podstawowa prawie ze..:)5/10
a czego ty sie spodziewałeś? paczka jest pod czystego pb tak zwanego "pod skilla" nie widziałem potrzeby dodawania innych pluginów które wniosłyby bardziej klimat 4funa z dodatkiem pb
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez silva
w 01.01.2014 20:33
Napisane przez silva
w 05.01.2014 10:01
Napisane przez silva
w 17.12.2013 17:20
Paczka PB by silva
Plugins.ini
; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here paintballgun.amxx ;paintball paintballmod.amxx ;paintball paintballnade.amxx ;paintball admin_spec_esp.amxx ;WH dla admina po smierci adminlisten.amxx ;admin widzi wszystkie rozmowy na say afkbombtransfer.amxx ;przekazywanie bomby od afk afkkisss.amxx ;kickowanie afk c4timer.amxx ;pokazuje czas do wybuchu bomby ex.interp.amxx ;ustawia interp na 0.01 niesmiertelne_hostage.amxx ;niesmiertelne hosty sklep.amxx ;sklep pb ptb.amxx ;wyrownywanie skladow ranga.amxx ;wyświetla naszą rangę w HUD rangi.amxx ;po wpisaniu /rangi wyświetlają nam się wszystkie rangi vip.amxx ;vip spree.amxx ;najlepszy gracz rundy mapchooser4.amxx ;votowanie map + rtv pick_ammo.amxx ;po przejsciu przez bron podnosimy ammo alt_end_round_sounds.amxx ;muzyka na koniec rundy
Cvary:
Paintballgun.amxx amx_pbgun (domyślnie 1) - Włącza paintballgun, amx_pbusp (domyślnie 1) - Włącza USP paintballgun, amx_pbglock (domyślnie 1) - Włącza Glock paintballgun, pbgun_color (domyślnie 1) - Kolor farby [1=standard; 2 = kolor teamu], pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile kolorowych "kulek" może być wywalonych raz (jeśli Twój serwer się psuje lub laguje, obniża tę wartość), pbgun_velocity (domyślnie 2000) - Szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000)), pbgun_speed (domyślnie 0,08) - Czas pomiędzy każdym strzałem , pbgun_life (domyślnie 15) - Jak długo te farbki zostają "roztegowane". pbgun_glow (domyślne flagi "ab") - a = glows paintball, paintball, b = trasa, pbgun_damage (domyślnie 100) - Ilość zadanych obrażeń, które zadaje strzelając farbkami, pbgun_sound (domyślnie 1) - Dźwięki strzału i uderzenia, Paintballmod.amxx amx_pbmod (domyślnie 1) - Bronie na farbki włączone na "1", amx_pbammo (domyślnie 4) - Ile "przeładowań" każdy gracz otrzymuje, amx_pbmoney (domyślnie 1) - Włącza jeśli gracz nie ma kasy, amx_pbstrip (domyślnie 1) - Włącza jeśli bronie gracza są usuwane, amx_pbdm (domyślnie 0) - Jeśli włączone to gracze będą ożywieni po 3sekundach po umarciu, amx_pbspawnprotect (domyślnie 5) - Czas w którym gracz nie może być zabity po jego ożywieniu (0, aby wyłączyć). afkkisss.amxx afk_kicktime 150 - Po jakim czasie gracz ma być wykopany. afk_slaytime 60 - Po jakim czasie gracz ma być zgładzony. afk_minplayers 8 - Minimalna ilość graczy przy których ma pracować plugin. afk_slayplayers 1 - Czy zabijać gracza gdy jest zbyt długo AFK. afk_adminimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem jest nietykalny. afk_adminkickimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem nie może być wykopany. afk_options 1 - Wykopanie gracza po upływie