return HAM_SUPERCEDE;	
	return HAM_IGNORED;
}

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{	
	if(!is_user_connected(id) || id != pojedynek[1])
		return HAM_IGNORED;
		
	jail_set_user_block(id, false);
	SzukajPrzeciwnika();
	return HAM_IGNORED;
}

public WeaponAttack(ent)
{
	new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
	if(pojedynek[0] == id || pojedynek[1] == id)
	{
		cs_set_user_bpammo(id, bronie_pojedynek, 1);
	}
}		

public client_disconnect(id)
{
	if(pojedynek[1] == id)
		SzukajPrzeciwnika();
}

public SzukajPrzeciwnika()
{
	pojedynek[1] = RandomPlayer(2);
	if(!pojedynek[1])
		return;
	
	if(is_user_alive(pojedynek[0]))
		set_user_health(pojedynek[0], 100);
		
	set_user_rendering(pojedynek[1], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10);	
		
	jail_set_user_block(pojedynek[1], true);
	set_user_health(pojedynek[1], 100);
	strip_user_weapons(pojedynek[1]);
		
	new weapon_name[24]
	get_weaponname(bronie_pojedynek, weapon_name, 23);	
	new ent = give_item(pojedynek[1], weapon_name);
	
	cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
}

public RegisterHams(bool:wartosc)
{
	if(wartosc)
	{
		if(fHamKill)
			EnableHamForward(fHamKill);
		else
			fHamKill = RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
		
		if(fHamDamage)
			EnableHamForward(fHamDamage);
		else
			fHamDamage = RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
			
		if(fHamTrace)
			EnableHamForward(fHamTrace);
		else
			fHamTrace = RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");
			

		if(fHamWeapon[bronie_pojedynek])
			EnableHamForward(fHamWeapon[bronie_pojedynek]);
		else
		{
			new WeaponName[24];
			get_weaponname(bronie_pojedynek, WeaponName, 23);
			fHamWeapon[bronie_pojedynek] = RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, WeaponName, "WeaponAttack", 1);
		}
	}
	else
	{
		if(fHamKill)
			DisableHamForward(fHamKill);
			
		if(fHamDamage)
			DisableHamForward(fHamDamage);
			
		if(fHamTrace)
			DisableHamForward(fHamTrace);	
			
		if(fHamWeapon[bronie_pojedynek])
			DisableHamForward(fHamWeapon[bronie_pojedynek]);
	}
}
/////////// Pojedynek ///////////




#616524 Więcej życzeń

Napisane przez Polak123533 w 15.02.2014 18:55

A jakie chciałbyś te życzenia?




#616509 Więcej życzeń

Napisane przez IceBaRa w 15.02.2014 18:42

Daj mi sma pliku z zyczeniami 




#614965 Ruletka JailBreak Czas

Napisane przez Patryk:D w 11.02.2014 20:08

W temacie masz jasno napisane, mi działało jak zmieniłem na 200 sek, po za tym nie widzę w kodzie gdzie indziej zmienić czas oczekiwania. Musisz próbować.

#define CZAS 300 // tutaj zmieniasz czas ruletki

lub 

jb_zajetaczas 10.0     // przez jaki czas ma być zajęta ruletka

@down

w załączniku .sma dałem tak jak ja mam na serwerze - 200 sek.

Załączony plik  Ruletka_Jailbreak_HUD.sma   16,61 KB  52 Ilość pobrań
  Ruletka_Jailbreak_HUD.amxx

 

@down2

na prośbę użytkownika zmienione na 60 sek.