dozwolonego czasu 0 - przełącza gracza na spec. następnie wykopuje. afk_show_counter 0 - Ustaw na 0 to będzie pokazywać "AFK-Counter" od czasu do czasu. afk_rename 1 - Zmiana nicku gracza na "[AFK] nick" kiedy jest AFK. afk_speckick 0 - Wykopywanie graczy z spec. afk_speckicktime 300 - Czas po jakim gracze będą wykopywani ze spec. ( dobrze uwzględnić więcej sekund ponieważ często gracze kręcą demo oszustom ). sklep.amxx sklep_prefix "wartosc" // Odpowiada za prefix wyswietlany przy zakupie mapchooser4.amxx amx_mapchooser_type "1" // 0-mapy do votowania wybierane sa z pliku, 1-nominowanie map do votowania, 2-brak votowania amx_mapchooser_mapsloc "0" // 0-używa amx_mapchooser_mapsfile, 1-używa mapcycle, 2-używa folderu z mapami amx_mapchooser_mapsfile "maps.ini" // nazwa pliku w amxmodx/configs/ ,używany go kiedy amx_mapchooser_mapsloc ustawione jest na "0" amx_mapchooser_mapsfile_s "maps_small.ini" // plik użyty kiedy amx_mapchooser_mapsloc jest ustawiony na 0 i jest poniżej 10 osób na serwerze. Trzeba stworzyć ten plik amx_nominfromfile "0" // 0-gracze mogą nominować wszystkie mapy z folderu map, 1-gracze mogą nominować tylko mapy z amx_mapchooser_mapsfile amx_maxnominperplayer "1" // ile map może nominować jeden gracz amx_map_history 5 // Ile ostatnich granych map nie ma być w vote amx_extendmap_max "10" // maksymalny czas dla całkowitego rozszerzenia mapy (w minutach) amx_extendmap_step "10" // z jakim czasem mapa zostanie rozszerzona (czas w minutach) amx_ext_round_max "1" // ile razy mapa może być rozszerzana amx_ext_round_step "1" // z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona amx_ext_win_max "1" // ile razy mapa może być rozszerzana amx_ext_win_step "1" // z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona amx_rtv "1" // włączyć/wyłączyć opcję rockthevote (wymuszanie głosowania) amx_rtv_percent "0.6" // stosunek (%/100) ile graczy musi powiedzieć rockthevote aby wymusić głosowanie amx_rtv_min_time "10" // minimalny czas (w minutach) wymagany od rozpoczęcia mapy aby wymusić głosowanie (możliwość użycia opcji rockthevote) amx_rtv_map_time "10" // czas pomiędzy sukcesem głosowania na mapie (po rtv) i zmianie mapy (zamiast czekać do końca rundy)
Informacje vip
-Co runde losowy bonus do wyboru:
-Zwiekszona grawitacja (600/800)
-Zwiększona Prędkość
-Ciche kroki
-3skoki
-Zmniejszona Widoczność
-50 więcej hp
-Więcej naboi w magazynku i wiecej ammo
- zawsze:
Auto BH
10hp za killa 15 za hs
wiecej kasy za zabojstwo
Po wpisaniu /vips okazuje sie twoj nick
VIP jest na ADMIN_LEVEL_X
Instalacja:
Standardowa
Zawartość folderu "paczka PB+DM by silva" wrzuć do cstrike
Dodatkowe informacje:
DM odpalany za pomocą 1 cvara:
amx_pbdm (0 wyłączone 1 włączone domyślnie 0)
Paczka jest wykonana w 100% przeze mnie. Pozwalam na kopiowanie ją na inne fora jedynie za moją zgodą.
Kontakt:
Steam:Silva
Forum:PW
GG:48931653
Napisane przez `L3G1T.
w 17.11.2013 17:37
Plugin powinien działać na wersjach HLDS od 4382 do 6153.
Plugin wymaga dproto w wersji 0.9.356
Plugin nie dziala z kodekiem voice_miles.
Funkcje:
CVARy:
Obecna wersja : v80
Instalacja:
win32 addons\vtc\vtc.dll
linux addons/vtc/vtc.so
Znane problemy :
gamedll "dlls\mp.dll" gamedll "dlls\hl.dll" gamedll_linux "dlls/cs_i386.so" gamedll_linux "dlls/hl_i386.so" gamedll_linux "dlls/cs.so"
Changelog :
Download : http://www69.zippysh...50525/file.html
Źródło : http://cs.rin.ru/for...hp?f=10&t=63814
Napisane przez Cypis'
w 07.09.2012 20:26
Napisane przez
dEAL'
w 15.02.2014 20:35
Tu masz 3 życzenia:
http://amxx.pl/topic...zenia-3-wersje/
Oraz tu masz kilka
http://amxx.pl/topic...ie-zyczenie-pl/
Napisane przez
IceBaRa
w 15.02.2014 18:59
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #include <jailbreak> #define PLUGIN "Jail Zyczenia" #define VERSION "1.0.6" #define AUTHOR "Cypis" /////////// Pojedynek /////////// new bronie_pojedynek, pojedynek[2]; new HamHook:fHamKill, HamHook:fHamDamage, HamHook:fHamTrace, HamHook:fHamWeapon[31]; /////////// Pojedynek /////////// new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100}; new id_bezruch, id_freeday, id_duszek, id_rambomod, id_scouty, id_deagle, id_ak, id_awp, id_he, id_fam; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) id_bezruch = jail_register_wish("Bezruch"); id_freeday = jail_register_wish("FreeDay"); id_duszek = jail_register_wish("Duszek"); id_rambomod = jail_register_wish("RamboMod"); id_scouty = jail_register_wish("Pojedynek na Scouty"); id_ak = jail_register_wish("Pojedynek na AK47"); id_awp = jail_register_wish("Pojedynek na AWP"); id_he = jail_register_wish("Pojedynek na HE"); id_fam = jail_register_wish("Pojedynek na FAMAS"); } public plugin_precache() { precache_sound("jb_cypis/rambomode.wav"); precache_sound("jb_cypis/pojedynek.wav"); } public OnRemoveData(day) { /////////// Pojedynek /////////// if(pojedynek[0] || pojedynek[1]) { pojedynek[0] = 0; pojedynek[1] = 0; RegisterHams(false); } bronie_pojedynek = 0; /////////// Pojedynek /////////// } public OnLastPrisonerTakeWish(id, zyczenie) { if(zyczenie == id_bezruch) { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_deagle") cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, maxAmmo[CSW_DEAGLE]); jail_set_ct_hit_tt(true); for(new i=1; i<=32; i++) { if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT) continue; strip_user_weapons(i); give_item(i, "weapon_knife"); jail_set_user_speed(i, 0.1); } } else if(zyczenie == id_freeday) { if(jail_get_days() == CZWARTEK || jail_get_days() == SOBOTA) //w tych dniach nie mozna wziść fd return JAIL_HANDLED; user_kill(id); jail_set_prisoner_free(id); } else if(zyczenie == id_duszek) { if(jail_get_days() == CZWARTEK || jail_get_days() == SOBOTA) //w tych dniach nie mozna wziść duszka return JAIL_HANDLED; user_kill(id); jail_set_prisoner_ghost(id); } else if(zyczenie == id_rambomod) { client_cmd(0, "spk jb_cypis/rambomode.wav"); set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0); show_hudmessage(0, "RamboMod aktywny!"); set_user_health(id, 1500); strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_m249"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, maxAmmo[CSW_M249]); } else if(zyczenie == id_he) { pojedynek[0] = id; bronie_pojedynek = CSW_HEGRENADE; MenuPojedynek(id); } else if(zyczenie == id_scouty) { pojedynek[0] = id; bronie_pojedynek = CSW_SCOUT; MenuPojedynek(id); } else if(zyczenie == id_ak) { pojedynek[0] = id; bronie_pojedynek = CSW_AK47; MenuPojedynek(id); } else if(zyczenie == id_fam) { pojedynek[0] = id; bronie_pojedynek = CSW_FAMAS; MenuPojedynek(id); } else if(zyczenie == id_AWP) { pojedynek[0] = id; bronie_pojedynek = CSW_AWP; MenuPojedynek(id); } else if(zyczenie == id_deagle) { pojedynek[0] = id; bronie_pojedynek = CSW_DEAGLE; MenuPojedynek(id); } return JAIL_CONTINUE; } /////////// Pojedynek /////////// public MenuPojedynek(id) { new menu = menu_create("Pojedynek Z:", "Handel_Pojedynek"); for(new i=1; i<=32; i++) { if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT) continue; new name[64]; get_user_name(i, name, 63); menu_additem(menu, name); } menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\dWyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); } public