Załączony plik  Ruletka_Jailbreak_HUD.sma   16,61 KB  62 Ilość pobrań
  Ruletka_Jailbreak_HUD.amxx


  • +
  • -
  • 1


#450538 JailBreak Mod 1.0.6a by Cypis [Aktualizacja]

Napisane przez Cypis' w 23.08.2012 16:52

Jest to jailbreak napisany przez zemnie, ale też w niektórych częściach ktoś mi pomógł ;)

Podziękowania dla:
DarkGL - za pomoc przy static :P
Fili:P - za grafikę do broni

Co on ma w sobie:

  • Zablokowanie dhud
  • Zablokowanie motd
  • Zablokowanie latarki dla TT
  • Zablokowanie kupowania bron
  • Podmienienie napisów w cs
  • Modele pieści, palki i rękawic
  • Usunięcie modelów zabitych graczy
  • Jeżeli prowadzący strzela w przycisk to włącza go
  • Możliwość zablokowania brania broni z automatów i leczenia się
  • Podmienienie dźwięków noża
  • Zredukowano obrażenia od noża o 60%
  • Menu wyboru broni w CT
  • Możliwość zablokowania/odblokowania mikrofonu dla TT
  • Inne menu wyboru Teamów
  • Możliwość wybierania zabaw przez prowadzącego
  • Łatwość dodawania zabaw i życzeń (osobnymi pluginami)
  • Automatyczne otwieranie cel w FD
  • Menu dla prowadzącego "czy dać życzenie dla ostatniego więźnia"
  • Możliwość dawania duszka i fd danym więźniom
  • Żywi nie słyszą martwych
  • Pokazuje na HUD który jest dzień i kto jest prowadzącym
  • Wyświetla na HUD kto jest poszukiwanym

Komendy:


Komendy ogólne:
say /menu - główne menu
say /czasgry - pokazuje czas gry przegranej na serwerze

Komendy dla Więźnia:
say /lr - menu z życzeniami dla ostatniego więźnia

Komendy dla Strażnika:
say /oddaj - menu do oddawania prowadzenia
say /obsluga - jak jestes prowadzacym i nie daleś ostatniemu wieźniowi życzenia to po wpisaniu tego wyskoczy ci ponowanie menu z obsluga
say /guns - menu wyboru broni

+revision - służy do przeszukiwania wieźniów

Komendy dla Admina:
jail_addct "< steamid > / <nick>" - służy do banowania graczy tych ktorych nie ma na serwerze żeby niemogli dojsc do CT (flaga - "d")
jail_delct "< steamid > / <nick>" - służy do odbanowywania graczy żeby mogli dojsc do CT (flaga - "d")
jail_menuban - menu banowania obecnych graczy co sa na serwerze żeby nie mogli dojsc do CT (flaga - "d")

+adminvoice - gdy admin mówi mutuje resztę (flaga - "d")

Komendy dla H@:
jail_cele - służy do tego, aby było można otworzyć cele przyciskiem z menu (flaga - "l")


Obsluga jail_cele:
Spoiler


Cvary:

jail_tt_mikro "0" //Ustawia czy mikro dla TT ma byc od poczatku rundy wlaczone (1) lub wylaczone (0) (Standardowo 0)

jail_tt_to_ct "5" //Ustawiamy ile TT ma przypadać na 1 CT (Standardowo 5)

jail_ct_steam "0" //Ustawiamy czy tylko steam moze dojsc do CT (Standardowo 0)

jail_ct_time "60" //Ustawiamy ile gracz ma przegrac zeby mogl dojsc do CT (Standardowo 60min)

Cvary są dopisane do jailbreak.cfg w confings w "paczce"

Instalacja:

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z JailBreak.rar do folderu cstrike na serwerze.

Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

Natywy i forwardy (tylko dla developerów)
Spoiler


Changelog:
Spoiler


DEBUG:
Spoiler


Plany:

  • Usunięcie korzystania z cs_player_models_api.amxx
  • Dodanie cvarów / natywów / forwardów na prośby userów
  • Naprawienie bugów

Download:
Załączony plik  JailBreak.rar   3,92 MB  16336 Ilość pobrań


Jak znajdziecie jakiś bugi w kodzie to piszcie w temacie spróbuje naprawić
I jeżeli macie jakiś propozycje to też piszcie ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 90