Handel_Pojedynek(id, menu, item) { if(pojedynek[0] != id || pojedynek[1] || !is_user_alive(id)) return; if(item == MENU_EXIT) { menu_display(id, menu); return; } new acces, callback, data[3], szName2[64]; menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, szName2, 63, callback); pojedynek[1] = get_user_index(szName2); if(!is_user_alive(pojedynek[1]) || !is_user_connected(pojedynek[1])) { pojedynek[1] = 0; MenuPojedynek(id); return; } new szName[32]; get_user_name(id, szName, 31); ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 %s^x01 walczy z^x03 %s", szName, szName2); client_cmd(0, "spk jb_cypis/pojedynek.wav"); RegisterHams(true); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 10); set_user_rendering(pojedynek[1], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10); jail_set_user_block(pojedynek[0], true) jail_set_user_block(pojedynek[1], true); set_user_health(id, 100); set_user_health(pojedynek[1], 100); strip_user_weapons(id); strip_user_weapons(pojedynek[1]); new weapon_name[24]; get_weaponname(bronie_pojedynek, weapon_name, 23); new ent = give_item(id, weapon_name); new ent2 = give_item(pojedynek[1], weapon_name); cs_set_weapon_ammo(ent, 1); cs_set_weapon_ammo(ent2, 1); } public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits) return vTracerAttack(id, attacker); public TraceAttack(id, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits) return vTracerAttack(id, attacker); vTracerAttack(id, attacker) { if(!pojedynek[0] || !is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker) return HAM_IGNORED; if(pojedynek[0] == id && pojedynek[1] != attacker) return HAM_SUPERCEDE; if(pojedynek[0] == attacker && pojedynek[1] != id) return HAM_SUPERCEDE; return HAM_IGNORED; } public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib) { if(!is_user_connected(id) || id != pojedynek[1]) return HAM_IGNORED; jail_set_user_block(id, false); SzukajPrzeciwnika(); return HAM_IGNORED; } public WeaponAttack(ent) { new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4); if(pojedynek[0] == id || pojedynek[1] == id) { cs_set_user_bpammo(id, bronie_pojedynek, 1); } } public client_disconnect(id) { if(pojedynek[1] == id) SzukajPrzeciwnika(); } public SzukajPrzeciwnika() { pojedynek[1] = RandomPlayer(2); if(!pojedynek[1]) return; if(is_user_alive(pojedynek[0])) set_user_health(pojedynek[0], 100); set_user_rendering(pojedynek[1], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10); jail_set_user_block(pojedynek[1], true); set_user_health(pojedynek[1], 100); strip_user_weapons(pojedynek[1]); new weapon_name[24] get_weaponname(bronie_pojedynek, weapon_name, 23); new ent = give_item(pojedynek[1], weapon_name); cs_set_weapon_ammo(ent, 1); } public RegisterHams(bool:wartosc) { if(wartosc) { if(fHamKill) EnableHamForward(fHamKill); else fHamKill = RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1); if(fHamDamage) EnableHamForward(fHamDamage); else fHamDamage = RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); if(fHamTrace) EnableHamForward(fHamTrace); else fHamTrace = RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack"); if(fHamWeapon[bronie_pojedynek]) EnableHamForward(fHamWeapon[bronie_pojedynek]); else { new WeaponName[24]; get_weaponname(bronie_pojedynek, WeaponName, 23); fHamWeapon[bronie_pojedynek] = RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, WeaponName, "WeaponAttack", 1); } } else { if(fHamKill) DisableHamForward(fHamKill); if(fHamDamage) DisableHamForward(fHamDamage); if(fHamTrace) DisableHamForward(fHamTrace); if(fHamWeapon[bronie_pojedynek]) DisableHamForward(fHamWeapon[bronie_pojedynek]); } } /////////// Pojedynek ///////////
Napisane przez
Polak123533
w 15.02.2014 18:55
A jakie chciałbyś te życzenia?
Napisane przez
IceBaRa
w 15.02.2014 18:42
Daj mi sma pliku z zyczeniami
Napisane przez Patryk:D
w 11.02.2014 20:08
W temacie masz jasno napisane, mi działało jak zmieniłem na 200 sek, po za tym nie widzę w kodzie gdzie indziej zmienić czas oczekiwania. Musisz próbować.
#define CZAS 300 // tutaj zmieniasz czas ruletki
lub
jb_zajetaczas 10.0 // przez jaki czas ma być zajęta ruletka
@down
w załączniku .sma dałem tak jak ja mam na serwerze - 200 sek.
Ruletka_Jailbreak_HUD.sma 16,61 KB 52 Ilość pobrań
Ruletka_Jailbreak_HUD.amxx
@down2
na prośbę użytkownika zmienione na 60 sek.
Ruletka_Jailbreak_HUD.sma 16,61 KB 62 Ilość pobrań
Ruletka_Jailbreak_HUD.amxx
Napisane przez Cypis'
w 23.08.2012 16:52
Jest to jailbreak napisany przez zemnie, ale też w niektórych częściach ktoś mi pomógł
Podziękowania dla:
DarkGL - za pomoc przy static
Fili:P - za grafikę do broni
Co on ma w sobie:
Komendy:
Komendy ogólne:
say /menu - główne menu
say /czasgry - pokazuje czas gry przegranej na serwerze
Komendy dla Więźnia:
say /lr - menu z życzeniami dla ostatniego więźnia
Komendy dla Strażnika:
say /oddaj - menu do oddawania prowadzenia
say /obsluga - jak jestes prowadzacym i nie daleś ostatniemu wieźniowi życzenia to po wpisaniu tego wyskoczy ci ponowanie menu z obsluga
say /guns - menu wyboru broni
+revision - służy do przeszukiwania wieźniów
Komendy dla Admina:
jail_addct "< steamid > / <nick>" - służy do banowania graczy tych ktorych nie ma na serwerze żeby niemogli dojsc do CT (flaga - "d")
jail_delct "< steamid > / <nick>" - służy do odbanowywania graczy żeby mogli dojsc do CT (flaga - "d")
jail_menuban - menu banowania obecnych graczy co sa na serwerze żeby nie mogli dojsc do CT (flaga - "d")
+adminvoice - gdy admin mówi mutuje resztę (flaga - "d")
Komendy dla H@:
jail_cele - służy do tego, aby było można otworzyć cele przyciskiem z menu (flaga - "l")
jail_tt_mikro "0" //Ustawia czy mikro dla TT ma byc od poczatku rundy wlaczone (1) lub wylaczone (0) (Standardowo 0)
jail_tt_to_ct "5" //Ustawiamy ile TT ma przypadać na 1 CT (Standardowo 5)
jail_ct_steam "0" //Ustawiamy czy tylko steam moze dojsc do CT (Standardowo 0)
jail_ct_time "60" //Ustawiamy ile gracz ma przegrac zeby mogl dojsc do CT (Standardowo 60min)
Kopiujemy zawartość folderu cstrike z JailBreak.rar do folderu cstrike na serwerze.
#define JAIL_CONTINUE 0
#define JAIL_HANDLED -1
#define JAIL_FORCE_TT 1
#define JAIL_FORCE_CT 2
/*------------------------------
Rejstruje zabawe i dodaje ja do menu zabaw
@return - zwraca return index'u dodanej zabawy
------------------------------*/
native jail_register_game(name_game[]);
/*------------------------------
Rejstruje zyczenie i dodaje ja do menu zyczen
@return - zwraca return index'u dodanego zyczenia
------------------------------*/
native jail_register_wish(name_wish[]);
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - mikro dla wieźniów włączone | false - mikro dla więźniów wyłączone
------------------------------*/
native bool:jail_get_prisoners_micro();
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - walka dla wieźniów włączona | false - walka dla więźniów wyłączona
------------------------------*/
native bool:jail_get_prisoners_fight();
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz ma freedaya | false - gracz nie ma freedaya
@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma freeday'a
------------------------------*/
native bool:jail_get_prisoner_free(id);
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz ma duszka | false - gracz nie ma duszka
@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma duszka
------------------------------*/
native bool:jail_get_prisoner_ghost(id);
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz nie moze podnosic broni, brac broni ich z automatu, leczyc sie i wyrzucac broni | false - przeciwnieństwo "true"
@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma ustawiona blokade
------------------------------*/
native bool:jail_get_user_block(id);
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz jest poszukiwany | false - nie jest poszukiwany
@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy jest poszukiwany
------------------------------*/
native bool:jail_get_poszukiwany(id);
/*------------------------------
Zwraca przez Return index ostatniego więźnia
------------------------------*/
native jail_get_prisoner_last();
/*------------------------------
Zwraca przez Return index prowadzacego straznika
------------------------------*/
native jail_get_prowadzacy();
/*------------------------------
Zwraca przez Return numer dnia
------------------------------*/
native jail_get_days();
/*------------------------------
Zwraca przez Return numer zabawy
------------------------------*/
native jail_get_play_game_id();
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to mikro dla więźniów będzie włączone, jak false to mikro dla więźniów będzie wyłączone
@bool:info - pokazuje informacje w say czy włączyło się czy włączyło mikro dla więźników
------------------------------*/
native jail_set_prisoners_micro(bool:wartosc, bool:info=true);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to walka dla więźniów będzie włączona, jak false to walka dla więźniów będzie wyłączona
@bool:modele - jak ustawimy true to modele rekawic bokserskich beda właczone, jak false to będą modele piesci
@bool:info - pokazuje informacje w say czy włączono czy wyłączono walke dla więźników
------------------------------*/
native jail_set_prisoners_fight(bool:wartosc, bool:modele=true, bool:info=true);
/*------------------------------
@bool:id - index gracza któremu chcemy dać freeday
@bool:wartosc - jak damy true to ustawi freedaya, jak false to nie
@bool:nextround - jak damy true to ustawi freedaya w nastepnej rundzie, jak false to nie
@return - zwraca "return = 0" kiedy nie moze ustawic freedaya, zwraca "return = 1" kiedy ustawilo freedaya
------------------------------*/
native jail_set_prisoner_free(id, bool:wartosc=true, bool:nextround=true);
/*------------------------------
@bool:id - index gracza któremu chcemy dać duszka
@bool:wartosc - jak damy true to ustawi duszka, jak false to nie
@bool:nextround - jak damy true to ustawi duszka w nastepnej rundzie, jak false to nie
@return - zwraca "return = 0" kiedy nie moze ustawic duszka, zwraca "return = 1" kiedy ustawilo duszka
------------------------------*/
native jail_set_prisoner_ghost(id, bool:wartosc=true, bool:nextround=true);
/*------------------------------
@bool:id - index gracza, któremu chcemy zablokowac podnoszenie broni, branie ich z automatu, wyrzucanie broni, leczenie sie
@bool:wartosc - true jak chcemy zablokowac, false jak odblokowac
------------------------------*/
native jail_set_user_block(id, bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to TT bedzie niesmiertelne, jake false to bedzie mozna ich zabic
------------------------------*/
native jail_set_god_tt(bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to CT bedzie niesmiertelne, jake false to bedzie mozna ich zabic
------------------------------*/
native jail_set_god_ct(bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to CT nie bedzie moglo zabic TT, jake false to bedzie mogło zabic
------------------------------*/
native jail_set_ct_hit_tt(bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to TT nie bedzie moglo zabic CT, jake false to bedzie mogło zabic
------------------------------*/
native jail_set_tt_hit_ct(bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:id - index gracza, któremu chcemy dać prowadzacego straznika
Jak damy id=0 to wtedy usuniemy prowadzacego straznika
------------------------------*/
native jail_set_prowadzacy(id);
/*------------------------------
Wyswietla menu z broniami danemu graczowi
@id - index gracza
@bool:bronie - jak ustawimy na true to graczowi wyświetli się menu broni maszynowych do wyboru
@bool:pistolety - jak ustawimy na true to graczowi wyświetli się menu z pistoletami do wyboru
@bitsum_bronie - tu ustawiamy BITOWO jakich broni ma NIEBYĆ w menu broni maszynowych
@bitsum_pistolety - tu ustawiamy BITOWO jakich broni ma NIEBYĆ w menu pistoletów
Notka:
- Jeżeli bool:bronie i bool:pistolety będą ustawione na false to nie wyświetli się menu
- Jeżeli bool:bronie i bool:pistolety będą ustawione na true to najpierw wyświetli się menu broni maszynowych a później menu pistoletów
Przykład usunięcia AWP i SCOUTA z menu broni maszynowych:
jail_set_user_weapons(id, true, false, (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_SCOUT), 0);
------------------------------*/
native jail_set_user_menuweapons(id, bool:bronie, bool:pistolety, bitsum_bronie=0, bitsum_pistolety=0);
/*------------------------------
Otwiera wszystkie cele lub zamyka
------------------------------*/
native jail_open_cele();
/*------------------------------
Natyw ten mozna wykorzystac do wywolywania forwardu OnDayStartPre w celu uruchomienia jakiejs zabawy
@day - index dnia lub zabawy
@bool:fast - jezeli damy true to wywola forward bez sprawdzania czy nie minelo 60s lub nie zmienila sie ilosc graczy, jak false to musi sprawdzac
@return - zwraca "return = 1" jeżeli forwad OnDayStartPre wywoła sie, zwraca "return = 0" jeżeli jest rożnica w graczach lub minelo 60s
------------------------------*/
native jail_set_play_game(day, bool:fast=false);
/*------------------------------
Ustawia predkosc danemu graczowi
@id - index gracza, ktoremu chcemy ustawic predkosc
@Float:speed - wartosc predkosci
Notatka:
Zeby gracz nie mogl chodzi wartosc Float:speed trzeba ustawic na 0.1
------------------------------*/
native jail_set_user_speed(id, Float:speed);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas rozpoczesnia dnia (rundy), przed frezztime. dzięki temu forwardowi mozna dodawac w rozne dni zautomatyzowane zabawy.
@day - jest to index dnia/zabawy
@szInfo[256] - ustawienie informacji na hud (te na zielono)
@szInfo2[512] - ustawienie informacji na hud (te na czerowno)
@setting[10] - tu ustawia sie dane jaki ma miec dzien/zabawa, resetuja sie one po zakonczeniu dnia (rundy)
@gTimeRound - zwraca czas w sekundach do konca dnia (rundy)
------------------------------*/
forward OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound);
/*------------------------------
Rozni sie od OnDayStartPre tym ze wywoluje sie po frezztime i ma mniej argumentow. Sluzy do otwierania cel, wyswietlania czasu na hud, itd. ...
@day - jest to numer dnia/zabawy
------------------------------*/
forward OnDayStartPost(day);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas dania ostatniemu więźniowi możliwość wybrania życzenia.
Ten foward nadaje się też do resetowania/ustawiania jakiś zmiennych.
@id - jest to index ostatniego wieźnia
------------------------------*/
forward OnLastPrisonerShowWish(id);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas wybrania zyczenie prze ostatniego więźnia.
Ten foward nadaje się też do resetowania/ustawiania jakiś zmiennych
@id - jest to index ostatniego wieźnia
@wish - jest to index zyczenia wybranego przez wieznia
return JAIL_CONTINUE - nic nie zablokuje
return JAIL_HANDLED - zablokuje wybranie zyczenia
------------------------------*/
forward OnLastPrisonerTakeWish(id, wish);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas zakonczenia kazdego dnia (rundy), przeznaczyony do resetowania zmiennych.
@day - jest to id_zabawy jeżeli w tym dniu takowa była, lub id_dnia
------------------------------*/
forward OnRemoveData(day);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas dolaczania do druzny, nie wywoluje sie jak gracz wchodzi na spect.
@id - jest to index gracza
@team - jest to numer teamu do jakiego gracz chce dojsc
@tt - ilosc osob w TT
@ct - ilosc osob w CT
return JAIL_CONTINUE - nic nie zablokuje
return JAIL_HANDLED - blokuje wybranie teamu, czyli gracz nie wybierze teamu
return JAIL_FORCE_TT - gracz dolaczy do tt
return JAIL_FORCE_CT - gracz dolaczy do ct
------------------------------*/
forward OnJoinTeam(id, team, tt, ct);
1.0.1
1.0.2
1.0.3
1.0.4
1.0.5
1.0.6
1.0.6a
Download:
JailBreak.rar 3,92 MB 16336 Ilość pobrań
Jak znajdziecie jakiś bugi w kodzie to piszcie w temacie spróbuje naprawić
I jeżeli macie jakiś propozycje to też piszcie